Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tee mieli seksiä, mikä avuksi? (minipillerit)

Vierailija
15.12.2016 |

Olen käyttänyt minipillereitä noin vuoden ajan, ja minulla ei käytännössä ole enää spontaaneja seksihaluja. Minun pitää aina psyykata itseni siihen fiilikseen. Olen 26. Estrogeenia sisältävät valmisteet ei terveydellisistä syistä käy. Kuparikierukkaa en haluaisi kohtuani tulehduttamaan. Ehkäisymenetelmän vaihtaminen ei tässä tilanteessa siis onnistu. Olen ennen ollut tosi seksuaalinen, sen takia tämä kiiman loppuminen harmittaa. En siis tunne erityistä vetoa seksiin ylipäänsä, kyse ei ole esim. kyllästymisestä omaan mieheen.

Seksiä on kuitenkin ainakin muutaman kerran viikossa, koska mies saa lämpättyä minut siihen tai sitten teen miestä ilahduttaakseni aloitteen. Seksi on tuntunut tämän vuoden aikana osittain vähän kuin kotityöltä, koska spontaaneja haluja siihen on ollut ihan nolla. Miehessäni ei ole mitään vikaa ja hän on aivan mahtava, joten halujen puute ei johdu hänestä.

Onko muilla kokemuksia tästä? Pystyykö haluja nostamaan muuten, kuin lopettamalla pillerit?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kovan hinnan joudut maksamaan siitä että lapsia ei tule: iloinen seksi muuttuu työksi. Sinuna vaihtaisin ehkäisymuotoa. Vasektomia, kondomit, steri.

Miten muuten mies suhtautuu siihen, että seksi on sinulle tiskaamiseen verrattava kotityö, kun se ennen oli elämänilon ja hauskuuden lähde? Veikkaan ettei joko tajua tai välitä.

Kohtuutonta.

Vierailija
2/3 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladycomp.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sit myös teroittaa miehelle tuo asia,ettei syytä itseään suotta :) sit ei kauheesti ole vaihtoehtoja..meillä ainakin parani sama tilanne kun jätettiin pillerit pois ja ajeltiin kortsujen kanssa..johan alko luistamaan. Olkoonkin että meillä ei ollut asennevammaa kumeja kohtaan,niin puolenvuoden jälkeen alko ärsyttää se kortsun asennus kesken hekuman: hommattiin h-kierukka..jos se ois pienin paha.

Mun mielestä toi LadyComp vaikuttaa todella epäluotettavalta