Kiva. Miestä luultiin mun isäksi.
Oltiin viikonloppuna ostamassa kuohuviiniä, punkkua ja valkkaria Alkosta. Mies pakkasi ostokset ja minä maksoin. Minulta kysyttiin paperit (olen 31v) ja kassalla ollut myyjä tokaisi miehelle, että " harvoin näkee tyttären maksavan isän ostoksia, mutta viinit sopivat mukavasti yhteen". Mitä!??
Kommentit (12)
Mitäs seurustelet tollasen papparaissedän kanssa. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi 60v?
No ei ole. 38 vuotias on. Ehkä tosin vähän ikäistään vanhemman näköinen, mutta ei nyt niin että mun isäntäni näyttäisi.
En oikein usko, että kukaan myyjä noin todellisuudessa sanoisi. Toiveajattelua.
Jos miehesi olisikin yli 60-vuotias, niin silloin tuollainen kommentti sinua tuskin ihmetyttäisi, vaan olisit tottunut. Tosin, tuskin silloinkaan Alkon myyjä kokisi tuollaista tarpeelliseksi laukoa.
Meillä kävi noin kun käytiin katsomassa taloa. Kiinteistövälittäjä siis luuli miestä minun isäkseni. Olen itse aika nuoren näköinen ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko, että kukaan myyjä noin todellisuudessa sanoisi. Toiveajattelua.
Jos miehesi olisikin yli 60-vuotias, niin silloin tuollainen kommentti sinua tuskin ihmetyttäisi, vaan olisit tottunut. Tosin, tuskin silloinkaan Alkon myyjä kokisi tuollaista tarpeelliseksi laukoa.
Aivan, mutta nykyisinhän jo tiedetäänkin, että 'Ikis' on korkean resistenssin omaava, erittäin sitkeä ja muuntautumiskykyinen virus tällä palstalla ja se on myös hyvin lisääntymis- ja jakaantumiskykyinen ja tarttuu helposti kosketuksesta siihen... (rokotekin sitä vastaan on vasta kehitteillä),mutta onneksi voi kyllä suojautua omilla elämäntapa- ja suhtautumisvalinnoillaan sitä vastaan...
Juu juu, eipä tainnu kassa tota suustaan päästää kuitenkaan....0/5
No joo, ei sekään mukavalta tuntunut, kun olin isäni kanssa kaupassa ja minua puhuteltiin hänen rouvakseen. En tiedä, kumpi nolostui enemmän, minä vai isä...
En tajua miksi yksikään asiakaspalvelija puhuisi asiakkaan parisuhteesta.. Toki näitä käy. Kaverini oli vielä alaikäinen ja meni ostamaan isänsä kanssa pyörää.. Noh myyjä oli todennut, että vaimolle pyörää ostamassa. Jooh lähes 50-vuotias mies ja teinityttö..
En ymmärrä mitä tuon myyjän päässä on liikkunut, jos tämä on totta. Onko muka aina niin, että se pakkaa, jolle ostokset tulevat? Jos nyt olisi ollut kuvitteellinen tilanne, että isä ja tytär menevät yhdessä Alkoon ostamaan tyttären juhliin juomia ja isä on reissussa mukana tyttären toivomuksesta asiantuntijan roolissa, niin mitä ihmettä sen isän pitäisi tehdä sillä aikaa kun tytär maksaa? Seisoskella joutilaana ja odotella, että tytär pakkaa juomansa maksettuaan ne ensin?
Mistä kassa voi ylipäätään tietää, kuka on juomien lopullinen maksaja? Kortin käyttäjällä voi olla rinnakkaiskortti ja huolimatta siitä, että tytär/vaimo näyttäisi maksavan, maksaja voi todellisuudessa olla se, joka pakkaa tavarat. Ihan yleisesti nuorilla aikuisilla on rinnakkaiskortti isän tai äitin piikkiin ja ihan yleisesti vaimoilla on rinnakkaiskortti miehen piikkiin.
Naapurimmme leskirouvan poika muutti avioeronsa jälkeen äitinsä taloon takaisin asumaan . Naapurinrouva itse on 83,poikansa 61-vuotias.
Pojalla on diabetes ja harrastaa silti aika paljon kaljoittelua ja viinittelyä ( aina kun äidin silmä vähän välttää)
Äiti vieläkin autoilee, ja lenkkeilee ikäisekseen paljon ja on hyvässä kunnossa,käy kampaamolla ja kaupassa ja kirjastossakin silloin tällöin.
On usein minun äitini luona muiden rouvien kanssa kahvilla ja harrastaa kaikkea sosiaalista.
Joskus kun he käyvät kaupassa yht'aikaa heitä tosiaankin on luultu 'vanhemmaksi pariskunnaksi'...
Onko miehesi 60v?