Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei v***u tätä Suomen verotusta

Vierailija
12.12.2016 |

Palkka nousi 700€, niin tästä käteen jää 270€. Aivan täyttä haista v***u touhua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Amerikan yhdysvaltoihin.

Vierailija
2/9 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuta muualle? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta Amerikan yhdysvaltoihin.

Ei siellä ole kuin hieman päälle 9% pienempi korkein verotusaste mutta tuo 9% tietenkin pienenee, kun joudut maksamaan sairasvakuutuksista.

Vierailija
4/9 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että 700 eurosta menee 430 euroa veroa? Taidat saada aika hyvää palkaa jos menee yli 50 prossaa veroihin, eli ei kannata valittaa :)

Vaikka mulla meneekin "vain" 18% niin muöle jää varmasti paljon vähemmän käteen kuin sulla :)

Vierailija
5/9 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teet töitä, oma vika.

Vierailija
6/9 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, aikamoiseen kannustinloukkuja oot tippunut. Vakavasti ottaen, on tää aika sairasta palkkatulojen verotus.

Vierailija
7/9 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että 700 eurosta menee 430 euroa veroa? Taidat saada aika hyvää palkaa jos menee yli 50 prossaa veroihin, eli ei kannata valittaa :)

Vaikka mulla meneekin "vain" 18% niin muöle jää varmasti paljon vähemmän käteen kuin sulla :)

Etkö oppinut koulussa verotuksen progressiosta?

Vierailija
8/9 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, että jokaisen yrityksen tai yrittäjän pitää maksaa kirkollisverot, vaikka on eronnut kirkosta. Haluaisitko itse maksaa säännöllisesti koko ikäsi heille, joiden piirrissä on lapsesi tullut seksuualisesti hyväksikäytetyksi??!

Vierailija
9/9 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun oli siinä sössitty tuo kausiraja eli osa oli mennyt lisäprosentilla. Huh kun meinas kiristää pantaa. No ei se silti ole kuin joku ehkä 400€ mitä 700:sta käteen jää.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä