Miksi niin vaikeaa uskoa että nuori nainen haluaa olla yksin?
Onko vaikeaa uskoa että nainen voi haluta olla yksin? Miksi tätä ei ihmetellä miehen kohdalla? Itselläni on vientiä miesten keskuudessa mutta en suostu tapaamisiin. En halua suhdetta tai perhettä, vaan keskittyä työhön.
Miksi tämä on erityisen hankalaa muille naisille? Ette kai pelkää että miehenne kuolaavat vapaita naisia?
Kommentit (18)
Itse olen samanlainen. Treffi kutsuja tulee ja ei mitenkää jaksa niitä. Pidän hauskaa sinkkuna ja pari friends with benefits suhdetta riittää minulle. Parin vuoden päästä voisi harkita. Olen siis 23. Tinderissäkin matchejä tulee mutta se on minulle vain harvoin ajanvietettä enkä ikinä jaksa vastailla näille. Parisuhteessa olevat kaverini eivät varsinkan voi tajuta tätä vaan yrittävät vielä parittaa miehille mitkä niin olisivat sopivia miehiä minulle mutta omasta mielestäni eivät yhtään minulle sopivia. Ärsyttävää.
Keskittyä työhön? Eli elämäsi menee hukkaan, jos sitä sellaiseksi voi edes sanoa.
Kyllä sitä miehen kohdallakin ihmetellään. En jaksa enää lähteä kavereideni kanssa baariin, koska he kyttäävät kokoajan minulle sieltä naista. Äitini ja siskoni kyselevät, että onko uutta löytynyt jne.
Haluan naisia korkeintaan kavereiksi ja panoiksi, mutta en halua seurustella. Sain tarpeekseni yhdestä pitkästä suhteesta ainakin joksikin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen samanlainen. Treffi kutsuja tulee ja ei mitenkää jaksa niitä. Pidän hauskaa sinkkuna ja pari friends with benefits suhdetta riittää minulle. Parin vuoden päästä voisi harkita. Olen siis 23. Tinderissäkin matchejä tulee mutta se on minulle vain harvoin ajanvietettä enkä ikinä jaksa vastailla näille. Parisuhteessa olevat kaverini eivät varsinkan voi tajuta tätä vaan yrittävät vielä parittaa miehille mitkä niin olisivat sopivia miehiä minulle mutta omasta mielestäni eivät yhtään minulle sopivia. Ärsyttävää.
Öööö... Haluat siis ehdottomasti olla yksin, mutta käytät deittisovellusta? Ok.
Ylikilteitä kympin tytöiltä pitäisi lailla kieltää pariutuminen ennen 25 ikävuotta. Muuten siinä käy niin että eka mulkvisti joka haistaa pehmeäluonteisen saa siitä itselleen helpon pompoteltavan. Eikä mimmi edes huomaa että here we go again ja etäinen ja rankaiseva isä vaihtuu ah niin tuttuun ja turvalliseen etäiseen ja rankaisevaan mieheen. Eikä miehen tarvitse edes olla mikään jännämies kun joku ulimiehistä kuitenkin taas aloittaa. Voi esim kuvitella että hamsterimies olisi painajaisten naisvihaaja kumppanina jollekin juuri kotoa kuoriutuneelle kokemattomalle opskelijatytölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis muutaman kerran tyttöjen illassa huvinvuoksi kokeiltu tinderiä. En tosissani ole sitä käyttänyt.
Mulla on koulukiusaamisajoilta masennus ja ahdistushäiriö minkä vuoksi en tunne seksuaalisia tunteita enää. Treffikutsuja satelee ja kaverit parittaa mutta kukaan ei tajua kun sanon että ei vain nyt kiinnosta... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eikös sieltä voi etsiä myös pelkkää seksiseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei jaksa treffikutsuja? Taidan olla aika viaton, kun en tajua miten tuo seksiseuran hakeminen menee. Sinnekö laitetaan ilmoitus, että seksiä vailla ja sitten mennään jonkun ventovieraan kotiin naimaan? Itse saan Tinderissä kutsuja kahville tai oluelle, eli ilmeisesti nämä ovat niitä treffikutsuja. Mun profiilissa ei ole erikseen kerrottu, millaista seuraa etsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei jaksa treffikutsuja? Taidan olla aika viaton, kun en tajua miten tuo seksiseuran hakeminen menee. Sinnekö laitetaan ilmoitus, että seksiä vailla ja sitten mennään jonkun ventovieraan kotiin naimaan? Itse saan Tinderissä kutsuja kahville tai oluelle, eli ilmeisesti nämä ovat niitä treffikutsuja. Mun profiilissa ei ole erikseen kerrottu, millaista seuraa etsin.
Jos haluat seksiseuraa, niin viet keskustelun tietenkin eroottiseksi. Kehut toisen ulkonäköä ja sanot kuinka kiva olisi jos hän olisi täällä. Sitten hän ehdottaa luoksesi tulemista ja sanot missä asut. Eipä tuo sen vaikeampaa ole jos molemmat osapuolet ovat halukkaita. Jos olet nainen, niin kannattaa olla aktiivinen, koska moni mies ei viitsi karkottaa naista ehdottamalla suoraan panemista.
Palstalla itketään että suomalaiset miehet eivät koskaan lähesty ja että ei niitä treffikutsuja satele. Nyt sitten illan ongelmana onkin että miehet lähestyvät ja heti on mammoilla tarinoita valmiina seuraansa tyrkyttävistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla itketään että suomalaiset miehet eivät koskaan lähesty ja että ei niitä treffikutsuja satele. Nyt sitten illan ongelmana onkin että miehet lähestyvät ja heti on mammoilla tarinoita valmiina seuraansa tyrkyttävistä miehistä.
Kyseessä mahdollisesti eri naiset. Valtaosaa miehet lähestyvät liiaksikin asti. Sitten on poikkeuksellisen rumat ja/tai muuten oudot tai vaikeasti lähestyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Keskittyä työhön? Eli elämäsi menee hukkaan, jos sitä sellaiseksi voi edes sanoa.
Kyllä. Kumpi on parempaa elämää, rahan teko, älylliset haasteet ja tekojen kautta saavutettu kunnia vai miehen vakipimppinä, lasten äitinä ja yksityisen maailman työskentely jota kukaan ei koskaan tule arvostamaan? Naisen roolia ei arvosteta. Nainen äitinä ja miehen seksikumppanina on ikuisesti näkymätön ja alistettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä mahdollisesti eri naiset. Valtaosaa miehet lähestyvät liiaksikin asti. Sitten on poikkeuksellisen rumat ja/tai muuten oudot tai vaikeasti lähestyttävät.
Niin, ei kai sitä muuten voi selittää.
Vierailija kirjoitti:
Monet suomalaisnaiset haluavat miesten lähestyvän vain niillä tavoilla, jotka ovat heistä hyväksyttyjä :) Haluavat toisin sanoen sanella miehelle kaapin paikan ja ne raamit ja tavat, joiden sisällä naisen lähestymisen on pakko tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet suomalaisnaiset haluavat miesten lähestyvän vain niillä tavoilla, jotka ovat heistä hyväksyttyjä :) Haluavat toisin sanoen sanella miehelle kaapin paikan ja ne raamit ja tavat, joiden sisällä naisen lähestymisen on pakko tapahtua.
Mitäpä luulet onko tämä eläinkunnassa sääntö? Itse asiassa ihmismiehet pääsee helpolla mitä tulee kosiomenoihin ja koko ajan helpommaksi menee 😃.
Kunnes kohtaat "elämäsi prinssin" eli jonkun nappisilmämamun jonka lasta entisten ystäviesi karttelemana yh:nä sitten yksinäisyydessä kasvatat!
Täällä toinen samanlainen. Haluan vain opiskella. Onko liikaa pyydetty?