Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laittaisit kahden n.55v. ihmisen joulukoriin?

Vierailija
14.12.2016 |

Kyselee tytär.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä kelpais herkkukori, olen 57-vuotias. Ainoa, mikä ei mene, on nuo jo aiemmin mainitut maustekahvit.

Mutta hyvää kahvia, keksejä (sekä suolaisia että ns, juustokeksejä), keksit, juusto, viini, mausteet, hillot, tosiaan vaikka risottoriisi ja pasta, pesto, jne. jne.

Vierailija
22/22 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi kun olikin kiva idea, en oo jotenkin itse yhtään ajatellut mutta voisinkin laatia jonkun saman tyyppisen ja viedä tuliaisina vanhemmille kun mennään sinne joulun viettoon. Yleensä ostan pullon likööriä ja suklaarasian ja lyön ne kouraan kun saavutaan (toki joululahjat sit erikseen), mutta ideaahan voisi siis jalostaa! 

- Pullo valkkaria tai punkkua, hehkuviiniä, likööriä vanatallinn/amaretto/kahvi/lakka/mistä tykkäisivätkään tai alkoholittomana vaihtoehtona ihan glögiä

- Piparkakkuja, vaikka itse koristeltuja, pieni piparitalo, marenkia, laadukkaampia pikkuleipiä kauniissa rasiassa

- Konvehteja, tryffeleitä, fudgea, candy caneseja

- Pieni juustolajitelma, esim sillä yhdellä merkillä on sellainen missä on 4 vai 5 pientä juustoa tai sit voi tietty olla isompiakin jos ovat faneja

- Ananaskirsikat voisi olla kivoja, niitä ei tule ikinä ostettua itse kaupasta mutta jos jossain on niin niitä syö mielellään, näyttävätkin ihan karkeilta niissä pienissä koreissa lehtineen

- Minihillopurkkeja, hunajaa, maustettua oliiviöljyä, sinappia, oliiveja, marinoituja valkosipulinkynsiä

- Salamia, makkaralajitelma, kuivalihaa

- Palasaippua joku laadukas tai itse tehty

- Kylpyvaahtoa/kylpysuolaa/jalkakylpysuolaa

- Tuoksukynttilä

- Erikoisteetä/kahvia

- Joulukukka/kranssi

- Saunatuoksuja/laudeliina/laadukas pesusieni

- Keksejä/erikoispastaa

- Pähkinöitä/kuivahedelmiä (esim viikunat, taatelit...)

Tietty jos vaan yhtään harrastelee mitään askarteluja niin itsetehty on aina plussaa ja toki kannattaa ottaa sen saajan mieltymykset huomioon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi