Ärsyttääkö muita Vadelmavene-biisi Pirkan joulumainoksessa?
Vaikka onkin pianoversio, minusta tuo on kesäbiisi, ja minulle tulee ainakin siitä vain kesä mieleen, ei joulu.
Kommentit (10)
Luulin aluksi, että toi on joku Vikingin tai Siljan mainos, kun se joulubuffakin siellä aallokossa heiluu :D
Ärsyttää. Ei ole minustakaan mikään joulubiisi. Minulle tulee mieleen kappaleen piiloseksuaaliset lyriikat sekä laulajan kytkökset/epäilyt Axl Smithin panovideorinkiin. Kummallinen valinta Pirkan joulumainokseen. Tätä soittivat jo viime jouluna ja ärsytti silloinkin.
Tunnustan, etten tiedä, mikä on vadelmavene. Voisiko joku kertoa?
Ei ärsytä. Ja hyvinhän tuonne Hankoon voisi nytkin Helsingistä soutaa, meri on sula ja maa lumeton. :)
Ei ärsytä, päinvastoin se on mielestäni mainos ihanimmasta päästä. Tosi kauan sain miettiä, ennen kuin hoksasin, mikä biisi tuo edes on.
No kyllä mua ainakin....Vaikkakin mainos on ihan kivaa katseltavaa, siis tykkään kaikesta majakka-aiheisesta.Mutta se biisi...Toinen vielä pahempi on se postin mainos. En edes ole kiinnittäny huomiota siihen, mitä siinä tarkalleen ottaen halutaan mainostaa, vaan se naisen lauluääni...Voi luoja,anna mun kaikki kestää.