Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako muuttaa leppävaaraan?

eppis
12.12.2016 |

Eli asun Lahdessa tällä hetkellä ja täytyisi työn takia muuttaa espooseen ja pari kaveriani mainitsi Leppävaaran. Eivät sen kummemmin osanneet kertoa paikasta. Osaisitteko te? :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppävaara on erinomainen asuinalue ihmiselle, joka arvostaa lähistöllä olevien palvelujen runsautta ja loistavia liikenneyhteyksiä. Leppävaara sopii sellaiselle ihmiselle, joka etsii kerrostaloasuntoa, vaikka löytyy Leppävaarasta myös rivitaloja ja omakotitaloja. Sellon palvelut on ihan ylivoimaiset, täältä löytyy kaikki! Busseilla pääsee vähän joka paikkaan ja junakin kulkee nopeasti esim. Helsingin keskustaan. 

Täältä löytyy myös metsää, peltoa ja ihanaa luontoa ympäriltä ja ihan huippu hyvä uusittu uimahalli ja monipuolinen urheilupuisto. Itse asun Etelä-Leppävaarassa ja olen viihtynyt täällä tosi hyvin. :) Eli omalla kokemuksellani Ruusutorppa/Säteri on viihtyisää aluetta. Lähellä Sellon palveluita (meiltä kävelee Sellolle n. 10 min) mutta silti riittävän kaukana, että ei ole levotonta. Mun mielestä Sello on tosi hyvä ja siisti ostoskeskus ja siellä pyörii suhteellisen vähän ns. epämääräistä porukkaa. On ihan luonnollista, että Suomen toiseksi suurimman kauppakeskuksen ympäristössä ja juna-asemalla on joskus epämääräistä porukkaa, mutta aika siistiä ja rauhallista täällä on! Autottomalle ihmiselle Leppävaara on yksi ehdottomasti parhaita paikkoja Espoossa. Pohjois-Leppävaarasta en osaa kummemmin sanoa, siellä päin ei ole tullut niin paljoa liikuttua. 

Vierailija
22/22 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Etelä-Leppävaarassa. Olen viihtynyt hyvin. Rauhallinen alue. Palvelut ovat erinomaiset, Sellon kauppakeskus on vieressä. Leppävaaraa ympäröivät hyvät ulkoilumaastot vähän joka suuntaan, merikin on lähellä. Urheilupuistoon valmistui viime kesäksi maauimala. Kirjasto on erinomainen. Liikenneyhteydet ovat hyvät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme