Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22-vuotias ja sain tänään tietää että odotan esikoistani

Vierailija
13.12.2016 |

Olen niin onnellinen! Kuten on myös 10 vuotta vanhempi mieheni. <3

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella aloittaja on ansainnut nuo alapeukut? Vai onko siellä taas joku kateellinen mamma purkamassa ahdistustaan? 

Olen kyllä erittäin kateellinen siitä, että AP saa tuhlata nuoruutensa kolmikymppisen äijän porsijana ja piikana.

Toiset kiertää maailmaa, pitää välivuosia, käy vaihdossa, asuu tyttöjen kanssa kimppakämpässä, elää suloisia romansseja, nukahtaa ystävien kanssa kikatellen siskonpetiin ja seikkailee, kun toiset kykkii illat pitkät vanhemman äijän kanssa kotona.

Luonnollisesti olen kateellinen tuolle jälkimmäiselle, tottakai.

Mitä helvettiä mä just luin. "Nukahtaa ystävien kanssa kikatellen siskonpetiin".

Tämä. Tuollainen kuuluu ehkä johonkin ala-asteikäisten lasten ystävyyssuhteisiin, mutta tuskin kenenkään täysi-ikäisen (nuorenkaan) naisen tekemisiin.

Vierailija
22/24 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseni näyttää ärsyttäneen monia, kun olen saanut noin paljon alapeukkuja. Tiedoksi, mainitsin mieheni iän vain siksi koska ajattelin että joku sitä täällä kuitenkin kysyy. Olen raskaana ja olen siitä ihan aidosti onnellinen, miksi se on paha asia? Vai saavatko kaikki raskaudestaan kertovat naiset täällä alapeukkuja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseni näyttää ärsyttäneen monia, kun olen saanut noin paljon alapeukkuja. Tiedoksi, mainitsin mieheni iän vain siksi koska ajattelin että joku sitä täällä kuitenkin kysyy. Olen raskaana ja olen siitä ihan aidosti onnellinen, miksi se on paha asia? Vai saavatko kaikki raskaudestaan kertovat naiset täällä alapeukkuja? 

21 oli siis alkuperäinen aloittaja

Vierailija
24/24 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites ne opinnot/työelämä? Mitä niille kuuluu? Mikset vastannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän