***TAMMITOIVEET**vko21**ma-ke***
Kommentit (22)
juuri meinasin vastata että täällähän minä mutta täti vaan juuri kurvasi paikalle joten minäkin haihdun täältä tuonne helmikuisiin..
tsemppiä vielä lopuille tammikuisille!!
marie kp1/26-29 yk5
olen lueskellut viestejänne ja helmikuistenkin pinoa. Laskureiden mukaan toivottu laskettu aika olisi 31.1.2008, mutta veikkailen oviksen tulleen myöhässä, ja uusi la olisi 1.2. Menkat pitäsi alkaa to tai pe, joten kovasti piinaillaan. Tekisi jo mieli testailla, mutta olen päättänyt ainakin yrittää malttaa vähintään perjantaihin asti, koska en halua pettyä. Yksi varhainen km takana, ja toista en haluaisi kokea, mieluummin ajattelen tädin olleen myöhässä. Jos nyt kuitenkin päädyn testaamaan, milloinkahan aikaisintaan kannattaisi ja raskaus voisi näkyä testissä?
Oireita ei juuri ole, paitsi että aina väsyttää, mutta niin on väsyttänyt jo kuopuksen syntymästä asti 02/06, joten sitä ei kai lasketa. Mitenkähän se nyt on jos on raskaana, kun jotkut sanovat, että valkovuoto lisääntyy ja toiset sanovat että loppuu kokonaan? En millään muista edellisistä raskauksista....
Pahoittelut tädin yllättäneille ja etenkin niille, joiden haamut eivät vahvistuneet :(
Padmi
Tänään on kp 41 ja täti ei ole vielä saapunut. Nyt en kyllä testaa moneen päivään vaan odottelen tätiä...
tädin saapumisesta. Plussatuulia helmikuulle +++++++++
ON:Menkkamaiselta tuntuu vaan edelleen alavatsalla, mutta vähän vaan valkovuotoa tulee... Ravaan vessassa vähän väliä kurkkaamassa, joko täti on löytänyt tiensä meillekin.
Hassua, tuli juuri mieleen, että ekassa raskaudessa olin ihan varma, että täti on juuri nurkan takana, kun oli niin menkkamaiset oireet, ja sitten kun mies viimein kysyi, että eikö niitten olisi jo viikko aikaa pitänyt alkaa, niin suostuin hakemaan testin ja plussahan se oli... Voi voi, on tämä piinallista. Ja tavallaan ihan turhasta kehittää kauheaa stressiä, kun olisihan se ihme jos heti ekasta yrityskerrasta tulisi plussa. Eikä me niin kauhean ahkerasti edes olla pupuiltu...
Nyt lähden viettämään esikoisen kanssa synttäreitäni jätskin merkeissä...
täällä ainakin minä vielä piinailen :))) enkä kyllä hevillä luovuta :) heh :) omaa napaa taitaa tulla koko viestin täydeltä, anteeks kaikki :(((
lämmöt oli tänää laskenu :((( eli ne oli 36,5, jänskättää et saapuuko täti vai ei?? nyt ois kp 32/28-32 ja menkka oireita ei oo ollenkaan, ei minkäänlaisia, koko päivän on tänää vatsassa tuntunu jännää muljahtelua :))) (osasinkohan sanoo oikeen* ja huimannukin on koko ajan ja välillä on ollu tosi paha olo...mut kyl tää tästä, keskiviikkona aattelin jos kävis testin ostamassa ja torstai aamuna testais, koitan siihen asti jännätä ja pitää itteni pois testiostoksilta :) heh. :)
mut plussatuulia meille piinailijoille viel :))) +++++++++++++++ ja paljon peukkuja bd bd bd bd bd bd bd bd!!!
an-nuliini kp 32/28-32
ps. ikuna ei menkat oo näin myöhään menny, yhen ainoon kerran, mut siitäkin on puoli vuotta aikaa, just sillo kun pillerit lopetin :)
Minäkin täällä vielä, taustaillut oon kovasti, kirjoittanut en montaakaan kertaa. Padmilla tais olla mahdollinen laskettu aika kans 31.1. niin kuin mullakin. Aattelin tänään, että taidan saada yksin täällä roikkua viimeisenä.
Omasta navasta sen verran vielä, että mä oon tässä kierrossa jotenki kadottanu oviksen, oonkohan ovuloinu lainkaan... Ovisfiiliksiä oli reilu viikko sitten ja sit taas nyt viikonloppuna. Kiertopäiviä en oo uskaltanu laskea, menkkoja odotan joko tällä viikolla tai sitten parin viikon sisään... Mulla on nyt keväällä ollu yks 41 päivän kierto...
Menihän omaksi navaksi... No, kiva kun täällä on vielä muitakin!
H-M
..Ja onnea helmenkalastukseen!!!
Täällä oli toiveet korkealla mutta testasin puhtaan negan juuri. Oiskohan vaan ovis ollut myöhässä stressin vuoksi ja siten tätiäkään ei vielä ole näkynyt..en kyllä kaipaakaan sitä bitchiä! Ihmettelin kun eilen tuli taas ovislimaa, siis en voi ymmärtää.
Plussaonnea kaikille!!
Hobbie kp29/27
No onhan meitä vielä sentään muutama piinailemassa... Hyvä hyvä!
Paljon vaan plussia loppukuulle++++++++
Eilen illalla alkoi vatsa taas kramppailla menkkamaisesti oikein kunnolla. Vielä ei ole täti osunut paikalle, mutta tuntuu että hetkenä minä hyvänsä minut täältä löytää! Jospa menisin pöydän alle piiloon... Vessassa pitää ravata jatkuvasti tsekkaamassa tilanne. Voi kun se nyt ymmärtäisi pysyä poissa! Muuten ei ole juurikaan raskausoloa, vähän sellainen kumma höntti olo koko ajan ollut (jo pidemmän aikaa) mutta veikkailen, että aiheutan sen itse, kun niiiiiin kovasti haluaisin uskoa olevani raskaana.
Tulipa taas ihan omanapainen viesti, pahoittelen. Ajatukset vaan koko ajan pyörii yhden asian ympärillä, mieskin on ihan ihmeissään, kun olen kuin muissa maailmoissa koko ajan...
Popin_äiti kp30/27-32 yk1
Pahoittelut Marielle :( Tsemppiä helmen kalastukseen toivotan! :)
Kovasti myös tsemppiä ja niitä hermoja piinapäiviä viettäville =) Se on todella kumma, kuinka kaikki ajatukset tuntuvat kiertyvän vain sen yhden asian ympärille ja tosiaan on aivan omissa ajatuksissaan jatkuvasti ;)
Puhallan täältä kunnon plussatuulet sinnepäin, bussi on edelleen parkissa =) +++++++++++++++++++++++++
-Allu ja Jänis
LA 26.1.08 ja Kp 32/28 ...ja en uskalla mennä ostaa testiä, kun aina testaan liian aikaisin! Esikoinen on -01, joten kaikki raskausoireet on jo unohtuneet :)
Oma olotila on tällainen: Väsynyt (joka saattaa johtua flunssasta), sunnuntaina voin koko päivän huonosti ilman syytä (flunssa? väsymys?), täti on myöhässä, päätä särkee ja nälättää. Karkit ei maistu, mikä on maailman yhdeksäs ihme ehkä :D ja vatsassa välil tuntuu oudolle. Eli siis ei mitenkään erityisen raskautunut olo?! ;)
Ihmettelin pinoja lukiessa, ett jotkut olivat saaneet ilmeisesti haamuja raskaustestiin ja sitten tulikin täti? Onko se tosiaan mahdollista? Esikoinen tuli nimittäin heti ekassa kierrossa, joten en ehtinyt tutkailla sellaisia silloin. Nyt poden endoa ja epäilen kovasti mahdollisuuttani tulla raskaaksi, koska vaikka kuin on pupuiltu ilman ehkäisyä, niin ei mitään... nada... Ellei nyt sitten...
Angelique: Kyllähän noi kuulostaa tosi lupaavilta noi sun oireet:) En itse ole ollut ikinä raskaana joten en kyllä ole mikään ensikäden asiantuntija;)
Tsemppiä popin äiti ettei täti sinne löytäisi, ja tietysti muillekin!!
ON: Jaa-a, kai sitä pitää vaan kärsivällisesti odotella mitä tapahtuu. Pelästyn kyllä jos täti hyökkää, niin yllättäen se tulee jos se aikoo tulla.. Ihme pistosta tänään ehkä tunnin verran alamahassa, päivällä menkkajomotusta. Kahvit menee hyvin alas. Väsymystä, mutta sitä on varmaan muutoinkin.. Postissa tulevat testit on myöhässä. Eilenkun ei hermo pitänyt hain apteekista ja testasin sen negan. Mutta kun testit saapuvat varmaan heti ne käytän..
Hobbie kp 30/27
Heips!
Onnistuin ilmeisesti eilen olemaan hyvin vikkelä liikkeissäni, kun ei tätiä vielä näkynyt. Edelleen on sellainen hassu olo vatsassa, vähän niinkuin menkat tulisi... Saas nähdä miten käy.
Tänään otin uudelleen käyttöön sellaisen hajuveden, jonka ostin esikoisen alkuodotusaikana, ja jota en synnytyksen jälkeen ole voinut käyttää, kun olen meinannut aina oksentaa. Tänään huomasin putelin, ja haistoin, ja nyt se taas tuoksuu tosi ihanalta ?????
Väsymystä minullakin ilmassa, mutta voinee johtua vielä siitä sunnuntaiyön sairaalareissusta esikoisen kanssa... Rinnoista taas eilen tuli jotain kirkasta nestettä. Edelleen epäilen vahvasti, että psykosomaattisesta raskaudesta lienee kysymys. Testaan vaikka perjantaina (jos maltan sinne asti odottaa eikä täti osu paikalle ennen).
Pahoittelut kun tämä näyttää nyt taas olevan pelkkää oma napaa...
Allu, pidä se bussi parkissa!
+~+~+~+~+~+~+~+Plussatuulia vaan kaikille!
Popin_äiti kp31/27-32, yk1
Kaikista hyvistä lupauksista huolimatta testasin tänään. Olin ollut pissaamatta vain vajaa 2 tuntia ja käytössä Fertestin puolikas (niitä kuulemma voi puolittaa, jos on pihi..). No, laitoin tikun pissakuppiin, ja se ennätti olla siellä kymmenisen sekuntia, kun koko viritys lensi märkään lavuaariin. Ja tietysti testi hörppäsi pissan sekaan myös vettä!!!! Voi saakelin saakeli!!! No, toisesta kiposta lisää pissaa, ja testi siihen. Testiajan jälkeen myös kontrolliviiva on haalea, " vesittyneen" näköihin. Ja kuten arvata saattaa, vain yksi viiva näkyvisssä. Olo on kyllä niin PMS kuin olla ja osaa, että tervetuloa vaan täti sitten huomenna. Helmikuu jää väliin pitkän kierron takia, seuraava mahdollinen la vasta 2.3.2008
kiukkuinen ja surullinen Padmi
ja 37 astetta edelleen. Milloin ne laskevat, vasta tädin tultua? Tänään on kp 31/31, dpo 12 tai 13
P
mä nyt sit siirryn halemskalastukseen :(((( *itkee* harmittaa iha liikaa, mä en ois halunnu tällasta ku kerta olin nii varma et oon raskaana...tänään olis ollu jo kp 34/28-32...ehkäpä menkat myöhästy stressin takia, mut nyt ne sit tuli kamalampana kuin koskaan :(((
mut plussatuulia muille piinailijoille ja menkää te sinne bussiin mä en haluu ketään mukaani, muistaakin se :)
pattynyt an-nuliini kp 1/28-34?!
Täällä piinaillaan edelleen. Tänään tuli tippa ruskeaa vuotoa ja illalla on särkenyt alaselkää ja koskenut mahaan oikein todella. Joko sieltä tulee menkat oikein kunnon volyymilla tai sitten se ruskea oli kiinnittymisvuotoa. Rukoilen sormet ja varpaat ristissä, että täti pysyy poissa ja nämä on raskausoireita! Normaalisti mulla ei ole mitään oireita ennen menkkoja, vaan oireet alkaa vasta menkkojen 2. tai 3.päivänä. Vuoroin olen ihan varma, että olen raskaana ja vuoroin taas olen vakuuttunut siitä, että peli on menetetty...
Testaiskohan jo huomenna...jos täti ei aamuun mennessä ilmesty...
Essi78 (kp43)
Pahoittelut An-nuliinille tädistä ja Padmille negasta.
Eilen aamulla oli niiin sellanen olo, että menkat alkaa. Ei vielä täti kuitenkaan ehtiny tänne. Oon nyt tehnyt lähes kaikkeni, jotta saisin Murphyn lain toimimaan: oon ostanu isot kasat siteitä, lääkkeitä joita ei voi käyttää raskaana ollessa, kireitä paitoja ja pienikokoisia liivejä sekä vielä ovistestejä (ihan ekaa kertaa elämässäni). ;) Josko se täti näillä houkuttimilla pysyis pois... Häpyliitoksen tietämillä kyllä vähän nippailee, ehkä se täti kuitenkin.
Koitetaan nyt saada vielä joku plussa tammikuisiin! :)
H-M kp 27/28-35(-41)
Annuliinille pahoittelut!!!! Tiedän tunteen kun se tätskä kaahas tännekin tänään..
Padmi: toivottavsti vielä plussaksi muuttuisi:) bd bd
Plussatuulia kaikille lopuille tammikuisille, puuuuhhhhhhhh!
T.pettynyt Hobbie
Huomenta vaan kaikille!
Olipa taas kurja viikonloppu, voimahaleja vaan kaikille tädin jyräämille!!
Korallille vielä erityislämmin hali ja voimia surutyöhön!
ON: Tätiä ei näy, vähän hassusti juilii alavatsan tienoilla, eli sieltä se kohta varmaan kurvaa paikalle. Valkovuotoa on taas tullut hiukan, mutta ei enää verta yhtään? Ota näistä oireista sitten selvää.
Menin ostamaan perjantaina testin, ja ajattelin että la-aamulla testaan, mutta arvatkaa vaan jaksoinko odottaa siihen asti. Heti kaupasta kotiin päästyä piti mennä pissimään tikkuun ja ei minkään näköistä viivan häivähdystäkään... Olin kyllä taas päivää liian ajoissa. Ei vielä voi heittää kyllä kirvestä kaivoon, koitan pitää toivoa yllä, ihan siihen tädin visiittiin asti. Saa nähdä joudunko hyppäämään sitten suoraan maaliskuisten pinoon. Toivottavasti ei. Loppuviikosta ajattelin vasta testata, jos sinne asti päästään...
Eipä muuta kuin plussatuulia vielä meille jäljellä oleville, onkohan meitä enää ketään... +++++++++++++++++++++++++++
Popin_äiti kp29/27-32, yk1