Laiskat miehet ajaa tän maan konkurssiin
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000005005604.html
"Lähes viidennes 20–24-vuotiaista suomalaismiehistä ei Euroopan unionin tilastoviranomaisen Eurostatin mukaan käy töissä, opiskele tai ole muussakaan koulutuksessa."
Viidennes!!??
Kommentit (47)
Mä en oikein tajua tätä lamaan vetoamista erityisesti MIESTEN kohdalla, elikö naiset jossain toisessa ulottuvuudessa sen ajan vai mitä?
Yhteiskunta palkitsee joutenolosta.
Kannabis tekee ihmisistä laiskoja. Siksi se näkyy noissa nuorissa miehissä. Kun kannabis tulee lailliseksi niin on aika jättää tämä maa. Kumpa vain ehtisi säästää tarpeeksi että voisi elää vailla huolen häivää paremmassa paikassa.
Saisipa töitä. Olen ollut päästäni sairas koko ikäni, enkä ole pystynyt juuri töihin ja yliopistokin jäi kesken. Nyt alan olla paremmassa jamassa, mutta mitä hittoa tässä voi tehdä? Ei mua kukaan ota töihin. Yritän parhaan, mutta minkäs teet. En tiedä, millä rahalla enää voisin edes opiskella. Ja mitä edes opiskelisin? Maailma tuntuu olevan täynnä pelkkiä umpikujia.
Kaljaa meni joskus paljon, mutta se taisi olla enemmänkin seuraus kuin syy millekään. Naisia tai parisuhteita ei juuri jaksa ajatella. En jaksa edes mitään kaverisuhteita.
Jos saisin tonnin kuussa käteen, menisin heti töihin. Voisin vaikka muuttaakin jonnekin hevonkuuseen, jos siellä olisi työtä. Ei musta ole kivaa elää loisena tukien varassa. Joskus tein raskasta fyysistä työtä tuolla palkalla pari kuukautta. Lopetin rasitusvammojen takia. Työajat esti melkeinpä kaiken muun elämisen, eikä lomia ollut. "Viikonloputkin" oli aina satunnaisesti siellä täällä. Silti olisin jakanut, jos kroppa olisi kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Saisipa töitä. Olen ollut päästäni sairas koko ikäni, enkä ole pystynyt juuri töihin ja yliopistokin jäi kesken. Nyt alan olla paremmassa jamassa, mutta mitä hittoa tässä voi tehdä? Ei mua kukaan ota töihin. Yritän parhaan, mutta minkäs teet. En tiedä, millä rahalla enää voisin edes opiskella. Ja mitä edes opiskelisin? Maailma tuntuu olevan täynnä pelkkiä umpikujia.
Kaljaa meni joskus paljon, mutta se taisi olla enemmänkin seuraus kuin syy millekään. Naisia tai parisuhteita ei juuri jaksa ajatella. En jaksa edes mitään kaverisuhteita.
Jos saisin tonnin kuussa käteen, menisin heti töihin. Voisin vaikka muuttaakin jonnekin hevonkuuseen, jos siellä olisi työtä. Ei musta ole kivaa elää loisena tukien varassa. Joskus tein raskasta fyysistä työtä tuolla palkalla pari kuukautta. Lopetin rasitusvammojen takia. Työajat esti melkeinpä kaiken muun elämisen, eikä lomia ollut. "Viikonloputkin" oli aina satunnaisesti siellä täällä. Silti olisin jakanut, jos kroppa olisi kestänyt.
Jos mitenkään kehtaat laittaa tuota julkiseen jakoon facebookkiin, niin sulla on töitä ennen ku vuosi vaihtuu. Kaikkea hyvää elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mitenkään kehtaat laittaa tuota julkiseen jakoon facebookkiin, niin sulla on töitä ennen ku vuosi vaihtuu. Kaikkea hyvää elämääsi.
Mahtaisikohan tuo oikeasti toimia? Se olisi jännää. Oikeasti musta olisi mukavaakin muuttaa jonnekin syrjäseudulle. Ei haittaisi sosiaalisten rientojen puute. Mulla olisi hyviä ominaisuuksia työtä ajatellen. Jaksan tehdä yksitoikkoisia juttuja, olen suht hyvässä kunnossa ja aina hyväntuulisen oloinen. En pelkää uutta tietoa ja laskupäätäkin on. Toki nuo mielenterveyspuolen jutut on kroonisia vaivoja ja edelleen vaikuttavat lähes kaikkeen, mutta usein niistä jutuista pääsee jotenkin ympäri.
En ole sosiaalisessa mediassa, mutta ehkä siihen pitäisi tutustua. Se on kai nykyaikaa. Jospa siellä olisi jyviä tällaisille sokeille kanoille.