Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako miehesi pilluasi aina kun haluaa?

Vierailija
14.12.2016 |

Kaikki parisuhtessa olevat vastatkaa!!!

Saako miehesi pilluasi aina kun haluaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa.

Vierailija
2/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Haluaa liian harvoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

No ei saa. Ei paikat aina kestä ja joskus ei vaan jaksa/huvita. Useimmiten saa suuhoitoa tilalle, mutta ei aina.

Minusta suuseksin antaminen on paljon paljon työläämpää, pillun antamisessa ei tarvitse tehdä muuta kuin maata.

Vierailija
4/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

No ei saa. Ei paikat aina kestä ja joskus ei vaan jaksa/huvita. Useimmiten saa suuhoitoa tilalle, mutta ei aina.

Minusta suuseksin antaminen on paljon paljon työläämpää, pillun antamisessa ei tarvitse tehdä muuta kuin maata.

Tai ratsastaa ja se on työläämpää.

Vierailija
5/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Ei ole tullut vielä 16 yhteisen vuoden aikana tilannetta, että olisi tarvinnut kieltäytyä. Halumme ja toiveemme ovat tasapainossa ja hyvä näin :)

Vierailija
6/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa koska nimittelet naisen sukupuolielintä noin törkeästi.

Vierailija
7/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään saa. Jos olen väsynyt tai on menkat niin ei käy.

En minäkään saa aina munaa kun haluan.

8/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Minustakin, mutta seksi kestää kauemmin kuin sen suihinoton 10-15min. Aamuisin haluan maksimoida nukkumisajan. 

Vierailija
9/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Hyi, annelisti pervoilee! Meni ruokahalu!

Vierailija
10/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Minustakin, mutta seksi kestää kauemmin kuin sen suihinoton 10-15min. Aamuisin haluan maksimoida nukkumisajan. 

No meillä seksi kestää pari minuuttia jos kiire...mua ei tartte lämmitellä.

Vierailija
11/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa ikinä,en edes suuhoitoa.

Äänestyksestä unohtui,en anna pillua tai mitään muutakaan läheisyyttä ikinä.

Vierailija
12/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi jos haluaisi,mutta ei vaan halua...

Vierailija
13/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään saa. Jos olen väsynyt tai on menkat niin ei käy.

En minäkään saa aina munaa kun haluan.

No näinpä. Kyllä meillä useimmiten halut kohtaa, mutta väistämättä välillä tulee niitä tilanteita, että toinen ei jaksa, halua tai voi.

14/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

No meillä seksi kestää pari minuuttia jos kiire...mua ei tartte lämmitellä.

Minua tarvitsee ja aamulla unenpöpperössä on vaikea päästä heti tunnelmaan. Miehellä kestää joka tapauksessa ainakin sen 10min tulla ja harvoin malttaa tulla "nopeasti" muuta kuin suuseksissä. En ole tippaakaan aamuihminen muutenkaan ja mieluummin nukkuisin. Parin minuutin pikaiset kuulostaisi oikein kivalta, vaikka sitten aamuisin.

Vierailija
15/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset todistavat sen että ovat vain miehen seksinukkeja. Ihan turha tytöt sheimata kevytkenkäisiä naisia kun elämänne on rakentunut seksiorjuuden ympärille.

16/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset todistavat sen että ovat vain miehen seksinukkeja. Ihan turha tytöt sheimata kevytkenkäisiä naisia kun elämänne on rakentunut seksiorjuuden ympärille.

Minä en sheimaa ketään "kevytkenkäisyydestä", mutta en myöskään koe olevani seksinukke. Se, että haluan miellyttää miestäni tarkoittaa että rakastan häntä ja haluan hemmotella häntä. Samoin hän pyrkii miellyttämään minua, eikä takuulla kieltäytyisi seksistäkään jos minä haluaisin ja hän jostain kummallisesta syystä ei haluaisi. 

Vierailija
17/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa

Vierailija
18/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin 90% aina ku haluaa.

Vierailija
19/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nainenhan ei itse saa haluta seksiä vaan on täysin sukupuoleton olento.

Minä haluaisin seksiä useita kertoja viikossa, jopa päivittäin ja monipuolisesti. Mies ei halua, seksiä oli viimeiset vuodet harvakseltaan, nyt ei ole ollut 1,5 vuoteen. Mies on aiemmin saanut aina kun halusi, enää en usko hänen halujensa parantumiseen.

Vierailija
20/23 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean yleensä muutamassa minuutissa mieheni suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi