Eikö naiset tajua mikä valta ulkonäöllä on?
Miksi ette treenaa itseänne kuntoon? Jos olet timmi, hoikka, kaunis nainen saat miehen tekemään ihan mitä vaan. Miksei naiset tajua tätä? Pullukat äipät vaan raahaa miestä parisuhdeterapiaan vaikka paras keino parisuhteen pelastamiseksi olisi kuntosalikortti.
Kommentit (28)
sievä ja nätti ja hyvä kroppainen naimaton nainen jolla ukkomies kiikarissa? Ja tällä ukkomiehellä oma rakas pullukka vaimo?
.. saisin vieraitakin miehiä, jos vaan päästän lähelleni :) Ihanaa on kyllä flirttailla, mut valitettavasti en voi päästää pidemmälle, kun usein ukkomies vastassa. Meillä kyllä toimiva avoinsuhde aviomieheni kanssa :)
Mutta silti se ei tarkoita ettäkö olisin miehetön.
.
Ihanko tosissaan ap kuvittelee että timmi kroppa riittää, niin kaikki ovat tyytyväisiä hamaan maailman tappiin ;-)
Tosiasiassa ne ovat ihan muut asiat, jotka loppujen lopuksi ratkaisevat. Toki täydellinen itsestään huolehtimattomuus (naisella tai miehellä) kertoo ongelmista, eikä ole hyvä asia avioliitonkaan kannalta.
Vaikka olen nätti ja timmi niin on siinä huonotkin puolensa. Itsellä vauvakuume mutta mies ei halua "pilata" vartaloani, pelkää tissien roikahtamista, raskausarpia ja lihomista. Ne on kuulemma eri asia jotka on jo elämäntavoillaan "pilanneet" vartalonsa.
Missä ne lapset on kun kuntoilet 4-5 kertaa viikossa?
Huonotkin puolet.....
Vaikka olen nätti ja timmi niin on siinä huonotkin puolensa. Itsellä vauvakuume mutta mies ei halua "pilata" vartaloani, pelkää tissien roikahtamista, raskausarpia ja lihomista. Ne on kuulemma eri asia jotka on jo elämäntavoillaan "pilanneet" vartalonsa.
-> Ohhoh!!! On sulla pinnallinen mies.. Ja mistä hän tietää kuin sun vartalolle käy raskauden jälkeen? Mun kroppa on ainakin timmi ja samanlainen kuin ennen raskautta, vauva nyt 9kk :)
Miksi lapsesi käyvät noin myöhään nukkumaan? Pienet lapset käyvät yleensä unille klo 20-21. Oletan että heilläkin on aamulla aikainen herätys koska olet töissä, näin ollen he saavat aivan liian vähän unta. Mikset voi ripustaa pyykkejä ja tyhjentää tiskikonetta lasten hereillä ollessa? Normaalia arjen pyöristystä se on, kyllä ne lapset saa huomiota siinä samalla ja kai olet ajatellut ottaa heidät jossain vaiheessa mukaan kotitöihin?
Noilla pikku muutoksilla saat kyllä aikaa kuntoiluun. Vähemmän selittelyä, siitä se lähtee!