Heräsin aamulla naama ihan turvoksissa, vinkkejä kaivataan
Olen ulkomailla ja lämmintä on, mutta välttääkseni huomenna heräämästä samanlaisella naamalla, kaipaan vinkkejä miten välttäisin sen.
Apuja tod. Kaivataan.
Alkoholia en juo joten siitä ei johdu.
Kommentit (15)
Kolmatta päivää ollaan. Muita paikkoja ei turvota. Nenänvarsi ja silmäluomet turposi ihan kauheiksi yöllä.
Meni monta tuntia ennen kuin pääsin ihmisen näköisenä ulos.
Mene hierontaan, lähtee nesteet kiertämään.
Allergiaa jollekin aineelle. Tuo turpoaminen liittyy hitaisiin allergiareaktioihin. Itselleni tulee sama viljoista kaksi päivää altistuksen jälkeen.
Paljon vettä, vähän suolaa. Kylmä kääre kasvoille.
Haen siis antihistamiineja apteekista.
Aamulla otin jo kaksi kun pelästyin.
Hotellissa kun voi olla vaikka mitä allergiaa aiheuttavaa.
Vettä oon koittanut juoda paljon.
Kaikki ruoka on kauhean suolaistA täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vettä oon koittanut juoda paljon.
Kaikki ruoka on kauhean suolaistA täällä.
Mikä maa?
Mahdollisimman paljon liikuntaa, että nesteet lähtee kiertämään. Pitkälle lenkille vaan!
Suomessa syödään paljon vähäsuolaisempaa ruokaa kuin monessa muussa maassa. Suola turvottaa. Kyllä ainakin minä saan naamani turvoksiin ja komeat silmäpussit ihan perunalastujen syömisestä. Kannattaa syödä kurkkua ja vesimelonia paljon jos niitä löytyy sieltä. Banaanikaan ei ole hullumpi vaihtoehto kaliumpitoisuutensa vuoksi.
Leipä ja peruna sekä pasta minimiin. Runsaasti salaatteja ja hedelmiä. Liiku ja juo.
Onko ekat päivät reissussa? Mulla turpoaa lämpösissä maissa jalat parina ekana päivänä ja sitten tasottuu ilman sen kummempia temppuja.