Mies viettää joulun eksänsä kanssa
Mä olen tässä pohtinut eteeni tullutta,hämmentävää,loukkaavaa,mieltäpahoittavaa tilannetta...koen tekeväni väärin,kun en hyväksy asiaa ihan nielemättä...
Eli ollaan nykyisen miehen kanssa seurusteltu puolisen vuotta.Molemmilla on lapsia,hänen melkein täysi ikäisiä 16 ja 17. Minun 9 ja 10.
Melkein alusta asti,mies on ollut kuin kotonaan,kotonani,virallisesti ei yhdessä asuta vielä.Molemmilla on pitkät suhteet takana,hänellä yli 17 vuotta...
Asia mikä ottaa päähän tällä hetkellä isosti,on miehen suhtautuminen tulevaan jouluun ja ennen kaikkea eksään.
En ole mustasukkainen turhasta,mutta miehen useasti minulle toistellessa,että hän voi koska tahansa palata eksänsä luokse,satuttaa yllättävän paljon ja luo epävarmuutta...mutta se mikä fiilis tuli eilen,kun mies totesi,ettei vietä joulua meidän kanssa,vaan menee leikkimään muina miehinä kotia eksänsä ja lastensa luokse jouluaatoksi...loukkasi niin pahasti,etten keksi miten saan asiat enään toimimaan.
Oma perheeni,ja lapseni,ovat ottaneet miehen avosylin elämäämme,mies taas ei halua edes minun tutustuvan lapsiinsa,koska ei halua riidellä eksänsä kanssa...kuulemma mukavampi hakea lapsia sieltä ilman riitaa ja huutoa.Ymmärrän kyllä ajatuksena tämän...mutta onko oikein,että minut pidetään salassa?samaan aikaan,mies on kuitenkin vain loistava juttujos oma eksäni vain tietää hänestä.
Itse en käsitä tätä salailua,en yhtään...itse en halua salata mitään keneltäkään...mä en vaan kohta,miten tää suhde etenee tällä tyylillä...
Kommentit (7)
Ymmärrän, että mies haluaa viettää joulun lastensa kanssa.
Mutta tuollaista en katselisi, että puhuu voivansa milloin tahansa palata exän luo. Sairasta manipulointia ja alistamista nykyistä kumppania kohtaan.
Ja pakko lisätä,kuukausi sitten jo asiasta puhuttiin,ja kutsuin myös hänen äitinsä jouluaatoksi meille,syömään ja viihtymään,ettei kenenkään tarvitse viettää aattoa yksin...nyt ainoa joka jouluna on yksin olen minä
Wilma411 kirjoitti:
Mä olen tässä pohtinut eteeni tullutta,hämmentävää,loukkaavaa,mieltäpahoittavaa tilannetta...koen tekeväni väärin,kun en hyväksy asiaa ihan nielemättä...
Eli ollaan nykyisen miehen kanssa seurusteltu puolisen vuotta.Molemmilla on lapsia,hänen melkein täysi ikäisiä 16 ja 17. Minun 9 ja 10.
Melkein alusta asti,mies on ollut kuin kotonaan,kotonani,virallisesti ei yhdessä asuta vielä.Molemmilla on pitkät suhteet takana,hänellä yli 17 vuotta...
Asia mikä ottaa päähän tällä hetkellä isosti,on miehen suhtautuminen tulevaan jouluun ja ennen kaikkea eksään.
En ole mustasukkainen turhasta,mutta miehen useasti minulle toistellessa,että hän voi koska tahansa palata eksänsä luokse,satuttaa yllättävän paljon ja luo epävarmuutta...mutta se mikä fiilis tuli eilen,kun mies totesi,ettei vietä joulua meidän kanssa,vaan menee leikkimään muina miehinä kotia eksänsä ja lastensa luokse jouluaatoksi...loukkasi niin pahasti,etten keksi miten saan asiat enään toimimaan.
Oma perheeni,ja lapseni,ovat ottaneet miehen avosylin elämäämme,mies taas ei halua edes minun tutustuvan lapsiinsa,koska ei halua riidellä eksänsä kanssa...kuulemma mukavampi hakea lapsia sieltä ilman riitaa ja huutoa.Ymmärrän kyllä ajatuksena tämän...mutta onko oikein,että minut pidetään salassa?samaan aikaan,mies on kuitenkin vain loistava juttujos oma eksäni vain tietää hänestä.
Itse en käsitä tätä salailua,en yhtään...itse en halua salata mitään keneltäkään...mä en vaan kohta,miten tää suhde etenee tällä tyylillä...
Missä on rajasi ja kuinka paljon tahdot kärsiä saadaksesi rakkautta?
Näitä asioita pohtisin ennemminkin kuin kyselisin muiden loukkaantumisia.
Et käsitä et kun kaltoinkohdelluksi joudut: onnittelut; sinulla on itsetuntoa ja kykenet tunnistamaan kun ylitsesi kävellään.
Anna lahjaksi lapsillesi terveen aikuisen roolimalli: tee toiselle niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän. Kaikkea hyvää ja parempaa tulevaan ❤😇
Siis mies haluaa eksän takaisin ja sitä odotellessa käy luonasi passattavana jne?
Sinua salaillaan? Ok, laitan tämän provokansioon.
Miksi et sano miehelle, että palaa ihmeessä eksän luokse. Olette seurustelleen puolisen vuotta ja jos nyt lapsesi joutuvat leikkimään kotia sellaisen miehen kanssa, joka ei pätkääkään halua sitoutua heihin. Miksi ihmeessä olet tehnyt noin lapsillesi?
Siis miehellä on kaksi perhettä ja ilmeisesti myös puolisoa. Taidat olla vähän yksinkertainen. Tästä syystä kai mies on sinut toisen perheensä rinnalle ottanutkin, salailu on helpompaa.