Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua nopeasti!! Mä myrkytin mun poikaystävän!

Hädässä
14.12.2016 |

Hei! Tarviin vähän neuvoja! Asia on silleen et mun poikaystävä jäi kiinni pettämisestä joku viikko sitten ja olin sillee et kyl mä kestän sen, kun se oli vaa joku random muija jonka se oli baaris tavannu, et ajattelin et ei se tunnu nii pahalta ku ei se ollu mikää jatkuva suhde tai silleen ja siis ajattelin et kestän sen kanssa elää ja rakastan mun poikaystävää silti.. Se tuli tänää syömään mun luo sellaiselle ns. "sovinto-illalliselle" ja Olin kokannu meille ruokaa niin mulle vaa tuli joku helvetinmoinen kohtaus ja kippasin curryyn iha helvetisti Sunin astianpesuainetta!! Sit tottakai yritin peittää sen maun jollai kookoksella yms et se ei maistais sitä mut siis se söi sitä iha helvetisti varmaa vaan mun mieliks mut kuolleeks siihen? Mitä mun pitäis tehdä? En voi sanoo sille mitään enkä voi soittaa ambulanssii koska sit mua ruvetaan syyttään myrkytyksestä! Voiks astianpesuaineeseen kuolla?? Mitä siit seuraa jos sitä joutuu elimistöön? En haluu joutuu syytteeseen ja mul ei oo mitään hajua mitä tehdä!! Tavallaan oon Ilonen et tein sen ja sit hermostuttaa... Ite en syöny sitä.. Apua nyt nopeasti!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähti 112 poliisisoitto

Vierailija
2/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas vai silviissiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita myrkytyskeskukseen salaisesta numerosta ja kysy ikäänkuin itse olisit vahingossa syöny.

Vierailija
4/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä nyt oikein voi muuta kuin tunnustaa tekosi, ettei käy toiselle huonosti. Typerä mikä typerä, sössit koko homman, parisuhteesi oli siinä ja kenties saat syytteen lievästä pahoinpitelystä, siis mikäli mitään vakavampaa ei poikakaverillesi tule.

Vierailija
5/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko nestemäistä ja tabletti koneeseen? kuinka paljon laitoit?

Vierailija
6/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty käsittää et ihmiset kirjottelee tänne tämmöistä. Huoh. Toivottavasti olet vain huomionhakuinen typerä teini.

Vierailija
7/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä sairas kun edes keksit tällasta. Hae itelles apua psykopaatti

Vierailija
8/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nieleminen Jos tuotetta on nautittu, poistetaan tuote suusta, juotetaan vettä tai maitoa. Jos tuotetta on nielty suuria määriä tai potilaalla ilmenee oireita, potilas toimitetaan lääkäriin. "

Vierailija
9/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos tuo on totta niin kerro heti miehelle. Pesuaine voi (ehkä) syövyttää sisäelimiä tms. tai aiheuttaa suurta tuhoa, verenvuotoja tms. Ihan totta, ei leikin asia ollenkaan. Ja jos jotain käy jäät kiinni kuitenkin. Jos joutuu sairaalaan turhaa aikaa kuluu jos eivät tiedä mitä on elimistöön joutunut.

Vierailija
10/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattasko näitä "mitä mä nyt teen" miettiä ennen niitä tekoja?

Vierailija
11/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis konetiskiainetta? On se vaarallista. Mutta ei sitä kyllä ruuan mukana voi syödä paljoa ilman että huomaisi. Mutta tunnusta nyt asia ja menkää päivystykseen.

Vierailija
12/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis konetiskiainetta? On se vaarallista. Mutta ei sitä kyllä ruuan mukana voi syödä paljoa ilman että huomaisi. Mutta tunnusta nyt asia ja menkää päivystykseen.

Mistä tiedät ettei voi syödä ruuan seassa paljoa ilman että huomaisi?

Vierailija
13/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitiskiainetta vai konetiskiainetta? Jos käsi niin ei hätää, se ei tapa. Mutta jos konetiskiainetta niin soita ambulanssi nyt heti.

Vierailija
14/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä poliisille selvitykseen. Myrkyttäminen on vakava rikos, eikä ole edes millään tavalla hauskaa pilailla sillä, mikäli tää joku trolli on. Itse suhtaudun tämmöisiä vakavuudella enkä jätä tekemättä sitä minkä voin.

Vierailija
15/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ole tyhmä ja leiki uhria! Ottaisit vastuun sun tekosista niinku nainen!

Vierailija
16/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hakeutumista psykiatriselle. 

Vierailija
17/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, etsi se pesuainepaketti, lue mitä varoituksia siinä on ja kysy sitten myrkytystietokeskuksesta tai yhteispäivystyksestä neuvoa. Ja sun olis hyvä varoittaa sitä poikaystävääsikin.

Veikkaisin et tuosta voi tulla ruokatorven tai suoliston haavaa ja verenvuotoa. Eli vakava asia.

Vierailija
18/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

torolololloollooo

Vierailija
19/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittiko joku nyt oikeasti häkeen?

Vierailija
20/26 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos onnihan kunnolla syönyt ko. ainetta niin voi käydä huonostikkin. Kello on ton verran ja jos ei heti ala oireilla voi tulla sisäelin vaurioita/vuotoja ja henki lähteä. Ruumiinavauksessa sitten myrkkyveret kun nuori kyseessä ja homma selviää sillä.

Ei mikään pikkujuttu sitten murha/tappokaan ole.