Mistä komediasarjasta et tykkää?
Kommentit (44)
HIMYM ja Pulmuset. Mitään kotimaista en oo katsonut, voin kuvitella millaista paskaa ne on jo mainosten perusteella. Brrrh.
Kaikki rakastavat Raymondia
Kellarin kunkku
Vierailija kirjoitti:
Hmm, katsokaapa The Big Bang Theorya ilman naururaitaa.
Minua kyllä naurattaa, ehkä siksikin, että olen luonnontieteen alan tutkija itsekin. Ja aina vain plussaa, jos saisi sitcomin ilman naururaitoja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, katsokaapa The Big Bang Theorya ilman naururaitaa.
Minua kyllä naurattaa, ehkä siksikin, että olen luonnontieteen alan tutkija itsekin. Ja aina vain plussaa, jos saisi sitcomin ilman naururaitoja :)
En ole minkään sortin tieteilijä, mutta Big Bang on yksi ehdottomia lemppareita. Pelkästään ne Sheldonin ilmeet saa hykertelemään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki rakastavat Raymondia
Kellarin kunkku
Kellarin kunkku on yksi aliarvostetuimmista sit com -sarjoista. Dougin näyttelijällä on kyky luoda pelkillä mikroilmeillä komedia ja muutenkin hyvä casting.
Solsidan. Mua ärsyttää se, että ne tilanteet menee aina ihan typeriksi sen akia vaan, ettei toinen kehtaa sanoa. Argh! :D
Kotimaisista en mistään enkä ulkomaisistakaan muista kuin pokka pitää ja toinen jalka haudassa jota ei muuten ole tullut telkkarista aikoihin, samoin mennään bussilla oli hyvä.
Kaikki amerikkalaiset sitcomit, paitsi joskus kasarilla oli sellainen kuin Grace under Fire, joka oli välillä hauska.
Putoukset yms ovat hirveitä, ei pysty selvin päin katsomaan.
Mummo
Kyllä isä osaa:sta sen sijaan pidin silloin aikoinaan, vaikka siinä sama mummo vierailikin.
Kaikki, joissa on Niina Lahtinen tai Krisse Salminen
Tabussa oli pari hyvää jaksoa. Muuten ei nyt voi yhtä kokonaista sarjaa hyväksi kehua, vaikka kyllä joistakin sarjoista löytyy toki joitakin todella hyviä yksittäisiä sketsejä.
That 70s Shown jälkeen tuli samoilta tekijöiltä jokin That 80s Show. Se oli pettymys.
Big Bang Theory. Vaivaannuttava sarja, liian överiksi vedetyt hahmot, toistaa itseään, sortuu liian helppoihin vitseihin. Ei jaksa naurattaa. Oikea todellinen wannabe-älykkösarja, hohhoijaa.
En pidä ainoastakaan komediasarjasta ja valmiiksi naurettuja suorastaan inhoan. En siis katso lainkaan komediasarjoja.
Vierailija kirjoitti:
Malcolm in the middle
Teinitytön kasvatusopas (rip John Ritter)
Roseanne
Tuho-osasto
30 Rock
Miehen puolikkaat
Hulluna sinuun
30 Rock on kyllä parhaiten kirjoitettuja ja älykkäimpiä komedioita ikinä, joten tuossa listassa ei ole arvoisessaan seurassa. Mutta makuasioita tietysti.
Kaksi kaveria, tyttö ja pizzapaikka. Tai joku vastaava :D Siinä oli Ryan Reynolds nuorena, ainoa plussa.
Ennen Mtv3 ja Nelonen osti paljon kaikenlaisia halpissarjoja. Kuten juurikin nuo Hei, olen Susan, Kreisi kynäniekka, ym ym.
Malcolm in the middle
Teinitytön kasvatusopas (rip John Ritter)
Roseanne
Tuho-osasto
30 Rock
Miehen puolikkaat
Hulluna sinuun