Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä väkivaltaa?

Vierailija
12.12.2016 |

Poikaystäväni on muutaman kerran suutuspäissään heitellyt minua vihoissaan tyynyillä ja muilla pienillä tavaroilla, ja retuuttanut niin että kaaduin lattialle ja toisen kerran lensin sohvalle.

Hän on kieltänyt tämän olleen väkivaltaa. Olen kuulemma itse silloin aloittanut kiukuttelun ja jankkaamisen (yleensä asiasta missä poikaystävä on loukannut minua, vaikka ehkä olen vain liian herkkä), ja kuulemma olen ansainnut retuutuksen.

Mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väkivaltaa ja pahenee ajan myötä. Etenkin kun vähättelee tapahtumia ja syyllistää sinua. Jätä se.

Vierailija
2/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väkivaltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän pitäisi tehdä? Öööö, mennä naimisiin ja pyöräyttää pari rakkauslasta.

Vierailija
4/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on juuri näin mitä aikasemmat vastasivat. pahenee vaan ajan myötä. tänään hän saa retuuttaa sinua lattialle, huomenna repii tukasta, ensi viikolla kuristaa, joulun jälkeen lyö. ole tarkkana! hän oikeuttaa tekonsa sinun "huonon" käytöksen takia. hän ei ole valmis myöntämään että hänellä on ongelmia joita purkaa tällä tavalla. pakene kun vielä voit....

Vierailija
5/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jalat allesi!

Tuo on väkivaltaa ja manipuloimista.

Vierailija
6/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että hän oikeasti ajattelee että se ei ole väkivaltaa.Jos jäät suhteeseen se vahvistaa miehen käsitystä että eipä tuo niin vakavaa.Lähde nyt kun et oo vielä niin nujerrettu. Näytä rajat.Ainakin mies oppii että sinun mielestä se on väkivaltaa ja ettå sä oot liian arvokas tollaseen kohteluun.

Vierailija
7/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sille ok että joku tekee sille samaa? Sinä tai vaikka joku kaveri, oikein iso mies?

Vierailija
8/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy nyt ap jättää tuo mies. Jos et tee sitä tämä hetki voi olla se mitä viiden tai kymmenen vuoden tai kahdenkymmenen vuoden päästä mietit että mulla olisi voinut olla toisenlainen elämä jos en olisi ollut niin hemmetin tyhmä.

Vierailija
9/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska.

Vierailija
10/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ihan välittömästi hänet,todellakin vain pahenee eikä kannata jäädä katsomaan kuinka nopeasti ja kuinka pahasti sitten käy

Vierailija
11/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tuntua niin vaikealta jättää hänet, itkettää. Välillä meillä on täydellisintä rakkautta ikinä, kaikki tosi hyvin ja yhdessä hetkessä taas räjähtää. Jos esitän itse kritiikkiä tai kiukustun, mies kääntää kaiken minun syyksi ja retuuttaminenkin on kuulemma paikallaan.

Mikä tollasta ihmistä vaivaa? Uskoin että toiminta muuttuisi jos itse olisin kiltimpi, mutta nykyään raivopuuskia tulee melkein joka toinen päivä. :( -Ap

Vierailija
12/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tuntua niin vaikealta jättää hänet, itkettää. Välillä meillä on täydellisintä rakkautta ikinä, kaikki tosi hyvin ja yhdessä hetkessä taas räjähtää. Jos esitän itse kritiikkiä tai kiukustun, mies kääntää kaiken minun syyksi ja retuuttaminenkin on kuulemma paikallaan.

Mikä tollasta ihmistä vaivaa? Uskoin että toiminta muuttuisi jos itse olisin kiltimpi, mutta nykyään raivopuuskia tulee melkein joka toinen päivä. :( -Ap

Sepä juuri onkin se väkivaltaisen puolison manipulointikeino, kun välillä osaa olla niin ihana mukamas. Tuolla menolla pahimmillaan kuolet "vahingossa" ja parhaimmillaankin menetät mielenterveytesi kun yrität sulautua tapettiin ja miellyttää ettei se taas suuttuisi. Ota jalat alle, kiität vielä itseäsi. Tiedän mistä puhun. 

Vierailija
13/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Voimia sinulle eroamiseen, ei tuo tuosta paremmaksi muutu jos mies ei tajua oman toimintansa vääryyttä.

Vierailija
14/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vaihtoon.