Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**ENISKOIDEN AURINKOINEN MAANANTAI :) **

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip!

Kävinpä sitten tänään ultrassa, siis jo toistamiseen, kun niin vainoharhainen olen :) Kaksi viikkoa sitten kävin, ja silloin ei näkyny sykettä, niin menin uudestaan, ja siellä se oli! Syke näkyi, ja kaikki muutenkin ok. Nyt on hiukan todellisempi fiilis raskauden suhteen, vaikka ihan kokonaan en ymmärrä sitä vieläkään :) Meillähän tärppäs toisesta luomukierrosta, joten " se kävi äkkiä" . Toivottavasti muutkin pääsette pian mukaan, ja onnea jälleen plussanneelle, unohdin jo kuka se oli ;))

Vierailija
22/28 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huomasin, että valkovuotoa tulee taas. Tuleeko sitä, vaikka jos olisi jo tärpänny? Se on siis koostumukseltaan ihan valkoista, ei mitään limamaista. Eikö sittenkään ole tärpänny? AUTTAKAA MUA ESKATTARET!!! Pliide!! :)

Ei muuta uutta..

L.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AinoAurora: mun yhdelle kaverille oli sanonut lääkäri, että nuorena harrastettu kova ja säännöllinen liikunta on saattanut sekoittaa kuukautiskierrot ja siksi myöhemmässä iässä aiheuttaa myös ovuloimattomuutta. Toivon ettei sun kohdalla ole sitä. Itsekin olen kilpaurheilua harrastanut nuorempana (10 vuotta) ja toivon myös ettei se ole syynä tähän omaan ovuloimattomuuteeni.

Keinuhepo: Kiinnostaa noi sun tutkimukset julkisella kun itselläkin on lähete parin kuukauden päähän. Mitä tutkimuksia sulle/teille on nyt tehty ja mikä on marssijärjestys tästä eteenpäin? Onko sulle jo annettu jotain arviota missä vika voisi olla? Ja määrääkö ne automaattisesti sen munanjohtimien aukiolotutkimuksen? Tulipas siinä kysymyksiä, mutta kun aihe on ajankohtainen.....:)

Mukavia kuulumisia Amy, viipero ja ykkösope :) Ja varovaiset onnittelut jepenille. Taisi olla uusiakin tullut seuraamme, joten tervetuloa minunkin puolestani.

Lisbeth ¿ samoja voisin kysellä ¿ itsellä nyt kp 33/27-34 ja valkovuotoa myös....en tiedä minäkään kumpaan se viittaa. Pahoin pelkään, että mulla se tietää tätiä, koska (hurahtaneena vyöhyketerapiaan) niin korvan ¿kohdunalue¿ näyttää punaiselta --> tietänee ferrarin saapumista....Joten Killa ¿ kyllä täälläkin ¿vähän¿ piinaillaan, vaikkakaan usko siihen plussaan ei ole kovinkaan suuri, mutta ovathan nämä aina jännenpiä päiviä kuin kierron alkupäivät :)

Ihanaa kun päivät on niin pitkään jo valoisia ja aurinko paistaa. Itse en oikein pidä talvesta, mutta kyllä tällaiset kevätkelit ovat oikein komeita. Töistäkin kun iltaisin raahustaa kotiin niin ei tarvitse ihan pimeässä suunnistaa.

Itse kevennin vähän sydäntäni viime viikolla ja kerroin yhdelle kaverille tästä yrittämisestä. Ovat yrittäneet yhtä kauan, joten meillä on nyt mukavaa supisupi juttua sitten keskenämme. Jotenkin helpotti oloa kun saa puhua näistä asioista ihan ¿ääneenkin¿. Vaikka olettehan te onneksi olemassa kun asioita haluaa puida :)

Mukavata viikon alkua kaikille ja +++++tuulia,

t. Afternoon

Vierailija
24/28 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi kuulla [color=red]Keinuhepolta[/color] julkisen puolen tutkimuksista, koska kesällä tulee yritystä vuosi täyteen, ja pääsemme miehen kanssa tutkimuksiin. Olisi kiva tietää vähän jo etukäteen =).

Ihanaa päivää ei edes täti ole onnistunut pilaamaan =). Toivottavasti ilmat jatkuvat samanlaisina! Mukavaa illanjatkoa kaikille!

EmmaAnna

Vierailija
25/28 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli hurjan pitkä päivä töissä ja vähän tokkuraisena kirjoittelen. Oli mukava lukea pinoa, kun niin moni on kirjoitellut ja vierailijoitakin on käynyt odottajien puolelta. Kiva oli teidän kuulumisia lukea ja toivottavasti tullaan isommalla porukalla perästä.

Killalle ja muillekin piinailijoille pidän peukut ja varpaat pystyssä. Itse en vielä tässä kierrossa paljoa piinaile, kun ei ole paljoakaan yritetty. Ajattelin, että jos siten ensi kierrossa testaisin greippimehun taikoja ja sit jos ei vieläkään tärppäile, niin ryhdyn tarkkailemaan tarkemmin ovishetkeä. Uskon kyllä, että tiedän milloin ovishetki on, mutta haluan varmistua, että varmasti ovuloin.

Tuisku

Vierailija
26/28 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki! Ensimmäistä kertaa tänne löysin.

Mulla tosiaan otetaan huomenna kierukka pois ja menkkojenkin pitäisi alkaa näinä päivinä, joten ensi kierrosta lähtien yritämme tulla raskaaksi. Jänskättää ja toivon vaan että tärppäisi nopeasti.

20-vuotias olen, muuten.

Vierailija
27/28 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis unohdin lisätä tohon aiempaan viestiin, missä kyselin valkovuodosta.. Mulla on nyt pari päivää ollu rinnatkin kipeät.. Nyt tuntuu tosi pahalta, että täti sittenkin olisi tulossa.. :( No ei voi mitään!! :(

L.

Vierailija
28/28 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä valkovuoto monilla lisääntyy raskaudenaikana, joten ei syytä huoleen sen suhteen! Samoin kävi mulla. Ja rintojen arkuus viittasi myös raskauteen! Pidän bd että se on sitä!!