Mitä v*ttua, en ole oikeutettu työttömyystukeen?!
Syyt: en hae kokoaikaista työtä, työhakemukseni ei ole voimassa? Mitä ihmettä? Mulla alkaa opiskelut vuodenvaihteessa, mutta tarvitsen jotain rahallista tukea nyt marras- ja joulukuulle. Minulla on laskuja maksamatta? Nyt en sitten saa työttömyystukea? Tästä ei voi ottaa mihinkään yhteyttä tai valittaa mihinkään? Haenko nyt sitten toimeentulotukea? Työttömyystuki olisi ollut muutaman sataa suurempi. Ei oikeasti mitä paskaa. Mitä jos minulla olisi lapsia ja minut olisi jätetty tyhjän päälle? Voinko mennä te-toimistoon käymään? Sinnehän saa vain aikoja varattua eikä ketään saa kiinni. Työttömät ovat näkymättömiä orjia näköjään. Hyväksyivät sentään opintotukihakemuksen (IHME).
Kommentit (28)
Taas joku helkutin idiootti asialla. Hyvä trolli 2/5
Joudunko oikeasti hakemaan TOIMEENTULOTUKEA? Miten te-keskus voi tehdä näin? Miksi sieltä ei ensin tule jotain viestiä ym. ilmoitusta, että olen täyttänyt väärin nämä laput, oikeasti muutan kohta ulkomaille. Hv te-keskus.
Et tuu aamaa ees alsnnettua ttt, vaan ne pistää siut nostamaan opintolainaa. Sen saa näes jo.
Eikö sun äiti oo opettanut, kuinka rahhaa käytetään??
Voisiko joku kertoa, mitä voin tehdä? Tämä on tosijuttu. Kävin tänään Kelan toimistossa, virkailija ei osannut sanoa juuta eikä jaata. Sanoi vain, että opintotukihakemukseni on hyväksytty.
Vierailija kirjoitti:
Et tuu aamaa ees alsnnettua ttt, vaan ne pistää siut nostamaan opintolainaa. Sen saa näes jo.
Eikö sun äiti oo opettanut, kuinka rahhaa käytetään??
Ei ole äiti opettanut. Ihan oikeasti, tästä voi tulla maksuhäiriömerkintä. Klarna on jo lähettänyt mulle monta laskua, kohta ne ovat ulosotossa. Voiko laskuihin neuvotella lisää maksuaikaa, kun selittää, että te-toimisto mokasi ja eväsi tukeni?
Vierailija kirjoitti:
Voiko laskuihin neuvotella lisää maksuaikaa, kun selittää, että te-toimisto mokasi ja eväsi tukeni?
Mutta eihän se niin mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko laskuihin neuvotella lisää maksuaikaa, kun selittää, että te-toimisto mokasi ja eväsi tukeni?
Mutta eihän se niin mennyt.
Joudunko hakemaan opintolainaa? Mitä ihmettä voin tehdä? Ei huvittaisi saada maksuhäiriömerkintää pilaamaan loppuelämää.
Siis ihan oikeasti, vaikka vaikuttaa kuinka trollilta niin ei ole. Kuvittelin, että saan nämä tuet, joten menonikin olivat sen mukaiset, tarvitsin uuden talvitakin, kengät ja muutenkin naisihmisenä päivitin vaatekaappiani. Kysymys on, mihin voin valittaa? Mitä voin tehdä?