Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TUI Kysymyksiä

Äkkiä apua kaipaava
12.12.2016 |

Ollaan menossa Thaimaahan perheen kanssa muutaman päivän päästä ja olisi kiva tietää mitä tarvitsee mukaan. Lapset on 11 ja 13 vuotiaita joten onko lennolla mitään viihdykettä yms. Lapsille? Ja onko koneessa kylmä? Ja onko teillä kokemuksia TUIsta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari leffaa tulee. Kuulokkeet 3€ kpl

Vierailija
2/6 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautukaa luokitusta huonmpaan hotelliin! Meille kävi niin ja käytännössä ei ole mitään keinoa saada hyvitystä mistään. Ei tarvi TUIn reissuille enää mennä.

Vierailija
4/6 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ole tuista mitään huonoa sanottavaa. Itse lensin sillä viimeeksi elokuussa.

Vierailija
5/6 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koneessa erityisen kylmä ole. Jos olen mennyt lyhythihainen paita päällä, niin sitten olen ottanut käsimatkatavaroihin neuleen tms. varmuuden vuoksi, mutta en ole palellut.

Tui on mielestäni ihan keskitasoinen matkatoimisto. Ei erityisen hyvää eikä huonoa sanottavaa.

Vierailija
6/6 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneet ainakin jeesusteipillä kasassa pysyviä vanhoja paskoja, juurikin kaukolennoilla.

Thaimaan reissulla oltiin TUI`n reissulla ja vittu kyllä pelotti paluumatkalla, niin ja oli paluulennosta pari tuntia myöhässä, kun kone oli nyykähtänyt Helsingin päähän.

Tämä siis vuodenvaihteessa 2010-11.

En ole lentopelkoinen, mutta ihan heti en uudelleen TUI`n koneisiin astu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi