Nauratko yleensä provoaloituksille joita alapeukutetaan ankarasti ja johon tosikot vastaavat pyhää vihaa uhkuen?
Nauratko yleensä provoaloituksille joita alapeukutetaan ankarasti ja johon tosikot vastaavat pyhää vihaa uhkuen?
Kommentit (17)
Minä saan suuremmat kiksit siitä keskustelun etenemisestä, oli kyse provosta tai ei. En ole koskaan tajunnut, miten kukaan jaksaa nauraa niille, jotka lähtevät provoihin mukaan.
usein nauran, mutta jotkut näistä ovat jo niin tylsiä, etten jaksa edes avata enää.
Vaihdan sitten välillä muille palstoille, näköjään moni muukin tekee samoin.
Huonoja ja kuluneita provoja, ei naurata. Skippaan ohi.
En, kun julkisella sektorilla työskennelleenä tiedän että Suomi on täynnä mielipuolia jotka tosissaan uskovat kaikenlaista. Harvoin voi olla varma siitä että kyseessä on provo, kun on suljetulla osastolla ihan samoja juttuja kuullut.
Suurin osa provoista on niin tylsiä, ettei jaksa nauraa. Skippaan vaan yli.
En. Ajanhaaskuuta, ei kiinnosta fiktiiviset tilanteet tosina esitettyinä.
Vierailija kirjoitti:
En. Ajanhaaskuuta, ei kiinnosta fiktiiviset tilanteet tosina esitettyinä.
Miksi ei? Jos tapaus on sellainen, että se periaatteessa voisi olla totta, mitä väliä sillä on, onko se tapahtunut oikeasti vai ei? Ethän sinä kuitenkaan näiden anonyymien keskustelukumppanien irl-elämään pääse, joten ajatustasollahan täällä muutenkin mennään.
Oikeasti en jaksa ymmärtää, mitä hauskaa tai toisen kannalta noloa siinä on, että joku kertoo olevansa 20-vuotias nainen ja sitten jossain vaiheessa sanoo, että höhöö, menittepäs lankaan, oikeasti olen 30-vuotias.
Jos tarina on oikein hyvin keksitty, niin nauran. Kilttimiehen jatkuville jankkauksille taas en naura.
Mua taas naurattaa (tai säälittää) nuo Saara Aalto ketjut. Siellä on pari tyyppiä, jotka jankkaavat keskenään verissäpäin. Näin ulkopuolisena niiden keskustelu tuntuu ihan vammaiselta.
En edes muista milloin täällä palstalla olisi ollut viimeksi provo, jota pystyisi edes hyvälllä tahdolla kuvailemaan kohtuulliseksi yritykseksi. Käyn täällä päivittäin. Alapeukut tulee provon surkeudesta.
Ihmettelen lähinnä, miksi ihmiset lähtevät provoihin niin innolla mukaan. Varsinkin se jatkuva kiisteleminen nimistä.
En tuollaiselle, mutta niille alapeukuille nauran hiukan joita nuo "tosikot pyhää vihaa uhkuen" saavat. Trolli ei tajua että häntähän siitä viedään.
Ei kai täällä kukaan mitään "pyhää vihaa uhku"? Kaikki tietää että täällä suurin osa normaaleista ihmisistä kirjoittelee täysin tyynenä, tylsyyttään tappamassa. Nytkin voisin kirjoittaa tähän että voi kun olen onnellinen tai voi kun olen nyt vihainen, mutta teistä kukaan ei voi tietää olenko vai en, yhtään mitään, vai istunko vaan aamupalalla ja mietin että pitäis vääntäytyä suihkuun ja lähteä kymmeneksi töihin.
Yleensä nuo "pyhää vihaa uhkuvat" on vastaprovoja, mitä alkuperäisen provon kirjoittaja ei monesti edes tunnu tajuavan.
En naura, vaan ärsyttää. Tykkäisin lukea aitoja aloituksia ja asiaa. (Niitä on täällä harvassa)
En yleensä naura. On ollut joitain hauskojakin mutta valtaosa provoista on vain typeriä ja vastaukset pelkkää jankuttamista sivutolkulla.
Nauran :-D