Jos miehesi käy kusella, niin käyttäkö hän sanaa pissalla, pissillä vai kusella?
Kommentit (50)
Meillä molemmat sanomme "käyn vessassa", jos siitä yleensäkään joutuu erikseen ilmoittamaan. Se, mitä siellä vessassa sitten tekee, ei kiinnosta kumpaakaan :D
Ei yleensä erikseen mainitse asiasta mutta jos mainitsee, sanoo että käy vessassa.
Meillä ei tarvitse ilmoittaa vessassa käynnistä - saati millaisesta hädästä on kyse.
Minun armas mieheni "käy heittämässä kepillisen" ja se aina muistaa mennessään mainita asiasta, vaikka ei olisi mitenkään tarpeellista. Pojat on poikia, ikuisesti, ikään katsomatta. :)
Minä sanon (painokkaasti) aina naiselle: "HEI! MINÄ MENEN NYT KUSELLE! KUSETTAA IHAN VITUSTI. EN OLE JUONUT VETTÄ TÄNÄÄN, VARMAAN IHAN KELTAISTA KUSTA".
Tai sitten sanon: "HEI! MENEN KÄYMÄÄN VESSASSA, PASKALLA. TUNTUU ETTÄ TULEE HIRVEÄ JÖÖTI PERSEESTÄ. EN TIEDÄ SAANKO PERSEEN PUHTAAKSI, VAI TÄYTYYKÖ VIELÄ KOTONA PESTÄ PERSE UUDESTAAN".
Pissalla.
Mun veli ilmoittaa usein, että käy kättelemässä kuningasta..
Meillä sanotaan, jos edes sanotaan, että käy vessassa. Meillä ei tarvitse eritellä mitä menee vessaan toimittamaan eikä kyllä edes sitä, että menee vessaan.
Feministimieheni käy tekemässä istumapissan saunan takana olevaan pottaan.
Jos on kylässä, niin voi ilmoittaa kohteliaasti.
Jos on kotona, niin kuka tällaisia puolisolleen, tms ilmoittaa?
Meillä ei noita ruumiin eritteiden ulkoistamisista oo tapana huudella:
Ei virtsaamisen, sylkemisen, oksentamisen, ulostamisen eikä ejakulaation suhteen.
Olen huono palsta mamma kun en pidä kirjaa mieheni ruumiin toiminnoista, myönnän :S
"Käyn naistenhuoneessa"
"Menen urinoimaan"
"Menen pissaamaan kusta mun mulkusta"
"Ihan vaan ykköselle, ei tarvitse tulla pyyhkimään"
"Käärmettä sylettää"
"Kuseksinpa."
"Venaas, käyn nopee vetämässä käteen"
Vierailija kirjoitti:
"Käyn naistenhuoneessa"
"Menen urinoimaan"
"Menen pissaamaan kusta mun mulkusta"
"Ihan vaan ykköselle, ei tarvitse tulla pyyhkimään"
"Käärmettä sylettää"
"Kuseksinpa."
"Venaas, käyn nopee vetämässä käteen"
Haluan ajatella tämän satiiriksi, mutta ikävä kyllä tuollaisia ihmisiä on. En vain voi käsittää kuka heidän kanssaan olisi yhdessä!
Käy vessassa sen kummemmin erittelemättä mitä on tulossa.