Olen 20-vuotias nainen enkä halua bilettää tai juhlia
Kommentit (20)
No, et saa ainakaan tasokasta miestä ainakaan niin helpolla, siinä on yksi ongelma sinulle. Jos tyydyt johonkin peräkammarin kotona nyhjöttävään poikaan jonka löydät suomi24 treffipalstalta niin mikäs siinä, jääpähän muille paremmat.
Ja paskanmarjat muille.
Olin itse 20 vuotiaana samanlainen.
Nyt olen 27v ja unelma nainen on nimenomaan sellainen jolla on ollut aivot tallella jo tuolloin.
Eli hyvä asia se on vaan. Elämässä on muutakin
Miksi se ois ongelma? Mulla suht sama juttu. Tosin jonkin verran yökerhoissa käyn.
M23
Vierailija kirjoitti:
Ja paskanmarjat muille.
Nyt olen 27v ja unelma nainen on nimenomaan sellainen jolla on ollut aivot tallella jo tuolloin.Eli hyvä asia se on vaan. Elämässä on muutakin
Eli sinulla ei ole naista vaan pelkästään unelmia sellaisesta? Mikähän mahtaisi olla osasyyllinen tilanteeseen kertomasi perusteella? Se bilettäminen ja juhlat nyt vaan kuuluu nuoruuteen ja on eräänlainen rajapyykki elämässä, vaikka varsinaisesti hirveästi järkeä siinä ei olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se ois ongelma? Mulla suht sama juttu. Tosin jonkin verran yökerhoissa käyn.
M23
Jatkan vielä kumpaa vaan pääsis tutustuu johonkin muualla kun baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskanmarjat muille.
Nyt olen 27v ja unelma nainen on nimenomaan sellainen jolla on ollut aivot tallella jo tuolloin.Eli hyvä asia se on vaan. Elämässä on muutakin
Eli sinulla ei ole naista vaan pelkästään unelmia sellaisesta? Mikähän mahtaisi olla osasyyllinen tilanteeseen kertomasi perusteella? Se bilettäminen ja juhlat nyt vaan kuuluu nuoruuteen ja on eräänlainen rajapyykki elämässä, vaikka varsinaisesti hirveästi järkeä siinä ei olisikaan.
Taidat olla juonut aivosi pihalle kun ajattelet noin yksinkertaisesti. Minulla oli tuolloin jo tyttöystävä ja aika monta vuotta tulikin hänen kanssaan seurusteltua ilman perseilemättä.
Kun muut ryyppäsi tienasin rahaa ja urheilin.
Nyt lähempänä 30 vuotta voin edelleen juhlia silloin tällöin jos haluan.. Terv. SAMA
Mä en ainakaan miestäni yökerhosta tai baarista löytänyt, vaikka biletinkin nuorempana ja sitten kun väsähdin discoihin ja yökerhoihin, kännisiin iskijöihin ja tupakansavuun, siirryin tanssilavoille. No ei löytynyt miestä sieltäkään, paitsi itseäni 10-15 v. vanhempia miehiä, joilta sai kyllä seksiä, mutta aina niillä oli sormus jossain piilossa eli piilovaimo/kihlattu. Että semmoista laatua.
Kyllä se sitten löytyi, se mies, urheilukentältä. Ei ollut piilovaimoa, ei juo, ei käryä ja on mulle kiltti. Ja joskus me käydään tanssimassa.
Biletyksellä ei siis ole mitään merkitystä. Rahaa siinä kyllä menee....en ole kaivannut biletystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ongelma. On vain kummallista, että et halua nauttia nuoruudestasi, kun tulet kuitenkin sitä myöhemmin katumaan.
En ole ikinä ymmärtänyt, miksi joidenkin mielestä bilettäminen on ainoa tapa nauttia nuoruudesta. Kävin minä muutaman kerran, mutta nautinnot nuoruudessani olivat ihan jotain muuta. Bilettäjät tuskin ymmärtävät pyöräretkistä, harrastuksista yms. nauttimista, joten en ala sen tarkemmin sitä selittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskanmarjat muille.
Taidat olla juonut aivosi pihalle kun ajattelet noin yksinkertaisesti. Minulla oli tuolloin jo tyttöystävä ja aika monta vuotta tulikin hänen kanssaan seurusteltua ilman perseilemättä.
