Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheltä ei löytynyt yhtään siittiötä, onko muita samassa tilaneteessa olevia?

15.12.2016 |

Eli tällainen pysäyttävä tieto saatiin vuosien yrittämisen jälkeen. Olen koettanut löytää keskusteluja aiheesta, mutta aika heikosti tuntuu löytyvän. Kaipailisinkin juttuseuraa samassa tilanteessa olevista/olleista, löytyykö ketään?

Kommentit (7)

1/7 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen todella pahoillani. Meillä on ihan vastakkainen tilanne, eli miehellä huippusiittiöt mutta raskaus ei ala. Oletteko keskustelleet lääkärin kanssa voiko miehellesi tehdä vielä operaatioita jotta siittiöitä saataisiin? Olen käsittänyt, että vaikka spermassa ei ole siittiöitä niin mieheltäsi on silti mahdollisuus saada siittiöitä. Onko miehesi valmis prosessiin tai voisitteko harkita luovutettuja siittiöitä?

2/7 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme samassa tilanteessa viime vuonna, ei ainuttakaan siittiötä näytteissä. Onnistuneen kivesbiopsian kautta suuntaamme ensi kierrosta ivf/icsi-hoitoon. Toivoa on <3 Juttuseuraa löytyy täältä mikäli vielä kaipailet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin ehdimme jo käydä tuossa biopsiassa, mutta tulos oli sama: mitään ei löytynyt sieltäkään. Mikäli joku on kiinnostunut juttelemaan lisää, minulle voi laittaa sähköpostia: reunaton@luukku.com

Vaikeista asioista mukavempi jutella yksityisesti.

4/7 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Meillä on nyt todettu vastaava lohduton tilanne, siittiöiden määrä pyöreä nolla, kaksi eri näytettä mies jo antanut. Odotellaan vielä viimeisiä verikoevastauksia (tutkitaan kromosomit ym.) ja sitten hoidon suunnitteluun.. Vieläkö joku kohtalontoveri on linjoilla?

5/7 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös siittiöitä viime näytteessä lähes nolla, yksi liikkumaton löytyi. Yksi icsi ja Pas tehty 2014 ja 2015. Sen jälkeen hoidot olleet tauolla. Biobsiaan pitäisi miehen mennä.

6/7 |
13.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Onnistuiko teillä kivesbiopsia? Onko syy selvinnyt miksi siittiöitä ei ole?

7/7 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehty icsi vähäisten siittiöiden takia 13v sitten, v. 2004 lokakuussa siirto. Tyttö tuli. Sen jälkeen 1 PAS nega. Nyt ei ollut enää norminäytteessä ketään eikä mitään, mutta biopsialla saatiin siittiöitä. Nyt on sunnuntai, tiistaina punktio ja perjantaina alkion siirto jos sellainen saadaan. Jaksamista!