Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jäävät kaikki myyjät työttömiksi, Amazon Go ohittaa jopa itsepalvelukassat

Vierailija
13.12.2016 |

Aivan mahtava keksintö, kävelet vaan ruokakauppaan, keräät kamat ja kävelet ulos. KYLLÄ ja se toimii, odotan tätä niin!
http://teknavi.fi/elektroniikka/amazon-esitteli-oman-kassattoman-ruokak…
Mitä palstan myyjät ajattelevat? Onko tulevaisuuden kauppatyö vain hyllyttämistä?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja 9 eli ap jatkaa vielä: haluaisin vaatekauppojen toimivan niin, että itse kaupassa on vain joka koosta mallikappale ja tavaran voi tilata kokeilun jälkeen ja se toimitetaan kotiin. Itse ei siis raahata mitään vaatteita kotiin, vaan ne sovitetaan kaupassa ja tehdään tilaus.

Mutta jos iskee ripuli ja p*skot housut pilalle niin mistä saat äkkiä uudet jos kotiin ei pääse? 🤔

Vierailija
42/43 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja 9 eli ap jatkaa vielä: haluaisin vaatekauppojen toimivan niin, että itse kaupassa on vain joka koosta mallikappale ja tavaran voi tilata kokeilun jälkeen ja se toimitetaan kotiin. Itse ei siis raahata mitään vaatteita kotiin, vaan ne sovitetaan kaupassa ja tehdään tilaus.

Mutta jos iskee ripuli ja p*skot housut pilalle niin mistä saat äkkiä uudet jos kotiin ei pääse? 🤔

Kuinka todennäköisesti ja usein tällaisia kauhujuttuja tapahtuu ihmisille..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita voisit sovittaa virtuaalikaupassa virtuaalilasit päässä. Avatar olisi täysin sinun näköisesi ja kokoisesi ja vaatteet kuin oikeat. Paljon miellyttävämpää kuin hikisessä sovituskopissa.

Tämä pitäisi olla kotona käytettävissä ja lisäksi jollain tapaa saada tuntoaistikin mukaan, koska vaatteita ostaessa on tärkeä tietää miltä kangas ja malli tuntuu.

Muutamissa ulkomaisissa nettikaupoissa oli pari vuotta sitten (tai saattaa olla yhä) sellainen avatar, jonka pystyi tuunaamaan omien mittojen ja ulkonäön mukaan ja sitten sovitella sille vaatteita. Eihän se samalta näyttänyt, mutta helposti näki miten esim. päärynämalliselle joku vaate ei vaan sopinut ja toinen sopi. Se oli tosi kiva ja odotin sitä joka nettikauppaan, mutta ei oo näkynyt. Sekin oli parempi kuin katsoa asos.comin 178 senttistä mallia ja miettiä, että "hmm.. toi minihame yltäis mulla siis pohkeeseen"

Mutta ei mahtuisi päällesi kuitenkaan

Hohoho :) Usko tai älä mutta ihminen voi olla lyhyt olematta yhtä leveä.

Itse luulen, että tuollainen kauppa vähentää varkauksia. Ihmisiä voi olla helpompi höynäyttää kuin älykästä tekniikkaa.

Tuossa ideana on just se, että ilman voimassaolevaa luottokorttia et pääse sinne kauppaan sisälle.

Kaikki, mitä kannat ulos, skannataan. Ongelmana lienee se, miten varmistetaan ettei näitä elektronisia hintalappuja kukaan irrota housuista tai vaikkapa sipsipusseista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi