Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä mies saa päättää omista asioistaan ja minä omistani :)

Vierailija
15.12.2016 |

Mies päätti ostaa kelohonkamökin Kuusamosta. Käytännössä se tarkoitti sitä, että meidän suunnittelema keittiöremontti jäi tekemättä. Ihan ok mulle, nyt säästän vuoden pari rahaa ja sitten teen juuri sellaisen kartanohenkisen keittiön, jota rakastan ja miehellä ei ole asiaan mitään sanomista!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hienoa!

Vierailija
2/3 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelet? Jos antaisin miehen tehdä mitä vain, mistään ei tulis mitään. Meidän perheessä kuule määrään minä ja jos jollain muulla ei ole samallailla kyseenalaistan teidän toimivuutta... Kyllä se niin on että jos nainen ei hallitse miehen tekemisiä niin suhde ei voi vaan olla kestävä... 

Just nytkin oon boikotoinut seksiä hänen kanssaan jo 2vk koska ei suostu ostamaan mulle mitään korua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelet? Jos antaisin miehen tehdä mitä vain, mistään ei tulis mitään. Meidän perheessä kuule määrään minä ja jos jollain muulla ei ole samallailla kyseenalaistan teidän toimivuutta... Kyllä se niin on että jos nainen ei hallitse miehen tekemisiä niin suhde ei voi vaan olla kestävä... 

Just nytkin oon boikotoinut seksiä hänen kanssaan jo 2vk koska ei suostu ostamaan mulle mitään korua

Meidän suhde on erittäin toimiva. Ollaan itseisiä ja itsellisiä. Ei rajoiteta toistemme menemisiä tai tulemisia, etenkään nyt, kun lapset ei enää tarvitse hoitajaa. Harrastetaan myös erikseen ja yhdessä. Mulla on hevoset ja mies metsästää. Yhdessä hoidetaan puutarhaa ja patikoidaan. Mulla on jaksi koiraa, miehellä kissa.