Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko raskaudesta perheelle 8+4?

Vierailija
13.12.2016 |

Hei,

olen jouluaattona raskaana tasan 8+4 jos kaikki menee hyvin. En mitenkään haluaisi kertoa meidän perheille vielä tässä vaiheessa mitään, (ja odotella sinne 12 viikkoon saakka) mutta samalla vähän tuntuu vaikealta että miten sitä "selviää" kun ei juo mitään ja sitten vielä niin moni joulupöydän herkuista on kiellettyjä. Rakastan mätiä ja graavilohta ja voisin kuvitella että herättää eittämättä kysymyksiä jos niitä en nauti.

Eli olisi helpompaa toki kertoa, mutta hitto kun pelottaa. Mitä sinä tekisit? Syke on nähty jo 5+6.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin viikolla 12, appiukolle vähän aikaisemmin, kun joutui kerran raskauden takia kuskaamaan mut päivystykseen. Ennen tätä raskautta sain kolme peräkkäistä keskenmenoa, joten ei huvittanut kertoa kovin aikaisin, kun en olisi kestänyt huonojen uutisten kertomista koko suvulle, oli jo tarpeeksi rankkaa kertoa miehelle kolmesti, että alkoi taas tulla verta, taisi mennä kesken... Nyt onneksi jo viikolla 32, loppu lähestyy :)  Tee niin kun itse parhaalta tuntuu, joulu on kyllä aika hankalaa aikaa raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi