Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vaan jaksa!!

Vierailija
13.12.2016 |

Tänään on ainoa vapaapäivä ennen joulua. Olen niin niin niin poikki!!! Ravintola-alalla työpäivät on pitkiä ja tosi raskaita. Tuntuu etten jaksa enää kuunnella yhdenkään työkaverin kälätystä ja huutoa. Meillä on töissä todella huono ilmapiiri, viimeisen kuukauden olen itkenyt joka ikinen päivä koko kotimatkan.
Sairastan jo valmiiksi vaikeaa masennusta ja olen työkyvyttömyyseläkkeellä, mutta saan tietyn verran tienata sen lisäksi. Työnantaja ei ymmärrä yhtään miten poikki olen. En kestä sitä hirveää kiirettä ja painetta mikä meillä töissä on; en kestä myöskään meteliä. Työteho On laskenut ja unohtelen koko ajan tärkeitä juttuja.
Olen yhsinhuoltaja ja on todella vaikeaa järjestää lasten hoito kun on älyttömiä työpäiviä. Suurimman osan ovat keskenään kotona, tästäkin on älyttömän huono omatunto kun pienet ovat aina kaksin :*( en tiedä miten selviän nämä viimeiset työpäivät. Nyt menen ainakin päiväunille ennen kuin lapset tulee koulusta :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit jättää pienet lapset keskenään???

2/3 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap.

Kirjoittamisesi perustella kuulostaa siltä, että nyt kuormitus on ylittänyt voimavarasi. Ei työnkään takia ihmisen pidä venyä täysin jaksamattomaan tilaan, vaikka jokaisessa työssä onkin ajoittain rankkoja aikoja, kohtuutta ei silti pidä ylittää. Ylimääräinen raha tienaamisesta maksaa sinulle nyt liian kovan hinnan. Kannustan sinua hakeutumaan sairauslomalle. Usein vielä väsyneenä ja stressaantuneena tekee virheitä ja ajautuu helpommin tapaturmiin. Omasi ja lastesi jaksamisen takia on nyt vihellettävä peli poikki ja haettava toipumisaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Jään ensi viikolla sairaslomalle jos siltä näyttää. Pienessä työyhteisössä tämä on vaan kamalan hankalaa kun muut joutuvat sitten kärsimään ja tekemään entistä pitempiä työpäiviä. Tekisi mieli vaihtaa alaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi