Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***tammitähtösten uusi viikko***

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkujen itku eli niin se täti kurvasi iltapäivällä paikalle kuin oli kalenterissa merkintä kp1...En jaksa asiaa enempää vatvoa, pää allapäin makuuasentoon ja kohti uutta huomista! Hyvää yötä!

Vierailija
22/27 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelenpa minäkin jokusen rivin muutaman päivän tauon jälkeen. Olen kyllä käynyt ahkerasti kuulumisianne seuraamassa ja jännäämässä piinailuja, harmittelemassa tätejä ja iloitsemassa masuasukeista, mutta oma kirjoittelu on jostain syystä jäänyt vähän vähemmälle..No tiedätte ainakin, että kyllä minä täällä mukana heilun ja jos näyttää ihan siltä että olen hävinnyt kokonaan niin huhuilkaa vähän ;)

Minea: Eihän vain sattunut tuo " tärkeä tehtävä" isällä olemaan valojen sammuttaminen tuolla Tarkkilan luona?? ;) Myös neuvolan täti totesi miehen olevan aika persoona, kun näki että olen hänen luonaan " vieraillut" . Miten meni muuten neuvolassa?

Fiikuna: Yritähän jaksella odottaa sitä ultraa, odottavan aika on pitkä - tiedän! Tosin loppujen lopuksi se menee kyllä kauhealla vauhdilla, meillä on vkon 13 ultra jo ensi viikolla ja kun sitä varailin tuntui että siihen on vielä vaikka kuinka kauan aikaa :) Toivottavasti pahat olot ei liiaksi ylly!

Zen kyseli miten kertoa raskaudesta, me ainakin otettiin asia esille esim. vanhempien kohdalla esittelemällä " kuva-arvoitusta" eli ultra-kuvaa :) Parille kaveripariskunnalle asia paljastettiin, kun kyselivät normaaleja " no, koskas teille sitä perheenlisäystä tulee?" ja vastattiin että " itseasiassa syyskuussa" ...ilmeet oli kyllä näkemisen arvosia kun eivät olleet yhtään valmistautuneet ko.vastaukseen vaan tyypilliseen " no, katotaan nyt..." ;)

Johkulle oikein hyvät loma-toivotukset, toivottavasti reissu menee mukavasti! :)

Pipu: Ajattelin itse samaa tuosta Tarkkilan tammitähtösten vastaanotosta kun huomasin, että aika moni on hänellä käynyt :) Mitenkäs muuten isäntä reagoi plussa-uutiseen?

Entä Piqun isäntä?

S-I, mitäs kuuluu teidän suuntaanne? Onko vatsa yhtään kasvanut? Mitenkä ne ultra-kuviot nyt menevät siellä Lempäälässä, onko asiaan tullut selkeyttä?

(.) Oma napa on todellakin tuollalailla pullollaan, vatsa on nimittäin kasvanut ihan huimasti pienellä aikaa =) Kyllä siellä taitaa ihan oikeasti kaksi kaveri itseään kasvatella, koska on tämä masu jo sen verran suurentunut ettei se taitaisi ihan tällainen olla jos asukkeja olisi vain yksi varsinkin kun on vielä kyse ensimmäisestä raskaudesta...viikko,pari kun mennään eteenpäin niin tod.näk. maha on jo aivan selvästi kaikkien havaittavissa - hurjaa! Nytkin nimittäin sen kyllä jo huomaa, varsinkin jos osaa katsoa. Työkaveri sanoikin töissä tänään että ei kauaa enää mene kun asiakkaat huomaa. Maanantaina jouduin housuostoksille koska farkut alkoi pikkuhiljaa kiristää niin paljon, että olo oli epämukava. Mammahousuja en vielä ostanut vaan ostin hennesiltä aika kivat ohuet sammarit numeroa suurempana kuin normaalisti. Ehkä ne hetken aikaa mahtuu....vähän kyllä hirvttää että minkähän kokoinen tästä oikein mahtaa tulla...;) Olo on ollut melko hyvä, päänsäryt ovat kyllä valitettavasti lisääntyneet ja ummetuskin hieman on alkanut vaivaamaan :( No, ostin levolackia apteekista joten eiköhän tuo vatsakin palaudu normaaliksi. Viikon päästä on tosiaankin sitten jo se ultra+lääkärintarkastus - jännää! :)

Huh, tulipas pitkät sepustukset. Kovasti lähettelen kaikille +++++säteitä sekä tädin karkotustaikoja!!! Masuasukeille ja niiden äideille hyviä vointeja!

Nyt nukkumaan! Hyvää yötä!

