Olen samaa mieltä. Sharon ei tukenut Saaraa tarpeeksi verrattuna mm.Matt:ia ylistävään Nicoleen
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005006163.html
Sharonin olisi pitänyt tuoda puheenvuoroillaan esiin kuinka Saara on monipuolinen (Matt lauloi hyvin samantyylisiä kappaleita koko ajan ja loppu oli pelkkää itkeskelyä Nicolen kanssa tunteisiin vedoten). En tällä aloituksella yritä nyt väittää, että Saaran olisi kuulunut voittaa tmv vaan ihan yleisesti kilpailijoiden mentoreista vähiten omaansa ylisti Sharon. Nicole taas joka väliin vetosi Britteihin ja toi esiin "meidän omaa Mattia" johon Sharonin olisi pitänyt antaa oma vastineensa tuoden esiin Saaran hyvät puolet miksi kannattaa äänestää.
Tuon lehtijutun spekulointi on hyvin lähellä omia ajatuksiani siitä mitkä vaikuttivat äänestysten tuloksiin. Huomioiden kaiken tämän niin hän on menestynyt kilpailussa erinomaisesti ja ansainnut laulajana paikkansa Briteissä ihan varmasti.
Kommentit (6)
Mä en usko sekuntiakaan, että Saara olisi voinut voittaa koko kisan, koska ei britti. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko sekuntiakaan, että Saara olisi voinut voittaa koko kisan, koska ei britti. Hyvä niin.
Niin ja senkin vuoksi hänen etujaan olisi pitänytkin tuoda esille ja paljon enemmän, koska muidenkin kilpailijoiden etuja tuotiin esille.
Toki nyt hopeaa saaneena hänellä on valinnan varaa enemmän eikä Sharon ole enää vaikuttamassa siihen.
Tunsin suurta häpeää Sharonin puolesta kun ei muistanut edes Saaran nimeä eikä kotimaata. Ei muistanut edes biisin nimeä vaan se oli "Titanic"-elokuvabiisi! Not.
Kiinnostaisi tietää mitä tarkoitti se muutamaan otteeseen tuomareilta tullut kommentti, kuinka Sharon on kulissien takana niin taistellut Saaran puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää mitä tarkoitti se muutamaan otteeseen tuomareilta tullut kommentti, kuinka Sharon on kulissien takana niin taistellut Saaran puolesta?[/quote
Komppaan! Näin katsojan silmään vaikuttivat käsittämättömiltä kommenteilta, koska suurimman osan ajasta Sharon näytti siltä kuin viis veisaisi Saarasta...
Tuli välillä fiilis, ettei Sharon ja Saara tavanneet kuin kameran ollessa paikalla. Silloinkin Sharon oli suht jäätävä. Oliko se mentori ollenkaan?
Simonkin näytti pitkälti hoitavan mentorointinsa puhelimella, mutta siitäkin välittyi jonkun näköinen lämpö ja välittäminen.
Nicole ja Louis taas aivan toisella tapaa läsnä.