Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua nopeasti!! Mä myrkytin mun poikaystävän!

Hädässä
14.12.2016 |

Hei! Tarviin vähän neuvoja! Asia on silleen et mun poikaystävä jäi kiinni pettämisestä joku viikko sitten ja olin sillee et kyl mä kestän sen, kun se oli vaa joku random muija jonka se oli baaris tavannu, et ajattelin et ei se tunnu nii pahalta ku ei se ollu mikää jatkuva suhde tai silleen ja siis ajattelin et kestän sen kanssa elää ja rakastan mun poikaystävää silti.. Se tuli tänää syömään mun luo sellaiselle ns. "sovinto-illalliselle" ja Olin kokannu meille ruokaa niin mulle vaa tuli joku helvetinmoinen kohtaus ja kippasin curryyn iha helvetisti Sunin astianpesuainetta!! Sit tottakai yritin peittää sen maun jollai kookoksella yms et se ei maistais sitä mut siis se söi sitä iha helvetisti varmaa vaan mun mieliks mut kuolleeks siihen? Mitä mun pitäis tehdä? En voi sanoo sille mitään enkä voi soittaa ambulanssii koska sit mua ruvetaan syyttään myrkytyksestä! Voiks astianpesuaineeseen kuolla?? Mitä siit seuraa jos sitä joutuu elimistöön? En haluu joutuu syytteeseen ja mul ei oo mitään hajua mitä tehdä!! Tavallaan oon Ilonen et tein sen ja sit hermostuttaa... Ite en syöny sitä.. Apua nyt nopeasti!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin nuori, soitettiin 112. Nykyään kirjoitetaan AV:lle.

Vierailija
22/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käsitiskiainetta niin se ei ole vaarallista. Äitini joi vahingossa aikoinaan ja soitti myrkytystietokeskukseen. Jos konetiskiainetta niin päivystykseen heti tai soitto hätänumeroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli....

Vierailija
24/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko tästä nyt oikeasti soitettu sinne 112 kuten ensimmäinen vastaaja sanoo tekevänsä?

Vierailija
25/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väliä sillä on jäätkö siitä kiinni jos toisen henki on vaarassa?

Vierailija
26/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä povo.