Vaivakuume kohtalotovereita?
Järkyttävä vauvakuume, ollut jo pari vuotta mutta nyt vakiintunut parisuhde on nostanut tunteen aivan uudelle tasolle. Rakastan lapsia ja mieheni rakastaa myös, mutta elämäntilanteeni on tällä hetkellä pelkkää paskaa enkä usko että tosiasiassa jaksaisin henkisesti, sen verran henkilökohtaisia asioita selvittämättä. Kaiken lisäksi olemme molemmat vasta 20-vuotiaita. Vauvakuume vain vainoaa, päivällä ja unissa, vauvoja näkyy kaikkialla. Onko muita jotka olette kaivanneet vauvaa näin nuorella iällä ja/tai ei niin hyvässä elämäntilanteessa? Mikä auttoi ja miten menettelitte? Hankitteko vauvan, jos hankitte niin miten asiat järjestyivät? On minullakin tuttuja jotka ovat tulleet nuorena äideiksi, lähinnä uskonnollisista perheistä, mutta itse en ole varma olisiko se kuitenkaan paras ratkaisu.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Sori otsikko :D siis *vaivakuume! ap
Onpas sulla itsepäinen autocorrect.
Aivan jääääätävä vauvakuume, vuosi yritetty pian miehen kanssa, mutta pikkuista ei vain näy eikä kuulu... :(
Mulla on aina vauvakuume, ollut jo varmaan 13-vuotiaasta. Ja vaikkei olis miestäkään elämässä. Sen kans on pakko vaan elää. Kai se loppuu vasta vaihdevuosiin, jos silloinkaan. 2 lasta sain 26- ja 28-vuotiaana.
Sulla on ainakin vielä hyvin aikaa ettei hätäillä tarvitse.
Täällä 22-vuotias vauvakuumeilija myös. Muuten elämä ja parisuhde ovat mallillaan, mutta työttömänä olen ollut puoli vuotta.
Olen ajatellut että teen sitten vauvan kun elämäni on täysin kunnossa. Parisuhde on kunnossa mutta raha-asiat eivät vielä. Tahdon että kun saan lapsen voin keskittyä lapseen eikä tarvitse murehtia esimerkiksi raha-asioista. Parisuhteeni on kestänyt nyt kolme vuotta mutta sekin on loppujen lopuksi lyhyt aika.
Sori otsikko :D siis *vaivakuume! ap