Ei v***u tätä Suomen verotusta
Palkka nousi 700€, niin tästä käteen jää 270€. Aivan täyttä haista v***u touhua.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Muuta Amerikan yhdysvaltoihin.
Ei siellä ole kuin hieman päälle 9% pienempi korkein verotusaste mutta tuo 9% tietenkin pienenee, kun joudut maksamaan sairasvakuutuksista.
Ai että 700 eurosta menee 430 euroa veroa? Taidat saada aika hyvää palkaa jos menee yli 50 prossaa veroihin, eli ei kannata valittaa :)
Vaikka mulla meneekin "vain" 18% niin muöle jää varmasti paljon vähemmän käteen kuin sulla :)
Ohhoh, aikamoiseen kannustinloukkuja oot tippunut. Vakavasti ottaen, on tää aika sairasta palkkatulojen verotus.
Vierailija kirjoitti:
Ai että 700 eurosta menee 430 euroa veroa? Taidat saada aika hyvää palkaa jos menee yli 50 prossaa veroihin, eli ei kannata valittaa :)
Vaikka mulla meneekin "vain" 18% niin muöle jää varmasti paljon vähemmän käteen kuin sulla :)
Etkö oppinut koulussa verotuksen progressiosta?
Valitan, että jokaisen yrityksen tai yrittäjän pitää maksaa kirkollisverot, vaikka on eronnut kirkosta. Haluaisitko itse maksaa säännöllisesti koko ikäsi heille, joiden piirrissä on lapsesi tullut seksuualisesti hyväksikäytetyksi??!
Eikun oli siinä sössitty tuo kausiraja eli osa oli mennyt lisäprosentilla. Huh kun meinas kiristää pantaa. No ei se silti ole kuin joku ehkä 400€ mitä 700:sta käteen jää.
AP
Muuta Amerikan yhdysvaltoihin.