Montako sairaslomapäivää tänä vuonna?
Montako tähän mennessä vuonna 2016? Itselläni 3 päivää.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna nolla. Täytyy olla kiitolline terveydestä, sillä 25 vuoden työuran aikana olen ollut yhteensä sairauslomalla noin viikon. Muutama vuosi sitten eräs kollega jäi eläkkeelle 40 vuoden palveluksen jälkeen ilman yhtäkään sairauslompäivää.
Isäni myös, jäi 66 vuotiaana eläkkeelle, eikä ole koskaan ollut pois töistä. Tyräleikkaustakin siirsi eläkepäiviin. Tosin hän teki entisen firmansa kanssa nk. nollasopimuksen(a 75€/h) ja on siitä lähtien tehnyt tarvittaessa konsultointia ja käynyt ulkomailla kauppoja hieromassa. Oli syksyllä mm. Iranissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna nolla. Täytyy olla kiitolline terveydestä, sillä 25 vuoden työuran aikana olen ollut yhteensä sairauslomalla noin viikon. Muutama vuosi sitten eräs kollega jäi eläkkeelle 40 vuoden palveluksen jälkeen ilman yhtäkään sairauslompäivää.
Isäni myös, jäi 66 vuotiaana eläkkeelle, eikä ole koskaan ollut pois töistä. Tyräleikkaustakin siirsi eläkepäiviin. Tosin hän teki entisen firmansa kanssa nk. nollasopimuksen(a 75€/h) ja on siitä lähtien tehnyt tarvittaessa konsultointia ja käynyt ulkomailla kauppoja hieromassa. Oli syksyllä mm. Iranissa.
Teräsmiehet jaksaa. Trump on 70v ja suurin osa valittavista ministereistä on yli 60-vuotiaita.
Naiset saikuttavat liikaa. Suomen kilpailukyky kärsii.
35 päivää tais tulla, joista 21 putkeen.
Masennuksen takia yli 3 kk. Kuumeen takia kaksi päivää.
13, joista 10 putkeen pahan flunssan vuoksi.
Selkeä parannus kuitenkin edellisvuoteen, jolloin olin yli puolet vuodesta saikulla lähinnä psyykkisistä syistä. Onneksi työpaikka vaihtui vuodenvaihteessa.
11 pvää oman lapsen kuoleman takia.
0, 3 vuotta sitten ollut viimeksi saikulla 2pv vuodesta. Sitä ennen en muista milloin.
Tosi monta... Sattui niin monta ikävää asiaa tälle vuodelle, itselle ja läheiselle, että oli vaan pakko olla pois :(
Joko 3 tai 6, kesällä oli angiina ja olo oli heikko eikä ääntä lähtenyt niin piti olla pari päivää poissa. Saattaa olla että olin myös alkuvuodesta pois tuon kolme päivää samasta syystä, mulla on nyt parin vuoden sisään ollut tuo useammankin kerran :( Normaalisti olen ihan perusterve ja saikkupäiviä vuodessa ehkä 0-6, pisin saikku ollut 2 viikkoa umpparin leikkauksen takia.