Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet, jos istut bussissa ja huomaat vieressä istuvan miehen erektion?

Vierailija
12.12.2016 |

Vaihdatko paikkaa vai yritätkö vain olla tuijottamatta sitä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vähän käsihoitoo... ;)

Vierailija
2/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä huomaisin vieressä istuvan miehen erektion? Enpä yleensä edes katso, kenen viereen istun saati kiinnitä häneen muutenkaan huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mielestäsi istua sen päälle ja ottaa se sisäänsä ?

Vierailija
4/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon miehelleni että Kalevi, pian ollaan kotona ;)

Vierailija
5/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isken sen nyrkillä takaisin alas.

Vierailija
6/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkarit luulee että ovat haluttavia, vaikka eivät ole.

Vierailija
7/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää kysyä mieheltä lupa. Ap

Vierailija
8/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää kysyä mieheltä lupa. Ap

Hahahah ei mieheltä tarvii sellaseen lupaa kysellä! Ne on vaan onnessaan jos sattuu saamaan pimppiä.

Vierailija
9/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään.

Vierailija
10/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen ja yritän hieman hierostella sitä silleen ujosti. Yksi elämäni fantasioista on saada tuntemattomalta mieheltä siemenet purskahtamaan täydessä bussissa ilman että kukaan huomaa mitää erikoisia.

Vierailija
11/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin talvella kenenkään stondista huomaa koska talvitakit ja tukevat housut / kalsarit. Eri asia sit keväällä ja kesällä.

Mulla on kyllä parikin kokemusta kesällä siitä, että miehellä kävi seisomaan dösässä. Yksi alkoi vielä käpälöidä missä vaiheessa huusin, että NÄPIT IRTI!!!

Vierailija
12/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vieressä istuva on komea tumma irakilainen, olen onnellinen. Mutta jos suomalainen väritön,ruma ukko , niin huudan kovaan ääneen, että katsokaa mikä runkkari istuu vieressäni, poistun ja otan kuvan ja lataan sen someen.

Vierailija
13/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meen ja yritän hieman hierostella sitä silleen ujosti. Yksi elämäni fantasioista on saada tuntemattomalta mieheltä siemenet purskahtamaan täydessä bussissa ilman että kukaan huomaa mitää erikoisia.

No aina saa jonnet unelmoida. Teille kukaan käsihoitoa antaa. Etenkään julkisella paikalla vaikka kuinka seisoisi.

Vierailija
14/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin talvella kenenkään stondista huomaa koska talvitakit ja tukevat housut / kalsarit. Eri asia sit keväällä ja kesällä.

Mulla on kyllä parikin kokemusta kesällä siitä, että miehellä kävi seisomaan dösässä. Yksi alkoi vielä käpälöidä missä vaiheessa huusin, että NÄPIT IRTI!!!

Mä olisin työntänyt pepun pullotusta varten ja antanut miehen hieroa sillä peppuani;)

Vierailija
15/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin olla niin kuin en olisi huomannutkaan asiaa. Voisin kuvitella, että ei tuollainen sen miehenkään mielestä mitään kivaa olisi, saada näkyvä erektio siihen sopimattomassa paikassa ja tilanteessa. Joten katsoisin kohteliaimmaksi häntä kohtaan olla ihan normaalisti, tekemättä turhaa numeroa.

Vierailija
16/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään syliin ja hieron siihen pyöreää pyllyäni, tietenkin!

Vierailija
17/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vieressä istuva on komea tumma irakilainen, olen onnellinen. Mutta jos suomalainen väritön,ruma ukko , niin huudan kovaan ääneen, että katsokaa mikä runkkari istuu vieressäni, poistun ja otan kuvan ja lataan sen someen.

Eka turhautunut hommalainen...

Vierailija
18/24 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä useinkaan kesällä pikkuhosuja ja pari kertaa olen nostanut hametta ja vilauttut vähän jos miehelle on tavallista suurempi pullotus saata näyttää vähän sormileikkiäkin:)

Vierailija
19/24 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pidä useinkaan kesällä pikkuhosuja ja pari kertaa olen nostanut hametta ja vilauttut vähän jos miehelle on tavallista suurempi pullotus saata näyttää vähän sormileikkiäkin:)

Pertti innostuit taas liikaa ,kun pikkusen hosuit niiden pikkareiden kanssa.Tuli ihan uskottavuutta syövä näppäilyvirhe muuten niin  hyvin eläydyttyyn tarinanpoikaseesi...

Vierailija
20/24 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Yrittäisin olla niin kuin en olisi huomannutkaan asiaa. Voisin kuvitella, että ei tuollainen sen miehenkään mielestä mitään kivaa olisi, saada näkyvä erektio siihen sopimattomassa paikassa ja tilanteessa. Joten katsoisin kohteliaimmaksi häntä kohtaan olla ihan normaalisti, tekemättä turhaa numeroa.

Joo ei ole kauheen kivaa. Mulla saattaa alkaa jöpöttää missä tilanteessa vaan vaikka ei panettais edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän