Leave this field blank
Kommentit (33)
Luokittelulaatikko, johon voidaan laatia tunnisteita postaajista palstanpitäjien omiin tarkoituksiin? Erotellaan toivotut ja ei-toivotut kommentit toisistaan? Valvontakenttä?
❎✅
Meinaako ne oikeasti että robotit tänne spämmäilee? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, jos siihen kirjoittaa?
Tulee virheilmoitus että viestiä ei voitu lähettää.
No et sitten millään voinut vastustaa kiusausta ja menit kirjoittamaan siihen, hah. ;)
Ööö...miteä ihmeen "kiusausta"? En ole mikään vihannes tai pikkulapsi, jolle sanotaan mitä pitää tehdä. Olen aikuinen, joka ajattelee omilla aivoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu, jos siihen kirjoittaa?
Tulee virheilmoitus että viestiä ei voitu lähettää.
No et sitten millään voinut vastustaa kiusausta ja menit kirjoittamaan siihen, hah. ;)
Ööö...miteä ihmeen "kiusausta"? En ole mikään vihannes tai pikkulapsi, jolle sanotaan mitä pitää tehdä. Olen aikuinen, joka ajattelee omilla aivoillaan.
Huomasit kai hymiön ja tajuat sen merkityksen.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
En tiedä mistä kyse, mutta field tuntuu tuossa yhteydessä oudolta. Onhan se tietysti kenttä, pelto, niitty jne, mutta mun mielestä space olisi tässä parempi.
Kyse on algoritmiikan perusteista. Käytetyt ilmaisut ja koodit täytyy olla eksankteja jotta toimivat eikä mitään fiilispohjalta heiteltyjä. Tunnetaan kyllä space-ilmaisukin, mutta field on tuossa kohtaa yksiselitteisesti oikein.
Ihmetyttää, miksi ohje on englanniksi.
Ylläpitoon on ilmeisesti saatu uusi Einstein töihin
Laitoin modelle terkkuja ja tuli viesti että viestiä ei voi lähettää. Höhö.
Veikkaan että sillä torjutaan putinistibootteja sekä nassukoiden hyökkäyksiä. Toivottavasti toimii.
Hauska miten näin paskasti toimivaa sivustoa varjellaan noinkin moninaisilla tempuilla, on numerosarjaa ja kirjautumista ja vaikka mitä ennen kuin kukin saa viestinsä eteenpäin. Nyt sitten tyhjä kenttä. Ei osaa robotit sitä.