Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että ärsyttää yksi facebookin "vertaistukiryhmä" Siellä samat naamat kilpailee siitä, kuka on kaikkein sairain..

Vierailija
14.12.2016 |

Aina samat naamat jakamassa neuvoja toisille esim. lääkityksen suhteen, eivät ymmärrä, että vaikka juuri hänelle itselleen se lääke sopisi niin kaikille se ei sovi.
Samat naamat myös aina kertoo lähes jokaiselle, että "Mullapa tää sairaus on levinny näin pitkälle, tää on todella harvinaista. Vaikka kukaan ei heiltä kysyisi, että minne heillä on levinnyt niin aina he kyllä tulevat sen kertomaan.

En koe vertaistueksi tuollaista sivustoa, jossa ihmiset kilpailee siitä, kuka on eniten kipeä..

Huvittaa myös ihmiset jotka on "todella kipeänä sairaalassa", silti jaksavat ottaa sieltä selfieitä ja laittaa niitä tuonne ryhmään, tai jaksavat päivitellä niitä näitä, vaikka "oksennan koko ajan, olo on kamala ja sattuu niin, että taju menee, silti laittelen tänne näitä kuvia itsestäni"

Juu anteeksi, kylläpä helpotti :D
Onko muut huomanneet samaa? Olen muutamassa eri ryhmässä ja vain yksi niistä on tällainen showpaikka, aioin kyllä poistua ryhmästä, mutta sieltä saa välillä hyvääkin tietoa tästä sairaudesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama sairaus kuin kakkuleipurilla?

Vierailija
2/5 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että jokainen nimenomaan haluaa kilpailla?

Vai tulkitsetko muiden kommentit kilpailuksi, koska itse haluaisit olla aina kaikessa voittaja?

Sellainen ihminen joka ei halua kilpailla, ei koe kilpailemiseksi mitään missä jollain on jotain enemmän. Etenkin jos kyseessä on joku sairaus.

Haloo ap. katso peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi sitten olla vissiin hiljaa ellei ole vähemmän jtkn kuin ap.

Ap. on se mittari mistä saa puhua.

Pahempi sairaus kuin ap:lla = vaikene, tai olet kilpailija

Vähäisemmät oireet kuin ap:lla= saa kertoa

Vierailija
4/5 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai tulkitsetko muiden kommentit kilpailuksi, koska itse haluaisit olla aina kaikessa voittaja?

Sellainen ihminen joka ei halua kilpailla, ei koe kilpailemiseksi mitään missä jollain on jotain enemmän. Etenkin jos kyseessä on joku sairaus.

Haloo ap. katso peiliin.

No annan esimerkin, mitä tämä mielestäsi on.

henkilö 1: Mulla lähti varpaasta tunto

Henkilö 2: Ai vaan varpaasta? Mulla kuule lähti tunto koko jalasta ja vielä toisesta kädestäkin!

Henkilö 1: Mua on oksettanut jo viikon

Henkilö 2: Ai viikon? Mua oksettaa 24/7, siis ihan koko ajan.

ap

Vierailija
5/5 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo ap. katso peiliin.

Tämä. Ja vaikka en itse olekaan sairas, niin aina jos on joku pikkuvaiva minua helpottaa se jos a) on joku joka kärsii samasta ja b) varsinkin jos huomaan ettei oma vaiva olekaan niin paha kuin voisi olla. Tiestysti jos väistämättä on tiedossa paheneminen samaan jamaan niin onhan se kurja siitä kuulla, mutta pakkohan se tieto on joskus saada ja helpottaa nähdä että on muutkin siitä selvinneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi