Mikä on mielestäsi surullisin tai muuten eniten tunteita herättävä laulu?
Ja miksi?
Kerro jos on henkilökohtaista merkitystä, että mitä merkitystä.
Kommentit (113)
Tässä taannoin La Vie en Rose-elokuvan katsottuani mieleen tulee ainoastaan Edith Piaf:n Non, je ne regrette rien.
Niin kaunis on maa (oliko niin että omistettu lapselle joka kuoli liikenteessä vai sekoitanko johonkin toiseen?)
Hozierin Take me to church.
Kaunis biisi ja tutustuin kappaleeseen silloin kun olin tosi onnellinen. Tulee muistot mieleen kun kuulen kyseisen kipaleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Carola - Himlen i min famn" koskettaa.. En tiedä miksi, mutta rupeaa melkein itkettämään, en tiedä miksi. Ja noin yleensä inhoan ruotsin kieltä, joten siksikin ihmetyttää :)
Linkki:
Siinä on niin taivaallisen kaunis melodia, mutta kun kuulee sanat, alkaa itkettämään ...silleen onnellisesti.
Ave Maria. Muistuttaa minua äidistäni, jonka menetin teini-ikäisenä 💔
Täällä Pohjantähden Alla. Kuulin sen ensimmäisen kerran vaimon isoisän hautajaisissa. Todella koskettava ja upea.
M29 ja latino
Johanna Kurkelan Rakkauslaulu. Sisareni häissä hänen ystävänsä lauloi tämän poikiensa säestyksellä. Sisareni ansaitsee kaiken sen onnen viimeinkin ja aina kun kuulen tämän laulun pillahdan parkumaan liikutuksesta.
Maan korvessa kulkevi lapsosen tie. Valitsimme sen myös lapsemme hautajaisiin.
Season in the sun on mun mielestä aina ollut niiiin surullinen!
PMMP Kovemmat kädet. Apulannan Toni teki siitä jotenkin vielä karmivamman version. Ei voi kuunnella ilman vilunväreitä.
Se Rekkamies laulu on ihan oikeasti mun mielestä surullinen! Esittäjä vissiin Matti Esko. No kyllä te sen tiedätte.
Van Halen - Jump. Kertoo itsemurhasta. Tulee aina haikea ja paha olo, kun kuulen tämän sangen ratkiriemukkaan duurirallin.
Mariskan Kukkurukuu. Soi radiossa erään ikävän tapahtuman aikoihin. En pysty vieläkään kuuntelemaan alusta loppuun asti, en vain pysty.
Jenni Vartiainen - Missä muruseni on
Varpunen Jouluaamuna