Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lahjaksi miehelle, joka ansaitsisi kuun taivaalta?

Vierailija
12.12.2016 |

Yhdessä on oltu 9 vuotta ja tuntuu että kaikki lahjaideat olen jo käyttänyt! Mies on oikeasti paras mahdollinen aviomies, isä ja ystävä ja tuntuu ettei mikään lahja ole ns. "tarpeeksi".

Hän ajattelee aina, ihan joka tilanteessa minua ja lapsia ja sivuuttaa itsensä ja omat tarpeensa. Sanoo, että on onnellinen kunhan me ollaan onnellisia. Ei osta itselleen ikinä mitään, mutta minulle ja lapsille ostelee aina kun rahaa on yhtään enemmän tai vaikka rahaa ei oikein olisikaan. Herää joka aamu esikoisen kanssa (joka tykkää nousta klo 6, oli arki tai pyhä), jotta minä saan nukkua vauvan kanssa. Hänellä työt alkaa vasta klo 8-9 välissä joten hyvin voisi nukkua pidempäänkin. Joka ikinen kerta koko tämän 9 vuotta on lähettänyt viestin kun lähtee kotoa töihin/kauppaan tms, joka on täynnä sydämiä ja helliä sanoja. Osti minulle ja lapsille auton, jotta meidän ei tarvitsisi kulkea kävellen/bussilla joka paikkaan, vaikka ihan oikeesti rahaa ei ole meillä mitenkään törsättäväksi. Jaksoi kahden raskauteni aikana kehua aina kauniiksi ja hyvännäköiseksi vaikka keräsin molemmilla kerroilla +25kg ja selluliittia. Väitti ettei huomaa mitään eroa entiseen, vain vatsan kasvavan :D Hoitaa suurimman osan kotitöistä, leipoo, tankkailee autoani vaikken pyydä, järjestää yllätyksiä, vie ulos syömään, tuo lempiherkkujani kaupasta, kukkia, käskee lähteä viettämään omaa aikaa jos en itse tajua sitä pitää, hoitaa lapsia todella, todella hyvällä otteella. Kannustaa aina kaikessa, mihin ryhdyn. Tulee kotiin kesken työpäivän jos minulla yö on ollut vauvan kanssa karsea (koliikkia kummallakin kierroksella), ottaa vetovastuun lapsista ja käskee minut nukkumaan.

Näitä esimerkkejä on varmasti vähintään sata! Haluaisin niin kovin ilahduttaa miestä oikein kunnolla, en vain tiedä miten. Joku tyyliin uusi neule ja sukat tuntuu tosi mitättömältä kun oikeesti haluisi antaa jotain sata kertaa hienompaa ja parempaa :( Jos budjetti olisi noin 100e niin mitä ihmettä voisi sillä summalla keksiä?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9-vuotta yhdessä, etkä vieläkään tiedä hänen toiveita, unelmia, jne?

Ongelma onkin se, että hänen ne toiveet ja unelmat ei ole henkilökohtaisia vaan liittyvät aina jotenkin minuun ja lapsiin. Olen kysynyt monesti, mitä hän ihan itse haluaisi jos vain saisi, mutta ei hän halua mitään. Suurimpia unelmia on viettää unelmaloma perheen kanssa jossain kaukana, lämpimässä maassa, se että saisi rakentaa meille oman talon, tai viettää vknl niin että tehtäisiin kaikki yhdessä kivoja juttuja. On puhunut mm. siitä että olisi ihanaa jos olisi niin paljon rahaa että voitaisiin yöpyä pitkä vknl hyvässä hotellissa, käydä kylpylässä, syödä pari kertaa ulkona, käydä lelukaupassa ja lapset (lähinnä esikoinen) saisi valita minkä tahansa lelun kaupasta, käytäisiin katsomassa joku perhe-elokuva jne.

Harmi vaan, että nämä kaikki ovat joko mahdottomia toteuttaa tällä hetkellä+siinä hyödytään taas minä ja lapset samalla. Oos kiva keksiä jotain, mikä olisi vain hänelle.

Vierailija
22/32 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies tekee niin paljon muiden hyväksi, niin sun pitäisi antaa jotain mitä hän ITSE haluaa tosi kovasti itselleen.

Mutta tässä me ei voida auttaa, koska sä olet ainoa joka tuntee sun miehesi niin hyvin että voi vastata tuohon.

Todennäköisesti se liittyy johonkin harrastukseen tai asiaan jota tykkää seurata, jotain mitä tykkäsi tehdä nuorempana tai pois jäänyt harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö itse mitään???

