Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parempi vain jättää mies heti vai odottaa että mokaa uudestaan?

Kaisa
15.12.2016 |

Mies valehtelee kaikille kaikesta, on luvannut ettei valehtele minulle enää, mutta tiedän hänen tekevänsä sitä koko ajan. En luota hänen sanaansa, pelkään että hän varastaa tai käyttää taas muuten hyväksi.

Tuntuu helpommalta odottaa että hän jäisi kiinni uudesta valheesta, ja minulla olisi "oikea" syy lähteä enkä vain "kaivelisi menneitä". Viimeisin paha paljastus tapahtui muutama kuukausi sitten, silloin varastanut rahaa ja soitti itse poliiseille että joku varastanut vaimon rahat. Valehteli siis myös poliiseille, mutta jäi kiinni siitä myöhemmin minun ansiosta...

Kommentit (17)

1/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sulla on hieno mies, ajattele että oot saanut ihan oikean miehen itsellesi! Kyllä nyt kannattaa pitää kiinni! Mitä pienistä, pojat on poikia. Nyt vaan taidat ihan turhaan tehdä asioista ongelmia. Älä ole noin itsekäs. Ajattele miten yksinäinen olisit ilman miestäsi, elämäsi keskipistettä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy, jätä mies heti niin ei sun tarvi enää kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies!

Vierailija
4/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi odottaisit ja haaskaisit omaa aikaasi? On parasta lopettaa heti, ei tuo tuosta muutu.

Vierailija
5/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi odottaisit. Kenelle tarvitset sitä "oikeaa" syytä? Eikö valehtelu ja epärehellisyys ole oikea syy?

Et voi alkaa elämään sen mukaan mitä ihmisetkin ajattelee. Tai voit, mutta et onnellisesti etkä terveesti.

Vierailija
6/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jätän miehen joka osaa niin hyvin manipuloida ihmisiä? Saa käännettyä käytännössä kenen tahansa pään haluamaansa suuntaan. Poliisit epäilivät häntä aluksi, mutta on niin vakuuttava valehtelija. Jos jätän hänet jään täysin tyhjän päälle, hän on vienyt minulta kaiken. Minulla ei ole enää varaa edes ostaa lentolippua kotiin.

Vierailija
7/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Onko mies suomalainen? Onko sulla mitään rahaa säästössä?

Vierailija
8/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä, mies on paikallinen...

Vierailija
9/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo alistunut miehen manipulointiin. Nyt niskasta itseäsi kiinni ja pois sieltä! Lainaa vaikka ne matkarahat vanhemmiltasi tai joltakin, mutta älä enää yhtään mieti mitään muuta vaihtoehtoa kuin lähteä! Tuo vain pahenee! Nyt tsemppiä!!

Vierailija
10/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi*uttaa, ärsyttää ja hävettää.

Vierailija
11/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinne jää. Seuraava yllätys voi olla, että tuut sinkkiarkussa kotiin. Tsemppiä ja turha hävetä.

Vierailija
12/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä heti, ei syytä ruveta kyttääväksi kyyläksi,joka toivoo toisen tekevän virheen saadakseen syyn tehdä jotakin. Jos mies on jo näyttänyt todellisen luontonsa,ja tämä luonto on epärehellinen,ei ole mitään syytä roikkua hänessä.

Vierailija
13/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, tuntuu paljon helpommalta edetä päätöksen kanssa! Miehen äiti on itse kehottanut mua lähtemään...

Vierailija
14/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako mies kaiken elämisesi, vai saatko jostain rahaa? Jos, niin rahat piiloon mieheltä heti. Sitten joko odotat seuraavaan palkan/tuenmaksupäivään, jolloin osat lentolipun ja nostat kytkintä. Jollet halua miehen luona odottaa, voitko nukkua jonkun kaverin sohvalla sen ajan?

Oletko Lontoossa vai muualla?

Vierailija
15/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maksanut tähän asti elämisen, mutta lopetin työt, koska oli tarkoitus palata Suomeen. En ole Lontoossa, tai missään isossa kaupungissa josta voisin löytää suomalaisia/luotettavia ihmisiä joiden avulla pääsisin kotiin... Kaikki kaverit täällä on miehen kautta, tietävät kyllä että tämä on valehtelija, mutta asettuvat silti hänen puolelleen

Meillä on molemmilla liput suomeen tammikuun alussa. En tiedä olisko julmaa odottaa että ollaan Suomessa, turvassa ja sitten vasta jättää mies? Siellä on vanhemmat ja ystävät jotka eivät hyvällä katsoisi tuollaista miestä.

Vierailija
16/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lentolipun päivämäärää aikaistaa? Lähdet Suomeen aikaisemmin, etkä enää koskaan vastaa yhteydenottoihin.

Vierailija
17/17 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippuja ei saa aikaisemmalle päivälle, uskon että oman turvallisuuteni puolesta olisi paras jättää mies kun olen Suomessa. Hän ei tunne sieltä ketään!! Voin vaikka antaa liput paluumatkaan, mutta en uskalla tehdä mitään liian radikaalia täällä.

Miehellä on oikeusjuttu vireillä, toivon ettei hän pääse lähtemään maasta, tai että hänet pidätetään Helsingissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän