Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pakottanut mieheni rakastamaan itseäni

Vierailija
14.12.2016 |

Nyt huomaan, että olen elänyt valheessa. Olen valehdellut erityisesti itselleni.

Mies on luonteeltaan sellainen, että huomioi helposti varsinkin muita naisia ja tykkää flirttailla. Huomasin tämän suhteen alkuaikoina ja koska olen mustasukkaista tyyppiä, en kestänyt tätä ollenkaan. Mies lopetti tämän, mutta jatkoi käyttäytymistä silloin, kun en ollut hänen seurassaan.

Nyt olen saanut kuulla, että ei mies ole minulle ollut kovinkaan uskollinen. Mies on jatkuvasti kehunut ja flirttaillut varsinkin nuorempien, lapsettomien naisten kanssa. Hän on kehunut paljon naisten uusia hiustyylejä, vaatteita ja muutenkin ulkonäköä. Hän on hieronut myös näitä samoja naisia. Hän on istunut sylikkäin näiden naisten kanssa. Yhteen hän on jopa tunnustanut olevansa ihastunut ja harrastanut hänen kanssaan paljon viestittelyä ja mennyt vakavammalle asteelle hänen kanssaan.

Kaikesta huolimatta hän väittää rakastavansa minua. Mutta hän valehtelee itselleen sekä minulle. Minusta hän ei voi rakastaa minua jos tekee selkäni takana tuollaisia asioita.

Lisäksi minua ahdistaa hänen somekäyttäytymisensä. Hän huomioi siellä paljon enemmän muita naisia kuin minua. Nyt hän on tosin lopettanut tämän, koska olen kertonut, että tulen siitä surulliseksi.

Kaikki minun sukulaiseni pitävät tätä miestä todellisena kultakimpaleena ja ovat sitä mieltä, että minun "pitää taistella" tämän suhteen puolesta.

En oikeasti ymmärrä enää mitään. Minulla on hirveän paha olla tässä suhteessa. On ollut jo pitkään. Miksi kukaan ei näe sitä? Miksi kaikki kehuvat kuinka ihana minun mieheni on.

Kyllä minussakin on paljon vikaa, en sitä kiellä.

Olen niin surullinen ja ahdistunut. Lähtisin heti, jos ei olisi yhteisiä lapsia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Eikä mies minua kunnioita. jos kunnioittaisi, ei antaisi muille naiselle tunnetason huomiota ja kertoisi tunteistaan. Tuon muiden naisten kehumisen vielä jossian määrin ymmärrän.

ap

Vierailija
22/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, sori. Mitä tarkoitat peilaajilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitten ottanut Tinderistä jännämiehen mieheksesi. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
24/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tinderiä ollut silloin vielä edes keksitty kun me tapasimme.

ap

Vierailija
25/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt pääni puhki vaan, miksi sukulaiseni ajattelevat noin. 

Tekisi mieli jättää miehen lisäksi myös kaikki sukulaiseni. Varsinkin vieljeni. Hän hokee, ettei minun miehessäni ole mitään vikaa. on myös sanonut meihelleni: " yritä kestää siskoani. hän on vähän vaikea." 

Vierailija
26/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan sanon että aika moni meistä lähtisi heti jos ei olisi yhteisiä lapsia, niin se vaan menee. Eri suhteissa eri kompastuskivet mutta asian ydin tuo sama.

Vierailija
27/28 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI yhteiset lapset on se kompastuskivi?

Vierailija
28/28 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole rakkautta. Jos nyt laitat sivuun kaiken sen mitä hän SANOO ja tarkastelet vain mitä hän TEKEE, ei rakastava ihminen tee tuollaista. Olet läheisriippuvainen. Tuollaista ei pidä sietää. Et tee lapsille mitään palvelusta.