Vierailija
24/32 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nappiin osuvista harrastustarpeista ilahtuvat kaikki, mutta usein niitä hankkiessa lahjansaajan pitäisi olla mukana (tai ainakin ilmoittaa hyvin spesifisti tietty merkki ja koko). Siksipä itse kirjottaisin kirjeen tai tarinan, jossa kertoisin aloitusviestin asiat. Kirjeen lisäksi varaisin ja maksaisin ravintolaillallisen kahdelle sekä lapsenvahdin illallisen ja illanvieton ajaksi. :)

Toi kirjeen kirjoittaminen kuulostaa hyvältä idealta osaksi itse lahjaa! Ap

Vierailija
25/32 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 9 sanoi, tai sitten ravintolaillallinen yhdessä (100e on toki vähän pieni budjetti tähän). Minulla on vähän sama ongelma. Mies myös hankkii minulle mahtavia, superhyvin mietittyjä lahjoja. Tunnemme kyllä toisemme hyvin mutta näin 40 lähestyessä molemmilla alkaa olla jo kaikkea, ja kaikki ravintolat käyty jne. Matkoja olemme antaneet, mutta nyt ei ole varaa.

Vierailija
26/32 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on poikkeuksellisen viisas nainen joka on ottanut itselleen kilttimiehen joka ei ole kerinnyt katkeroitua.

Vierailija
27/32 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämyslahjojen kautta löydät yli 1000 lahjavaihtoehtoa, joista varmasti joku on mieleen! Jos yhtään tiedät, mistä miehesi voisi olla kiinnostunut, suosittelen katsomaan nettisivustolta sopivia aineettomia lahjoja, jotka ovat kokemuksena ja elämyksenä ikimuistoisia! Vaihtoehtoja on lukuisia eri kategorioista. Erilaiset seikkailuelämyskset, ruokaelämykset tai hemmottelu- ja lomavaihtoehdot ovat oiva lahja. Hän on ehdottomasti lahjansa ansainnut!

Vierailija
28/32 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mikä vässykkä. Ei liene kaukaa haettu veikkaus että testot on miesparalla todella matalalla.

Paras lahja on siis miehuutensa palauttaminen testosteronihoidoilla. Yksityinen puoli kuten Mehiläinen tarjoaa palveluja joilla miehestä saadaan mies eikä mikään yököttävä tyhjä housu joka nostaa naista jalustalle alistuvasti.

Vierailija
29/32 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa sellaiselta, että eniten ilahtuisi jos järjestäisitte hänelle kivat synttärit ihan vaan kotona ja tekisitte kortteja ja leipoisitte ja näyttäisitte kuinka hirmusti hänestä tykkäätte.

Huonoin idea tähän mennessä joku ravintolaillallinen vaimon kanssa. Yhdeksän vuoden jälkeen se on lähinnä vaivaannuttavaa, kaikki on jo sanottu.

Vierailija
30/32 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.moonestates.com/

Osta hänelle tontti Kuusta.

Vierailija
31/32 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies ap! Älä välitä kateellisten kitinöistä täällä.

Tuollaisia miehiä on olemassa, olen ollut samanlaisen aarteen kanssa yhdessä jo 20v. Eikä tosiaankaan ole mikään nössykkä:D

Meillä on vähän sama ongelma, kaiken ajattelee aina perheen kautta - ei itselleen. Seuraan myös pitkin vuotta mistä kivasta saattaa mainita sivulauseessa ja laitan ylös. Tiedän myös muutamia mieheni erityishaaveita - joskus ne on kalliimpia joskus halvempia. Ja meille ainakin kelpaa aina hotelliyö tai ravintolaillallinen kaksin. Vielä ei ole jutut loppuneet!

Vuosien mittaan on annettu (kalliimpia tosin) esim nämä unelmajutut hänelle: viskimatka Skotlantiin hyvien ystävien kanssa - lisänä lordin arvonimi ja tontti Skotlannista (maksoi muutaman kympin) sekä Italiassa ajelu Ferrarilla moottoritiellä Maranellon lähettyvillä (elämyslahjoista löytyy Suomessa vastaava ajo Lamborghinilla, tykkää varmasti!!). Molemmista puhutaan varmaan loppuelämä! Aikoinaan meillä oli vanha jenkkiauto ja tilasin lahjaksi jenkeistä sähkösarjan siihen:) Oli touhuamista koko talveksi.

Mies käy salilla ja on pudottanut painoa reilusti, muutaman kerran maininnut miten kiva olisi kokeilla kehonkoostumusmittausta. No sen saa nyt joululahjaksi.

Jos on kiinnostunut joistain juomista (esim viskistä, ginistä tai konjakista) yrittäisin saada jonkun harvinaisuuden. Itse olen kerännyt näitä miehelleni jo vuosia.

Mutta perhekeskeinen mies voisi tosiaan olla iloinen kotona järjestettävistä juhlista: vaikka brunssi tai illallinen parhaille ystäville ja tarjolle kaikkia miehen lempiherkkuja.

Mun mies joutuu pukeutumaan työssään hyvin ja tilaan välillä hänelle Briteistä pukupaitoja. Laadukkaita ja kauniita, mittojen mukaan. 100£/4 kpl!

Vierailija
32/32 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laatuaikaa esim sinun kanssasi kahdestaan.

Kunnon provo tai paskin vinkki ikinä. Toissslta, moni nainen on niin itseriittoinen ja harhainen että kuvittelee että mies haluaisi nimenomaan tuollaista "laatuaikaa"

"Rakas, olet hyysännyt ja käyttänyt aikaasi minuun niin paljon, että palkinnoksi saat käyttää lisää aikaasi minuun"