Matt Terry huijasi! Nyt meni kyllä maku! Ei hän ollutkaan kokematon tavislaulaja
Miksi piti esittää sellaista ja itku kurkussa sopertaa, että "minulla ei ollut mitään, enkä tiennyt, mitä tehdä, ennen kuin pääsin X-Factoriin."
Vaikka olisi ollut päärooli jossain musikaalissa Peter Panina. Ja samassa musikaalissa esiintyy myös joku talenttikisan voittaja. Mokomakin Matt.
Ja Saarasta sitten tehtiin paha kokenut syöjätär, joka tuli tuhoamaan pikku laulajapoikien ja tyttöjen mahdollisuudet!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Eihän Saarakaan kertonut mitään ennen ku brittilehdistö kaivoi asian esille... sitä ennen puhuin joulupukista ja poroista ja prinsessahaaveista.
Kertoihan, jo ihan ekalla kerralla kun tapasi tuomarit. Että on esiintynyt paljon ja "I've done talent shows in Finland."
Saaran kohdalla kaikki vähemmän imarteleva oli pelkkää käsikirjoitusta mutta Matt tietysti väritti totuutta ihan itekseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus, eihän Saara Aaltokaan ole mikään untuvikko!
Mutta ei se itku silmässä pillittänytkään, ettei ollut elämässä mitään.
Ja Nicole vielä loi myyttiä jotenkin vaatimattomista lähtökohdista ponnistaneena herkkänä ihmepoikana, jolle voitto todella kuuluu!
Ja katin kontit!
Niin mitä nyt pillitti arvostuksen ja tuen puutetta ja köyhiä vanhempia. Jotka sitten kuitenkin matkusti Lontooseen pari kertaa tytärtään tsemppaamaan :) Mun tuntemat köyhät ei olis moiseen kyenneet, tosin ne mun tutut ei olekaan opettajia...
Että juu, katin kontit!
No ehkä ne pillitykset oli osa käsikirjoitusta ja Matt puhui valmista tekstiä? Saarankin puheet kuitattiin täällä aina sillä, että hänelle on pantu sanat suuhun, tuotanto määrää jne.
Eikös tuo ole aika yleinen juttu suurelle osalle osallistujista? Noin hyvät laulajat eivät ole sitä ihan sormia napsauttamalla, vaan taidon kehittyminen vaatii myös harjoittelua ja harjoittelun myötä yleensä tutustutaan alan ihmisiin ja sitä myötä löytyy myös esiintymismahdollisuuksia eri projekteissa.
Elantoa näistä mahdollisuuksista ei välttämättä irtoa, mutta sitä kokemusta kyllä.
Minä olen huomannut merkillisesti että Euroviisukoneisto ja tulevat iskut liittyvät ajallisesti toisiinsa että silleen. Tutkikaapa .