Laiskat miehet ajaa tän maan konkurssiin
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000005005604.html
"Lähes viidennes 20–24-vuotiaista suomalaismiehistä ei Euroopan unionin tilastoviranomaisen Eurostatin mukaan käy töissä, opiskele tai ole muussakaan koulutuksessa."
Viidennes!!??
Kommentit (47)
Eivät he ole laiskoja. Nykyinen suomalainen yhteiskunta on vaan todella huono järjestämään kaikille tekemistä ja pitämään toivoa yllä tulevaisuudesta.
Eikö siihen lasketa myös aktiiviset työ- ja koulupaikan hakijat. Suurin osa ihmisistä on jossain vaiheessa ilman työ- tai koulupaikkaa, vaikka se kestäisi vain muutaman päivän.
Ja hehän ovat suomalaisten äitien kasvattamia. Mikä siis on mennyt pieleen ?
Eikös sitä tekemistä ja toimeentuloa pitäisi järjestää itse?
Vierailija kirjoitti:
Ja isien. Mikä tosiaan meni pieleen?
Vierailija kirjoitti:
Eikös sitä tekemistä ja toimeentuloa pitäisi järjestää itse?
Milläs järjestät kun infrastruktuuri ei tule vastaan.
Ei ole töitä eikä kannata opiskella jos tulevaisuudessa ei ole töitä.
Eikös tähän ole pyritty. Ei lisäarvoa työläisen nahasta kapitalisteille. Kyllä suomella luottoa löytyy. Eläköön sosialismi ja internationaali solidaarisuus!
Miksi mun pitää tehdä helvetisti töitä?
Keväästä alkaen 10-12h/6 päivää viikossa,sitten olin 3kk saikulla ja nyt taas tehnyt 10h/päivä 9päivää putkeen.
No mites ton ikäisillä naisilla menee? Kolmasosa vetää mielialalääkkeitä ja ovat tietenkin näihin kroonistuneet lääkeyhtiöiden suunnitelmien mukaisesti ja hakevat työkyvyttämyyseläkettä.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000005005604.html
"Lähes viidennes 20–24-vuotiaista suomalaismiehistä ei Euroopan unionin tilastoviranomaisen Eurostatin mukaan käy töissä, opiskele tai ole muussakaan koulutuksessa."
Viidennes!!??
Suurin osa naisista on töissä julkisella sektorilla eli niistä on haittaa yhteiskunnalle. Kun euroopan sosialistimaat johon Suomikin kuuluu menee konkurssiin niin julkisesta sektorista leikataan useita kymmeniä prosentteja. Sitten saa naiset nauttia työttömyydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja isien. Mikä tosiaan meni pieleen?
Moni nuori mies tajuaa nykyään, ettei hänellä ole koskaan mahdollista saada seksiä/naista. Silloin ei ole enää motivaatiota ponnistella elämässä eteenpäin
Netti, videopelit, kalja ja samanhenkisten pikku ystävien seura koukuttaa. Koulutustasosta riippumatta.
Olen seurannut viiden yliopistopudokkaan elämää n 10 vuoden ajan läheltä.
Oikein hyvin viihtyvät ilman työtä, parisuhdetta, kunnon asuinoloja ja toimeentuloa. Ovat pääsääntöisesti yllättävän tyytyväisiä. Tosin satunnaisia pahan olon puuskia alkaa päällepäin näkyä kun 40 ikävuotta alkaa lähestyä.
heh onneksi kuukauden kuluttua olen 25v niin en kuulu enää tuohon paskasakkiin :D
Mikäs se olikaan tuon tutkimuksen prosentti naisilla? Ei jäänyt mitenkään pahasti jälkeen. Tuossahan annetaan ymmärtää, että naisilla vastaava prosentti olisi käytännössä nolla.
En jaksa uhrata työpanostani, tai mitään muutakaan. En tule saamaan naista/perhettä joten ei enää kiinnosta kantaa kortta kekoon. Mamut voi elättää puolestani joku halukkaampikin.
Kuka viitsii olla 1-tonnin palkalla töissä?
"Suomen Pankin pääjohtajalle Erkki Liikaselle maksettiin viime vuonna peruspalkkaa 259 000 euroa, käy ilmi pankin maanantaina julkistamasta vuosikertomuksesta."
Ovat pahimmassa tapauksessa ehtineet joutua kahden laman jalkoihin, pikkukakarana ja tässä hiljattain. Syrjäytyminen on voinut päästä ujuttautumaan jo heidän lapsuuteensa, eikä nykytilanteessa sitä oikein pysty korjaamaan, kun pätevämpääkin porukkaa pyrkii tavoittelemaan samoja hanttihommia.
Ehkä he ovat tajunneet jotain ja toimivat sen mukaan?