Nyt lähempänä 30 vuotta voin edelleen juhlia silloin tällöin jos haluan.. Terv. SAMA
Oletko siis käynyt pelkän amiksen jos 20-vuotiaana jo "tienasit rahaa"? Yleensä tuolloin ollaan korkeakoulussa opiskelemassa ja se juhliminen kuuluu myös tiiviisti opiskelijaelämään.
En ole juonut aivojani pihalle vaikka monta kertaa juomisen seurauksena aika pihalla olen ollutkin :D Niille ihmisille ketkä eivät nuoruusiässä kokeile ja tee näitä juttuja, ne saattaa iskeä sitten joskus keski-iän kriisin alkaessa ja aletaan elämään "menetettyä nuoruutta" uudelleen.
Sitten ollaan neli-viisikymppisenä vetämässä perseitä harva se viikonloppu ym... asioita ja kokeiluja mitkä kuuluvat nuoruusikään. Paha vaan että monella on tuossa vaiheessa pidempiä parisuhteita, perhettä ym. asioita minkä kanssa tuollainen meno ei välttämättä sovi kovin helposti yhteen.
Mä nautin tuossa iässä pienten lasten kanssa :) nyt 30v ja lapset jo 11v ja 10v. Minulle ehdottomasti paras vaihtoehto. Sama mies (lasten isä) edelleen.opiskella ehdin nytkin kun lapset ovat jo koulussa. Bileet ja baarit ei kiinnostaneet silloin eikä myöskään nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskanmarjat muille.
Nyt lähempänä 30 vuotta voin edelleen juhlia silloin tällöin jos haluan.. Terv. SAMAOletko siis käynyt pelkän amiksen jos 20-vuotiaana jo "tienasit rahaa"? Yleensä tuolloin ollaan korkeakoulussa opiskelemassa ja se juhliminen kuuluu myös tiiviisti opiskelijaelämään.
En ole juonut aivojani pihalle vaikka monta kertaa juomisen seurauksena aika pihalla olen ollutkin :D Niille ihmisille ketkä eivät nuoruusiässä kokeile ja tee näitä juttuja, ne saattaa iskeä sitten joskus keski-iän kriisin alkaessa ja aletaan elämään "menetettyä nuoruutta" uudelleen.
Sitten ollaan neli-viisikymppisenä vetämässä perseitä harva se viikonloppu ym... asioita ja kokeiluja mitkä kuuluvat nuoruusikään. Paha vaan että monella on tuossa vaiheessa pidempiä parisuhteita, perhettä ym. asioita minkä kanssa tuollainen meno ei välttämättä sovi kovin helposti yhteen.
No kun lähdetään tälle linjalle niin vastaan mieluusti. Kyllä osuit oikeaan olen käynyt pelkän amiksen.
Tienasin 20 vuotiaana vain "2000e" kuukaudessa. Se oli todella hyvin siihen aikaan. Nyt tienaan 3500e kuukaudessa.
Elämä ei mene kaikilla samalla tavalla. Toiset menee korkeakouluihin ja toiset ei.
Minun tulevaisuuden suunnitelmiin ei kuulu ryyppääminen 40 vuotiaana. Sen tiedän että joillekkin voi tulla menetetty nuoruus yhtäkkiä mutta olen niin tasapainoinen ja terveys on pääasia joten se olisi erittäin epätodennäköistä. Minun elämäntavoitteet on jossain ihan muualla.
Terv, vieläkin se sama
Vierailija kirjoitti:
No, et saa ainakaan tasokasta miestä ainakaan niin helpolla, siinä on yksi ongelma sinulle. Jos tyydyt johonkin peräkammarin kotona nyhjöttävään poikaan jonka löydät suomi24 treffipalstalta niin mikäs siinä, jääpähän muille paremmat.
.
Kokoomuksen puoluekokouksesta muista pääomapiirien tilaisuuksista tasokkaita miesehdokkaita itselleen. Myös isojen porssiyritysten yhtiökokouksien tauoilla voi bongailla sellaisia kaltaisiaan. Siis sellaisia, joille nuoruus ei ole synonyymi biletykselle ja holtittomalle elämälle sekä seksikokeiluille. Tavotteita tulisi olla nuoresta alkaen, joita kohti ponnistella sinnikkäästi.
