Mitä mietit kun masturboit?
Mitä mietit, kun masturboit? Eli kun homma on mielikuvituksesi varassa. Kerro myös, oletko mies vai nainen.
Kommentit (34)
Että panisin paljaalla jotain vierasta naista ja laskisin siemenet sisään.
Kaverin vaimoa.
Ollaan tunnettu yläasteelta asti ja muutaman kerran teinikännissä pussattu, kerran mentiin yhtä aikaa bileissä nukkumaan samaan sänkyyn jossa myös pussailtiin ja kourin hänen tissejään ja pyllyä. Mutta hän sanoi ettei voida. Joten jäi luu käteen.
Tästä muutama vuos hän sanoi kännissä minulle, että voisi panna mun kanssa kostoksi miehelleen joka petti häntä. Harmi kun en tarttunut.
Nykyään muutaman lapsen äiti ja kai onnellinen elämä muutenkin.
Nyt nappasin kuvia hänen somestaan ja fantasioin hänen nussimisestaan.
Olisi kunnon menoa, läpsisin kireää pyllyä pannessani lujaa takaapäin, panisin tissien väliin ja siitä suuhun. Köyttäisin häntä ja nussisin perseeseenkin. Lopuksi mentäisiin suihkuun jossa panisin höntä veden lotinassa takaapäin kuin hullu. Hän huutaisi ja kiljuisi koska saa elämänsä isoimpia orgasmeja. Lopuksi panisimme vielä hänen keittiön pöydällä jossa kuvaisin videota siitä miten hän voihkii ja illalla lähettöisin videon hänelle että huomenna uusiksi ;)
Martti, taas olet koko yön valvonut ja runkannut! Nyt nukkumaan ja lopeta noiden härskin tarinoiden keksiminen. Äiteesi häppee sinnuu POIKA! Rakkaudella: äitisi Mari
22 senttisen omistajana ei tarvitse runkata.
Pienimunaistet ei saa ja siksi joutuvat runkkaamaan 😃
lähinnä keväänbujettiriihtä ja soteuudistuksen karilleajoaepäonnistuneen tehyläiskonfliktin jälkiseuraamuksia tulvien ja helleaaltojen tullessa sekä tietenkin alati-ikuisesti ja kroonisesti täällä kallistuvia elinkustannuksia:vesi,sähkö,polttoaine ja ruoka,juoma eikä yksinvessapapereita. siinä kaikki.
sitten roiskahtaa.
pyyhinherkutsalinseinii ja mimmitpyytää että saiskosvieläkertaalleen? no ehkä.tälläkertaa vielä yksivarvivoisvetäämimmejäviikseen. sit saa riittää.
Milloin mitäkin ja ajatuksia tulee ja menee, välillä en muuta kun sitä orgsminousun aaltoilua, välillä miestäni ja välillä jotakin missä olen monen miehen kanssa. Eilen illalla laukeamishetkeä ennen sooloillessani jostain yhtäkkiä tuli mielikuva, jossa mieheni nai ystävätärtäni oikein kunnolla. En tiedä miksi, mutta tuo vei sen kynnyksen yli ja orkku tuli aika voimalla. En ikinä livenä tahtoisi katsella.
Viimeisen vuoden varmaan miettinyt vain mun tapailukumppania ja ihan mielettömän kiihkeää seksiä mitä meillä on. Kaikkea tuhmaa erityisesti, kuinka hän ottaa mut hiukan kovakouraisesti ja nai mua pyllyyn keittiössään ja tulen tosi kovaa niin että naapuritkin kuulee..
Joskus nain häntä sträpillä ja sitä ajatusta jalostan vähän pidemmälle niin että siihen liittyy hänen sitominen ja pieni vyöllä piiskaaminen.
Ajattelen myös usein sitä että olemme kolmen kimpassa toisen miehen tai naisen kanssa. Erityisesti niin että toinen mies on bi ja hän panee miestäni seisten samalla kun otan häneltä suihin polvistuneena hänen eteensä ja hänen kädet tiukasti mun hiuksissa. Tiedän että haluaisi tuollaista kokeilla ainakin kerran niin että siinä on nainen mukana.
Runkkailen että vaimo sais vierasta kullia kimpassa, vaikka kaks kova kullista kaveria nais eri asennoista vsimoa
Oma fantasiamaailmaa on hyvin laaja, jonka teemat liittyvät lähinnä läheisyyden, huolenpidon, tirkistelyn ja toisaalta alistamisen ja fyysisen kurittamisen kaltaisiin teemoihin.
M34
Viimeksi ajattelin ensin kahta naista, jotka imisivät yhtaikaa nännejäni ja hivelisivät seisovaa kaluani alushousujen läpi. Tilanteen edettyä mieleeni tuli epämääräinen kuva hoikasta, vaaleasta naisesta, jonka hiukset oli laitettu kauniisti ja huolellisesti isoksi kampaukseksi pään päälle. Kuvittelin/päättelin, että hänellä olisi varmasti söpöt, vaaleanpunaiset nännit, ja ajattelin niiden kovettumista, kun hyväilisin niitä käsilläni takaapäin. Viimeisessä vaiheessa ajattelin miten yhtyisin häneen kylpyhuoneessa vasten pesukonetta.
Naisten pakaroita, joille laueta, eli mies tietysti olen.
keskityn olennaiseen ja siihen, kuinka maailman kuumin ottaa minut kerta toisensa jälkeen.
Virpin persettä