Ehdotin viime viikonloppuna baarissa suoraan seksiä naiselle ja sain! Mitäs siihen sanotte feministit?
Että repikää siitä. Löytyy tästä maasta sentään vielä naisia, jotka eivät ole totaalisesti menettäneet järkeään.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good for you. Miten feminismi tähän liittyy?
Sä et siis tajua ahdistelun ja seksin ehdottamisen eroa ja luulet niitä samaksi asiaksi. Katsos jos sä ehdotit seksiä jollekin _susta kiinnostuneelle_ naiselle baarissa, niin se ei ollut ahdistelua.
Feministinä en keksi mitä muuta sanoisin, kuin että toivottavasti teillä molemmilla oli kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerro jo, paljonko maksoit.
20 cm
Ap
Saitko peräti kahdesti? Pyytää ja jäädä ilman...
Uli ja feministi yhteen soppii, huomenna viedään pussauskoppiin, sieltä kuului niks ja naks, heille syntyi aihe vapaa-lapsi.
Olen feministi, joka tykkää irtosuhteista, mutta ei tykännyt siitä seksuaalisesta ahdistelusta Slushissa. Jos joku ehdottaa seksiä kourimalla mun takamusta, niin onhan se nyt hiukan eri asia kuin esim. tervehtiä ensin ja luoda joku keskusteluyhteys ennen kuin puhutaan jostain jatkoista vaikkapa.
On vaikea vetää rajaa siihen, että milloin tilanne on ahdistava. Laittomuuden raja ei usein ahdistavissa tilanteissa täyty, muttei suora ehdottelu nyt yleensä ole hyvien tapojen mukaista ainakaan. On tietysti myös eri asia, kuinka sitä seksiä ehdottaa, joten sen kummemmin en osaa kommentoida, että miten sinä feminismin näkökulmasta tuossa tilanteessa toimit.
Nainen lähti kuitenkin mukaan ja molemmilla oli kivaa eli en ymmärrä, mikä tässä on sinulla ongelma, kun meillä ei tunnu olevan. Seksi sen sijaan on ihanaa ja kertoo juurikin tasa-arvon kasvusta, kun myös nainen saa harrastaa seksiä.
Terv. Slushissa ollut feministi.
Sehän on kiva, että molemmat saitte, mitä halusitte.
Juuri feminismin periaatteiden mukaista.
Ei vittu, oikeastiko susta nyt on sama tilanne toi Slush ja sun ehdotukset? Mä häpeän teitä urpoja joilla ei ole käryäkään käytöstavoista ja asiallisuudesta.
Ei naisilla nykyään ole minkäänlaista itsensä kunnioitus joten varmasti tuut tapaamaan vielä monta ekalla kerralla antavaa naista! Go girls!!;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Good for you. Miten feminismi tähän liittyy?
Sä et siis tajua ahdistelun ja seksin ehdottamisen eroa ja luulet niitä samaksi asiaksi. Katsos jos sä ehdotit seksiä jollekin _susta kiinnostuneelle_ naiselle baarissa, niin se ei ollut ahdistelua.
Ina Mikkolan mukaan seksin ehdottaminen on ahdistelua siinä missä perseen kouriminen.
Jos et usko, niin lue sen face-päivitys.
Olitko las vegasissa? Ootko tumma?
Minä kysyin komealta ulkomaalaiselta mieheltä että haluaako hän pillua, heti lähti mukaani. Mitäs siihen ap sanot? Olen kaunis, hoikka nainen.
Juuri tämä on yksi syy olla feministi - että naisillekin on hyväksyttyä lähteä baarista harrastamaan seksiä tai jopa ehdottaa sitä itse. Aloit varmaan itsekin kannattaa feminismiä tämän kokemuksesi myötä?
Vierailija kirjoitti:
Ei vittu, oikeastiko susta nyt on sama tilanne toi Slush ja sun ehdotukset? Mä häpeän teitä urpoja joilla ei ole käryäkään käytöstavoista ja asiallisuudesta.
No onhan se periaatteessa. Ap ehdotti baarissa suoraan seksiä naiselle ja pääsi pukille, ja tämä on palstan feministien mielestä ok. Slushin iltabilessä nörtit ehdottelivat suoraan seksiä feministi-Mikkolalle, tämä tulkitsi sen ahdisteluksi ja palstalaiset ovat tästä samaa mieltä. Kysyn vaan, missä on logiikka? Aivan niin, ei missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro jo, paljonko maksoit.
20 cm
Ap
Äsh, tähän asti melkein uskoin. Et siis saanut seksiäkään. Voi harmi, olis tehnyt sulle varmaan hyvää!
T. Yks feministi vaan...
Slushissa ongelma oli se, että osa miehistä ei ymmärtänyt että naisetkin ovat paikalla yrittäjinä, toimittajina jne. ammatillisista syistä. Ei koristeina, joita miehet voivat panna sen jälkeen kun bisnestä on tehty ensin miesten kesken. Vapaa-aika esim. baarissa on aivan eri asia. Itsellänikin oli sutinaa Slushin jälkeen baarissa, mutta paikan päällä olisin halunnut keskittyä verkostoitumaan yrittäjänä, en pelkkänä potentiaalisena panokaverina.
Ei se väärin oo, mutta asia olisi ollut feminismiasia mikäli kyseessä ei olisi ollut vapaaehtoinen suostuminen vaan raiskaus.
Ap harrasti seksiä feministin kanssa.