Toisaalta kannattaa varoa, sillä tuollakin saattaa löytyä jokunen mielenvikainen, mikä saattaa kilahtaa lähes aiheetta ja olla siinä tilassa jopa vaarallinen ympäristölleenkin. Myös kokkelinokkia kannattaa välttää. Ne on juuri niitä vanhempiensa rahoilla ja saavutuksilla bilettäviä.
Ei siinä ole mitään ongelmaa. Vapaa-aikansa voi onneksi viettää ihan niin kuin itse haluaa. Nuo "biletys kuuluu nuoruuteen"-kommentit ovat vain typeriä. Biletys ei kuulu minkään ikäisen elämään jos ei sitä itse halua harrastaa. Hauskaa voi pitää muutenkin ja nuoruudesta voi nauttia tekemällä itselleen mieluisia asioita. Minä en ole halunnut bilettää minkään ikäisenä ja hyvin olen pärjännyt ilmankin. Olen nauttinut elämästä ja nautin edelleen. Ehkä jopa enemmän kun ei ole alkoholin aiheuttamia muistiaukkoja matkan varrella ja rahaa on säästynyt minulle mieluisiin asioihin. Ja se ettei miestä/naista löydä muualta kuin baarista on osoittautunut täysin vääräksi käsitykseksi. Minä ja useat ystäväni olemme onnistuneet siinä vallan mainiosti t. onnellinen vaimo 33v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole ongelma. On vain kummallista, että et halua nauttia nuoruudestasi, kun tulet kuitenkin sitä myöhemmin katumaan.
En ole ikinä ymmärtänyt, miksi joidenkin mielestä bilettäminen on ainoa tapa nauttia nuoruudesta. Kävin minä muutaman kerran, mutta nautinnot nuoruudessani olivat ihan jotain muuta. Bilettäjät tuskin ymmärtävät pyöräretkistä, harrastuksista yms. nauttimista, joten en ala sen tarkemmin sitä selittelemään.
Miksi kuvittelet, ettei bilettäjät nauttisi muusta kuin bilettämisestä? Totta kai heiltäkin löytyy ihan samoja harrastuksia kuin muiltakin. Se nyt vain on niin, että jos ei nuorena juhli, niin sitä ei enää myöhemmin voi samalla tavalla kokea.
Oletko introvertti? Koti-ilta kiinnostaa enemmän kuin väkinäinen biletys ventovieraiden kanssa?
Tiedän tunteen. En koe jääneeni mistään paitsi vaikken ole himobailannut nuorempana, ikää nyt 35v.
Minuakaan ei koskaan ole kiinnostanut juhliminen. Alkoholia olen maistanut pari kertaa, en tykännyt ja lisäksi se vain pahensi paniikkihäiriötäni. Tiesin kyllä ennen kokeilujakin etten alkoholia rupeaisi käyttämään. Tavoitteena olla loppuelämä ilman.
Poikaystävän löysin pahamaineiselta suomi24treffit-sivulta.
Nainen 20v.
"No, et saa ainakaan tasokasta miestä ainakaan niin helpolla, siinä on yksi ongelma sinulle. Jos tyydyt johonkin peräkammarin kotona nyhjöttävään poikaan jonka löydät suomi24 treffipalstalta niin mikäs siinä, jääpähän muille paremmat."
- Jos kuvittelet, että parikymppisen nuoren naisen ainoa tapa löytää ns. tasokas mies on bilettämällä yökerhoissa ja baareissa, niin olet väärässä. - Ellei sitten tasokkuudella tarkoiteta sitä, että miehen tulee viihtyä mahdollisimman paljon baareissa,ja/ tai yökerhoissa....
Miten jostakin yökerhosta jonkun tuntemattoman löytäisi, johon tutustuisi, kun ei tahdo kuulla, eikä pystyä keskustelemaan edes ennalta tuttujen kanssakaan musiikin kovalla soittamisesta johtuen. Vai pitääkö ihan luottaa primitiivisiin vaistoihin ja painautua iholle ja alkaa hiplaamaan. Mikäli antaa tehdä, niin silloin on halukas puolisoehdokas. Tai ainakin potentiaalinen seksikumppani.