Törkeintä/loukkaavinta mitä exäsi on sinulle sanonut?
Ja tuliko hänestä tästä syystä ex vai erositteko myöhemmin, miksi?
Kommentit (20)
Hm...
yleensä levittää juttua vaikkei mies edes halua seurailevan naikkosen seuraa. Mutta häirikkönainen voi tiristää itkunsa.
Tosaalta kun naapurin kakara huutelee vastaavia, mamille voi tulla ongelmia, koska mami on miehiin menevä ja kauhean mustasukkainen.
"tottakai valehtelin, koska olisit suuttunut totuudesta!" kun kävi toista naista tapailemassa. Totta, ex on kuitenkin.
Sanoi, että exä oli parempi vietävä tanssilattialla. Olin tanssinut pienen ikäni ja kaverilla ei ollut hajuakaaan miten naista ohjataan paritanssissa. Ei tanssittu sen jälkeen.
Ihan perinteinen.
Eli kehu nykyisensä kroppaa versus minun. Minulla litteä takapuoli ja uutuudella pyöreä.
Tämä kyllä tapahtui eron jälkeen kosto mielessä. En ole tuollaisiin lähtenyt mukaan ollenkaan. Eli en kehu nykyistäni hänelle vaikka olisi sata perustetta. Ja onkin.
Ruma, läski, aknehuora. Olin joku n. 15-18v ja poikaystävä (tällöin jo ex :D) joku 20-22v.
Mielestäni oon aika normaalin näköinen, iholle en mitään voinut koska teini-ikä ja olen aina ollut alipainoinen. Silloin tuli paha mieli mutta nyt lähinnä naurattaa toi viha. Yritti vielä olla kaveria jälkeenpäin, haistatin pitkät.
Exäni sanoi minulle, että mulla on pienet ja syvällä päässä olevat silmät. No tuo ei ehkä ole äärettömän ilkeää, mutta sama herra sanoi mulle, etten ole tyttöjä, joiden kanssa ollaan, vaan olen tyttöjä, joiden kanssa kokeillaan sitä olemista. Vetäisin avokämmenellä sen omahyväistä naamaa.
Arvosteli kauniita mutta pieniä rintojani. On ex tämän ja muun ikävän puheen vuoksi.
Joka ikinen kohta kehostani on vääränlainen. Ei ole mitään mistä en olisi saanut kuulla arvostelua.
Teen kaiken väärin.
Muut naiset ovat niin ihania ja täydellisiä. Niitä pitää minulle erikseen kehua.
Miehet jotka harrastavat tuota naistensa haukkumista, ovat jokainen itse keskimääräistä tyhmempiä, eivät mitään komistuksia, eivätkä sängyssä mitään maailman parhaita.
Sinusta tulee varmaan huono äiti. Eipä tullut äitiä hänen lapselleen. Tuli hyvä äiti toisen miehen lapselle.
Uhkasi useamman kerran tappaa ja haukkui tyhmäksi, rumaksi ja lihavaksi (kahta jälkimmäistä tosin olenkin mut ei ihan joka kerta olisi tarvinnut muistuttaa).
Pahin kuitenkin oli kun eron jälkeen uhkaili tappamisella ja vihjaili että ekaluokkalaiselle lapselleni voisi käydä jotain koulumatkalla.
Luojan kiitos pääsin eroon ko. tyypistä.
Sama eksä kyseessä näissä kaikissa:
Sanoi että ei ajattele minua naisena vaan kaverina. Tuosta olisi jo pitänyt tajuta jotain mutta olin nuori tollo.
Kun jouduin onnettomuuteen, soitin hänelle ja selitin asian (olin paniikissa), hän kysyi minulta kylmästi että "No miksi sä mulle soittelet?" Tämä oli lopun alkua kun tajusin ettei hän välitä minusta pätkääkään.
Eron jälkeen heittäytyi marttyyriksi ja mm. kertoi kaikille että erosin hänestä koska hänellä on jokin sairaus (sairaus oli aika perus juttu, tyyliin toistuvia päänsärkyjä). Kukaan ei oikein tajunnut että miksi olisin jättänyt hänet sen takia, kaikista vähiten minä, joka erotessa melkein tunnin ajan selitin hänelle kaikki ne lukuisat syyt joiden takia halusin erota (joukossa ei ollut hänen päänsärkynsä).
Eli ehkei kovin pahoja ja oma syyni kun tuollaisen kanssa aloin, mutta tuo välinpitämättömyys kylmää vieläkin...
Että on vain hyväksikäyttänyt minua koko suhteemme ajan, ja mitään aitoja tunteita ei hänen puoleltaan ollut mukana.
Sanoi et olen tiukka heitin pihalle mokoman valehtelijan
Valehteli kaikkea minusta ulkopuolisille. Oli hauskaa kun alkoi sataa vihaviestejä :) kaiken lisäksi nämä valheet olivat vain toisin päin käännettyjä eksän tekoja. Esim. valehteli että petin vaikka se oli hän joka petti, että uhkailin itsemurhalla, vaikka se oli hän joka uhkaili.
Ei ole ikinä sanonut mitään pahaa.
Ei yhdessä ollessa eikä sen jälkeen.
Luoja, miten mulla onkin ikävä!
Avioliiton aikana ei uskaltanut kritisoida yhtään mistään, koska pelkäsi, että jätän. Erovaiheessa, varmistettuaan uuden naisen, antoi palaa ja haukkui kaiken minussa ja suvussani. Eipä ole ikävä, ei.
Hmm, olin aina huonompi kuin hänen exänsä, mm. sängyssä, koulutukseltani, työelämässä, pukeuduin epänaisellisemmin, meikkasin liian vähän, en käyttänyt naisellisia koruja enkä korkokenkiä... Lista jatkuu loputtomiin. Kestin 6kk, siinä oli 6kk liikaa.