Kamala Valion joulumainos telkkarissa
Lopussa liikaa viiniä ja juustoja nauttinut muija hullunkiilto silmissä tilittää "shiis IHMISET ne merkitsee!!!"
Kommentit (6)
Valio on vain laajentanut liiketoimintaansa Venäjällä, vaikka Venäjä sotii naapurimaissaan ja tappaa siviilejä Syyriassa. Minä en Valion tuotteita enää kelpuuta.
Valion tuotteet on kyllä muutenkin pahoja, jogurtit liian happamia ja niissä on mädäntyneitä sattumia seassa. Ärsyttävä on kyllä se Arlankin mainos jossa se ämmä ilveilee niiten kylttien kanssa; ei muuta lisättyä kuin tärkkelys, niinpä: MUUNNETTU tärkkelys! Hyi V.... pientä huijausta!!
Vierailija kirjoitti:
Valio on vain laajentanut liiketoimintaansa Venäjällä, vaikka Venäjä sotii naapurimaissaan ja tappaa siviilejä Syyriassa. Minä en Valion tuotteita enää kelpuuta.
Mites se suvaitsevainen sääntö yleistämisestä menikään..? Kyllä venäläiset ovat maidon ja leivän ansainneet, vaikka maan johto olisikin hullu.
Enkä sanoisi kapinallisia yhtään sen paremmiksi, mikäli tosiaan estävät siviilien pakenemisen ja käyttävät heitä ihmiskilpinä. Jos minä olisin siviili, olisin jo lähtenyt ulos kaupungista jos se olisi mahdollista. En jäisi pelinappulaksi sotatantereelle.
Joulu on lasten juhla. Mikä sopisi henkeen paremmin kuin joukko aikuisia ja rinnasta vieroitettuja lapsia lutkuttamassa (väärän lajin) äidinmaitoa.
Hyvä kommentti! Mainos on teennäisyydessään AIVAN KAMALA!! Miten voikin olla noin kuvottavan pinnallinen mainos ja kauhea nenäänsä honottava rouva, jonka "H" siinä "ihhhhmiset"-kommentissa riipii niin korvaan, että meidän perheessä juodaan jatkossa Arlan maitoa.
Joo ei Valiota mun joulupöytään