Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti exälleen (lapsen äiti) syntymäpäivälahjaksi kalliin korun, minä sain rihkamaa

Vierailija
15.12.2016 |

Perusteli sillä ettei rahat riitä hankkia kallista molemmille ja pelkää että ex tekee lapsen tapailusta hankalaa. No ei ole vaan tähän saakka tehnyt vaan lykkää kyllä lapsen isälleen enemmän kuin mielellään aina kun on mahdollisuus. Olenko yliherkkä pienestä loukkaantuja vai miten muut ajattelisivat tilanteessani?

Kommentit (13)

1/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo lahja tavallaan kertoo asemasi. Olet kakkosvaimo, lasten äiti on miehelle aina se ykkönen. Eron jälkeenkin. 

Jos haluat olla miehellesi ykkönen, ota mies jolla ei ole jo perhettä. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Sinä varmaankin tiedät oman paikkasi. Arvaa kumpi on miehelle tärkeämpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Kyllähän tuo lahja tavallaan kertoo asemasi. Olet kakkosvaimo, lasten äiti on miehelle aina se ykkönen. Eron jälkeenkin. 

Höpö, höpö. Ei se lasten äiti mikään automaattisesti ykkönen ole. Lisääntyyhän miehet yhden illan tuttavuuksienkin kanssa. Kyllä miehelle on normaalisti ykkönen se, jonka kanssa elää.

Mutta ap:n tapauksessa kyllä laittaisin miehen selkä seinää vasten. Eksälle ei tarvi mitään lahjoja ostaa, ainakaan sinun lahjojesi kustannuksella. Taitaapi tosiaan olla tilanne semmoinen, että olet kakkonen kuviossa. Tietysti mies voi olla ajattelematonkin, mutta laita valitsemaan. Älä kuuntele mitään lässytyksiä. Aikanaan nuorempana jouduin laittamaan silloisen poikakaverini valitsemaan minun ja eksän mielistelyn välillä. Minä olin fiksu ja vaatimaton, ymmärsin erosta oireilevaa eksää (olivat olleet yhdessä 7 vuotta, me tapasimme vasta 6kk eron jälkeen) ja poikaystäväni halua tasoitella eksän mielentiloja. Sitten yksi päivä vaan pimahdin ja sanoin, että joko se on minä tai toi eksä. Jos se olen minä, niin eksän puheluihinkaan ei enää tarvi vastata, koska niiden sisältö on lähinnä mun huoritelua ja vaatimista huomiosta. Mies meni ihan hämilleen ja dumppasi eksänsä lopullisesti. Kyllä sitä huutoa tuli perään, mutta sitten hiljeni. Me olimme vuosia yhdessä sen jälkeen. Miehetkin voi olla kilttejä, kun yrittää olla mielinkielin joka suuntaan. Sinä tyydyt vähään, eksä osaa odottaa enemmän. Tietysti teillä mies ei voi ihan noin tyly olla lapsen takia.

Vierailija
4/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olin tulossa sanoon; olet kakkonen. Exä edelleen ykkönen. Kannattaako olla?

Vierailija
5/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että miehesi haluaa ostaa hänelle kunnon lahjan vähän niinkuin muodollisuutena. Itsekin ostan lasten soitonopettajille hienot viinit ja miehelleni puulastan, kun tykkää tehdä ruokaa. Sinulle sitten ostaa vähän pienempää, koska tietää, että olet siinä vierellä ja olet hänelle läheisempi. Pelkää että ex ottaisi halvan lahjan vittuiluna. Ole sinä miehestäsi ja hänen rennosta joulumuistamisesta tyytyväinen. Et ole varmastikaan mikään kakkonen, vaan tärkeä, oma puoliso.

