Milloin olet viimeksi tuntenut olosi rakastetuksi?
Milloin olet viimeksi tuntenut olosi "aidosti" rakastetuksi ja mistä se olo tuli & oliko kyseessä perheenjäsen, seurustelukumppani vai joko muu? Ei väliä puhutaanko pienistä vai isoista asioista, mistä vaan tuli/tulee sellainen oikeanlainen olo että joku oikeasti välittää. Ei haukuta toisten kokemuksia, olisi kiinnostavaa kuulla miten eri ihmiset kokevat mikä on rakkautta.
Kommentit (13)
Viime yönä,nukutaan aina alasti mieheni kanssa,yöllä otti kiinni lantiosta ja veti ihan kiinni itseensä selkäni häneen päin,niin turvallinen ja rakastettu olo!
Eilen vierailin äitini luona ja lähtiessäni äiti antoi minulle pitkän ja lämpimän halauksen, tokaisi vielä perään että kiva kun kävit. Tuosta tuli kyllä niin tärkeä ja rakastettu olo 😌
Mieheni on huono näyttämään tunteitaan, mutta viime viikolla ruokaa tehdessäni, hän tuli taakseni ja sulki minut ihanaan halaukseensa, suuteli mun päälakea ja jatkoi matkaa. Tuossa myös tuntui miehen rakkaus minua kohtaan ❤
Viimeksi tänään, sillä koen nykyisin rakastavani itseäni (en nuorempana osannut). :)
Vierailija kirjoitti:
Joskus lapsena.
M27
Auts! Mutta ihanaa että erilaisia kokemuksia omaavat ihmiset vastaavat tähän.
Aina silloin kun tapaan aikuisen lapseni, viimeksi useampi viikko sitten.Hän on ainut, joka koskaan on saanut minut tuntemaan itseni rakastetuksi.
Joka ilta, kun annan lapsilleni hyvänyönhalauksen.
Viime viikolla, kun äitini kertoi odottavansa, että näämme jouluna.
Toissa päivänä, kun olimme riidelleet miehen kanssa. Halasi ja antoi suukon ja sanoi, että olen tärkein, vaikka aiheutankin harmaita hiuksia.
Kiitos kaikille jotka ovat vastanneet, tämä on monipuolinen aihe joka vaihtelee arkisista sanoista ja teoista anteeksiantoon ja jonkun sellaisen seuraan jolla on merkitystä. Minulle itselleni tuli rakastettu olo siitä että olin vähän rasittava ja sen sijaan että minulle olisi lopulta suututtu, ystävä huolestui ja yritti pitää huolta. Myös halauksista tulee usein hyvä olo.
Tänä aamuna, kun mittasin kuumeen itseltäni ja totesin, että pitää ottaa rokulia, viisivuotias tuli, otti pääni käsiensä väliin ja painoi suukon otsalleni. Se oli aika herkkä hetki.
Saan toki suukkoja muutenkin, tänä aamunakin lasten isältä. Mutta se oli jotenkin erilaista, kun lapsi on kyllin iso tajuamaan, että äiti on pipi...
Lasten osalta lähes päivittäin<3 toivottavasti he tuntevat samoin<3
Tuli vähän ryssittyä juhlimisen kanssa ja rakas kaukana asuva ystäväni otti rippini vastaan. Ei nuhteita, ei katumusharjoituksia, ei valitusta. Pelkkä huolestunut kehoitus: sun täytyy rakastaa itseäsi enemmän ja lakata olemasta huolissasi joka asiasta. Mä olen nyt huolissani susta ja haluan sun elämääsi pelkkää aurinkoa ja kauneutta.
Ihan päivittäin. Äskenkin mieheni kävi tässä työpaikallani ja kyseli päivän kuulumisia. Tulipa siitä hyvä olla, jaksaa taas. Olen siis asiakaspalvelussa.
Joka päivä. Se tulee pienistä ja isommista jutuista joita mieheni tekee päivittäin.