:) elaine + papu ja ässä rv 12+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrälle pahoittelut tädistä, olit käynyt sillä välin rustailemassa viestisi kun minä naputin omaani! Kyllä se täti jossain vaiheessa ymmärtää olla tulematta, olisi vain ymmärtänyt tehdä sen jo nyt! Nyt vain häntä pystyyn ja sisulla uuteen kiertoon!!

elaine

Vierailija
24/27 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut myyrä tädistä! toivotaan että ens kerralla se plussa tulee...tiedän kyllä että ei nämä pahoittelut ja piristykset oikein auta kun harmittaa ja suruttaa...jaksuja..

eilen kävin ostamassa rairuohoja ja ohraa että voi laitaa vähän vihreetä ja keväistä kotiin:) myös yhdet kevätkengät tarttui mukaan..hih..

poikaa kiukuttaa ja äidillä huono-olo ja väsy ja pahamaku suussa..yäks..

siinä meien kuulumiset;) eli eipä uutta voinneissa!

neuvolaan vielä pari viikkoa ja siihen ultraan kolme..nyyh.

odottelua ja odottelua. no kyllä se odotus palkitaan!!

torstainjatkoa kaikille:)

syömään..

fiikuna ja mytty rv10(12)

Vierailija
25/27 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei...tosi ikävää myyrä, että se tädin perk....ehti löytää perille...ei voi muuta kun pahoitella ja toivoa parempaa onnea ensi kiertoon!!!

Mä tajusin vasta nyt, että mähän olen laskenut innoissani itselleni yhden viikon ylimääräistä eli kun tuo vauvalaskuri ilmoittaa, että olet viikolla 6 niin se tarkoittaa tarkalleen 5+3 eikä 6+jotain ja nyt mulla on se ultrakin 7+1...plääh nyt en tiedä onko se liian aikaista, mut kai ne sydänäänet pitäis jo kuulua...vai?

Elaine saakin jo alkaa kasvattelemaan mahaa oikein tosissaan...jänskää :) niin ja isäntä oli kovin innoissaan raskaudesta, sehän se oli alunpitäenkin ekana kuumeileva!

Vierailija
26/27 |
17.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elaine: Joo valojen sammuttaminen oli tosiaan miehen tehtävä :)

Neuvola meni kait ihan kivasti. Mies oli mukana. Neuvolantäti oli mun lukioaikainen rinnakkaisluokkalainen, ja olin vähän pettynyt kun odotin jotain vanhaa kokenutta tätiä. Oli kuitenkin hirmuisen mukava tämäkin tyyppi. Kaikki mitä tutkittiin oli kunnossa ja ainoa huono juttu tällä hetkellä on mun paino, joka kasvaa kohisten. Olen siis tosi pieni ja hoikka mut nyt tullut yhtäkkiä 5 kiloa. Yritän syödä vähemmän mutta kun kuvottaa heti kun on nälkä :/ Iloinen olen siitä kun mies osasi olla siellä niin fiksusti, kyseli kaikkia viisaita kysymyksiä ja neuvolan tätikin sanoi minulle että onpa sinulla fiksu mies. Itse vaikutin ehkä vähän yksinkertaiselta kun murehdin kaikkia tyhjänpäiväisiä asioita...

Väsymys iski tällä viikolla ihan totaalisesti, on aivan veto pois. Joten ei muuta kuin petiin.

Minea rv 7+5 (ultran mukaan, neuvolan mukaan 8+3 mutta se ei pidä paikkaansa mun käsittäkseni)

Vierailija
27/27 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka Tammitähtöset !

Enpä oo pitkiin aikoihin mitään kirjotellut. Ei oo oikeestaan ollu mitään aihetta.

Onnea uusille plussaajille ainakin Pipu ja Piqu ovat plussanneet sitten viime kirjoittelemani !!!

Pahoittelut menkoista SIMPPU ja KUMPPANI !

JOHKU: Yletön kahvin juonti ei lienee terveellistä raskautta haluavalle eikä raskaana olevalle. Mä en kyllä ole yritys aikana kahvin juontia vähentänyt. Ensimmäinen tärppäs alle puolen vuoden yrityksellä. Juon kahvia kyllä vaihtelevasti keskiarvo varmaan 5 mukillista ei siis pieniä siroja kahvikuppeja :-)

MYYRÄ: Täti pahoitelut !

MINEA: Neuvolahan taitaa laskea kuukautisista tuon rv:n. LA:ta ei ymmärtääkseni muuteta jos heittoa ei ole yli viikkoa ultraan verrattuna. Koita varata esim valmiiksi kuorittuja hedelmiä, juureksia käden ulottuville että se mitä popsit ei olis kovin energia pitoista. Toivotaan että saat painoin pysymään kurissa !

ON: no ei mitään ihmeitä ovista on hyödynnetty laskurin mukaan tänään olis viimeine hedelmällinen päivä tässä kierrossa. MAlttamattomana odottelen tässä tulevaa ..

T:Hyrre KP 15.