Vierailija
6/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ihan oikeasti kilpailuttavat naisia. Tehdään tenavaa sinne ja tänne, erotaan ja sitten taas löydetään joku uusi. Ja tosi usein se exä, yhteisen lapsen äiti, on exä vain paperilla. Lasten tapaamiskerroilla tai siis kun lapsia haetaan ja viedään ehtii ukko tehdä aina sen auliin exän kanssa temput.  Vanha suola janotaa ja vaihtelu virkistää. Kummankin naisen asema tässä niin huono, koska koko himmeli pyörii kuin itsestään miehen laariin. Näitä on nähty tosi paljion.

Vierailija
7/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jo vikaa, että miksi yleensä edes ostaa exälleen lahjaa.

Vierailija
8/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakkoloisten kokoontumisketju, osa 65174654130154.

Vierailija
9/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah! Sulle ihan oikein. Mitäs läksit. Miehesi haluaa myös ex-vaimonsa kuumaa, liukasta ja tiukkaa pillua.

Vierailija
10/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Höpö, höpö. Ei se lasten äiti mikään automaattisesti ykkönen ole. Lisääntyyhän miehet yhden illan tuttavuuksienkin kanssa. Kyllä miehelle on normaalisti ykkönen se, jonka kanssa elää.

Mutta ap:n tapauksessa kyllä laittaisin miehen selkä seinää vasten. Eksälle ei tarvi mitään lahjoja ostaa, ainakaan sinun lahjojesi kustannuksella. Taitaapi tosiaan olla tilanne semmoinen, että olet kakkonen kuviossa. Tietysti mies voi olla ajattelematonkin, mutta laita valitsemaan. Älä kuuntele mitään lässytyksiä. Aikanaan nuorempana jouduin laittamaan silloisen poikakaverini valitsemaan minun ja eksän mielistelyn välillä. Minä olin fiksu ja vaatimaton, ymmärsin erosta oireilevaa eksää (olivat olleet yhdessä 7 vuotta, me tapasimme vasta 6kk eron jälkeen) ja poikaystäväni halua tasoitella eksän mielentiloja. Sitten yksi päivä vaan pimahdin ja sanoin, että joko se on minä tai toi eksä. Jos se olen minä, niin eksän puheluihinkaan ei enää tarvi vastata, koska niiden sisältö on lähinnä mun huoritelua ja vaatimista huomiosta. Mies meni ihan hämilleen ja dumppasi eksänsä lopullisesti. Kyllä sitä huutoa tuli perään, mutta sitten hiljeni. Me olimme vuosia yhdessä sen jälkeen. Miehetkin voi olla kilttejä, kun yrittää olla mielinkielin joka suuntaan. Sinä tyydyt vähään, eksä osaa odottaa enemmän. Tietysti teillä mies ei voi ihan noin tyly olla lapsen takia.

Tässä nyt ei taidettu puhua miehistä, jotka saavat lapsen yhden illan panosta.

Exien kanssa voi olla myös väleissä. Eri asia on roikkuminen, mutta naurettavaa käskeä jättämään ihmisiä pois toisen elämästä.

Vierailija
11/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eräs eksä ei kerran jouluna ostanut mitään, omalle entiselle kihlatulleen toki osti. Perusteli sillä että "aina me ollaan ostettu toisillemme.." tajusi kuitenki ääliömäisyytensä kun asiasta sanoin. Eksä on kuitenkin..

Vierailija
12/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattomia miehiä on olemassa...

Vierailija
13/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ex ollut se jättäjä? Saatat ikävä kyllä olla laastari.

Minä erosin lasteni isästä kolme vuotta sitten eikä voisi vähempää kiinnostaa koko turjake muuta kuin että on lasten elämässä mukana. Siitä huolimatta joululahjojen seassa on paketti myös minulle. Itse en laita edes nimeäni lasten lähettämään korttiin.

Ja huom, suhteemme aikana hän ei juuri lahjoja lahjoja ostanut eikä kukkia. Myös joulukukan on siis tuonut molempina eron jälkeisinä jälkeisinä jouluina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän