Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies flirttailee nuorempien naisten kanssa ja siitä syystä..

Vierailija
14.12.2016 |

aion laihduttaa 10 kiloa, mennä tissileikkaukseen ja tehdä itsestäni niin seksikkään naisen, ettei miehen tarvitse enää katsella ja haluta muita. Olen laihduttanut jo 5 kiloa ja alkanut käyttää seksikkäämpiä vaatteita.
Mikäli tämä ei riitä, sitten teen itsarin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laihdutat, näytät vain entistä vanhemmalta. Et voi kilpailla nuorten naisten ulkonäön kanssa, hyväksy se.

Vierailija
2/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies loukkaa sinua käytöksellään niin kostat itsellesi?

Makes sense. Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no olisiko parempia ideoita?

Vierailija
4/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy asia tai eroa.

Vierailija
5/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi ottaa eroa koska meillä on yhteisiä lapsia ja en kestäisi jos joutuisin eroon lapsista.

Vierailija
6/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että asia ei ole ok,jos ei kunnioita sinun tunteitasi niin hanki uusi mies. Katselun ymmärtää mutta ei sen flirttailla tarvitse.

Vierailija
7/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen projekti menossa vaikka mies ei ole vielä katsellut ketään. Oikeestaan on koko elämän ollut, joten ymmärrän sinua. Kuulostan varmasti vähän pimeältä mutta olen tosissani.

Vierailija
8/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Älä tuhlaa siinä tapauksessa rahaa vaan tee se itsari heti. Ei tule vaikuttamaan sekään.

Vierailija
9/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aion laihduttaa 10 kiloa, mennä tissileikkaukseen ja tehdä itsestäni niin seksikkään naisen, ettei miehen tarvitse enää katsella ja haluta muita. Olen laihduttanut jo 5 kiloa ja alkanut käyttää seksikkäämpiä vaatteita.

Mikäli tämä ei riitä, sitten teen itsarin.

Hyvä suunnitelma. 

Vierailija
10/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu lopettamaan, koska kuuluu hänen luonteeseensa tuo flirttailevuus

Vierailija
11/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuhlaa rahaa

Vierailija
12/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttaile itse nuorille miehille.

Vierailija
13/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä enemmän ap mielenterveysongelmaiselta. Oletko liiallisrn mustasukkainen? Ehkäpä on hyvä puhua asiasta miehen kanssa? Terapiaa sinullr ja hän osallistuu kun tarvetta. Voi olla ihan syynsä että etsii pois pääsyä. Kirjoitat kuitenkin ihmisten katselusta, vieden tilanteen ääripäähän jossa tapat itsesi. En voi elää ilman lapsiani, jos ne viedään minulta.

Vierailija
14/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en voi ottaa eroa koska meillä on yhteisiä lapsia ja en kestäisi jos joutuisin eroon lapsista.

Et kestäisi joutua eroon lapsista mutta voisit tappaa itsesi miehen junttimaisen käytöksen takia? Heh :-D Joku oikein nauttii kieriskellä itsesäälissä tänään.

Vierailija
15/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se auta kuule. Eikä ole mitään järkeä parantaa itseään jonkun toisen mieliksi, varsinkaan tuollaisessa tilanteessa. 

Vierailija
16/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaa. Annat vaan mielehllesi luvan käydä silloin tällöin hutsuissa. Mene joskus itsekkin mukaan, sehän voisi olla hauskaa

Vierailija
17/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, totta sekin, että olen mielenterveyspotilas. Siitä mies on monesti sanonut. Ihmettelen vain, että jos minä olen niin vastenmielinen ja on tarve flirttailla muille naisille, miksi hän ei jätä minua? En minä voi sitä estää.

Vierailija
18/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu, totta sekin, että olen mielenterveyspotilas. Siitä mies on monesti sanonut. Ihmettelen vain, että jos minä olen niin vastenmielinen ja on tarve flirttailla muille naisille, miksi hän ei jätä minua? En minä voi sitä estää.

Milloin tuo alkoi?

Vierailija
19/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä on ollut

Vierailija
20/22 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä asia on nyt alkanut vaivata jos ennenkin on sujunut ilman tarvetta laihduttamiseen yms

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi