Tapailemani mies kutsui aveciksi ystävänsä häihin, sanoi "sä toimisit siellä niinkuin mun maskottina eli et saisi hirveästi puhua"
Olen tapaillut tätä miestä seksin merkeissä kymmenisen kertaa ja muutaman kerran käyty syömässä. Nyt sain kutsun hänen ystävänsä häihin. Olin vähän puulla päähän lyöty kun mies sanoi tuon. Siis täytyisikö minun mennä sinne olemaan joku aivoton näyttelyesine? Sitten vielä suutahti kun kieltäydyin noinkin mahtavasta kutsusta. Nyt minulta on mennyt fiilikset ihan täysin seksinkin suhteen.
Kommentit (9)
Taas sama aihe. Keksi jo jotain uutta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2712086/tapailemani-mies-kutsui-minut-av…
Heheee! Tyyppi haluaa päteä ja tehdä sinusta näyttelyesineen itselleen. Ihme egoilua. Haluatko olla ns. "Arm candy"?
Aika moni muistaa tän aloituksen. Mitä sä tästä saat?
Oho. Aika usein huomaan et puolustanki miehiä näissä ketjuissa (oma tausta, naiset suvussa yleensä niitä päällepäsmäreitä ja miehet tyytyy osaan, niitä oon pienestä asti sitte puollustellu :D ), mut tätä ei voi puolustella millään!!! Maskotti, ai niinku joku pieni ja pörrönen mikä hurraa hyvä sinä mies!! Naisen tehtävähän on joo tosiaan olla olemassa vaan et mies vaikuttais vähemmän luuserilta kavereitten edessä :D Ällöttävää esineellistämistä.... Älä vaan jooko pliis ainakaan ala ratkaisuasi anteeksi pyytämään (äläkä päästä pöksyihin mokomaa idioottia, tyhmyydestä ei saa palkita)! Tsemppiä sulle ap, valitettavaa et tulit näin kohdelluksi :(
missä ihmisten huumorintaju on nykyään? Iha hauskalta läpältä kuulostaa
Heh. Tajusit viimeinkin olevasi miehen mielessä tyhmä panopatja, joten ei ihmekään, ettei huvita enää. Yleensä naisilla kestää kauemmin, joten olet ehkä kehityskelpoinen.
Sano äijälle että ottaa daamikseen pumpattavan Barbaran. Se on yleensä melko vaitonainen.